Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk Hel, al die Thema's. En knutselen ook erg leuk.

Hier is momenteel ook een thema, ze hebben thema ziekenhuis. Manlief heeft net het babymatrasje achter de kast gevist, dat wordt het zkh bed

Hier zie ik ook veel knutsels hangen, maar volgens Juul heeft ie nog niks geknutseld, ook niks meegekregen, dus da's wel beetje vaag allemaal.

Maar eens een keer navragen hoe dat precies zit.

het blijft een vage Juf.
Bad mom here. Wij gaan nooit zwemmen, echt nooit.

Suze, Kita mag helaas niet en is ook veel te lastig. We gaan dus twee keer in de week even langs zodat hij er toch uit is en de kindjes ziet. Vandaag echt brullen op het bankje. Hij wilde ook in de zandbak, arm schaap . Heb hem dus full time thuis (pfff vannacht zat ie rechtop van twee tot half vijf, das nie lollig hoor).

Hel, klinkt toch wel heel leuk zo´n vogelaar . Ik zou bijna een hobby gaan zoeken .

ambassadeur van de Miss Etam haha.
Gaaf Hel, dat ze zoveel knutselen!!!
Amalia, hoe gaat het met de baby? Voel je je oke?
Wij ook niet Jin. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik het na Italië bij ga houden. Dan ga ik dus 1x per 14 dagen ofzo tot het feb is. Dan zal het met die 5 mnd cursus wel lukken.

Ik heb niks gelezen over easyswim Bam, volgens mij is het gewoon koude kalkoen het ondiepe in en dan snel door naar diepe.

Na ja, ik doe maar zwemles omdat ik ook wil dat ze zich kan redden maar een tikkie overdreven vind ik het allemaal wel in ons geval. Ik woon hier in het bos, niet aan zee/vaart/meer en een vijverT heb ik ook al niet.

En wat ze allemaal voor diploma moeten kunnen vind ik helemaal overdreven. Ik las ergens in een topic dat het onderwater door die hoepels zwemmen is zodat ze zich kunnen redden als ze onder het ijs terecht komen?!? Yeah, right.... Ook met een A diploma verzuip je dan hoor omdat het water gewoon stervenskoud is. Maar goed

Jin, jeetje, fulltime thuis en dit kost jou dus al je vrije dagen? Of heb je zorgverlof? Kan je vent nog wel eens inspringen?

Nog een week of 4.... Pfieuw! Ga je wel ook een beetje voor jezelf zorgen? Dat je man met de jongens thuis blijft en jij even wat tijd voor jezelf hebt?
Hier vandaag Jeetje rapport gehad: ze doet het goed volgens de juffen! Hier wel werkjes: frietjes knippen, plantje laten groeien, kleuren. En als ze werkje af hebben mogen ze kaartje van speelbord pakken en gaan spelen (poppenhoek is kaartje, blokken zijn kaartje etc).

Maar gisteren vertelde ze dat ze Dora gekeken hebben (ik vrees dat ze hem al kenden ). Dat zal wel in het kader van de Engelse les geweest zijn, ha ha ha.

Hel, wel gaaf dat met die vogelaar en beest buiten! Goed bedacht!
Dat klinkt leuk Suze2 (2 waar slaat dat eigenlijk op?), die werkjes! Wil ik ook....

Ha ha, hier ook helemaal geen water in de buurt! Maargoed, zwemmen is toch wel belangrijk.

Star, hoe is het Cee???
Die 2 heb ik cadeau gekregen toen we over gingen op nwe forum, helaas....
Goedemorgen lieve lieve dames! Hier even een snelle post van een getrouwde bridges :cheer::cheer::cheer::cheer:

Ten eerste enorm bedankt voor jullie geweldige cadeau! Echt helemaal goed! De kussenslopen zijn geweldig, de chocolaatjes staan te pronken. Allemaal onwijs leuk. Maar die lijst! Echt geweldig! Hoe hebben jullie hem gevonden! Wij waren beiden sprakeloos van het leuke cadeau! Daar komen foto's van de trouwdag in! Super! Echt heel erg bedankt!

Het was een superdag! Ik ben helemaal blij en gelukkig! Heb de hele dag gestraald (al was het stralen iets minder toen we in de bittere kou, geen zon helaas, foto's hebben gemaakt.) Ik heb helaas nog geen foto's hier. Als ik ze vandaag nog te pakken krijg, zet ik ze er vanavond nog even op. Het was echt super, heb niet de hele dag gehuild , voelde me echt enorm mooi, en bere gezellig. Kindjes hebben het meer dan geweldig gedaan en we zijn enorm verwend door al het moois. Ik stuur jullie later nog wel meer en misschien wat uitgebreider, ga nu even opruimen en thee drinken...

Lieve meiden: bedankt!

(Lieve mal, ik duim zooooo enorm voor jullie! Als er nieuws is terwijl ik op vakantie ben, wil je/iemand me dan sms-en? )
Wat doe jij zo vroeg op?! Kruip weer lekker naast je man ! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, ben erg benieuwd naar je jurk! Jammer dat je de zon niet hebt gezien, maar het is in ieder geval droog gebleven (dat konden wij niet zeggen terwijl we in juni getrouwd zijn...) Heel veel plezier op jullie huwelijksreis!

Hel, ik zag vanmorgen op Ned 3 de reclame voor Lelli Kelli schoenen voorbijkomen. Ze hebben ze nu met een hakje en verschillende bandjes, daarbij krijg je dan een make-up doosje in de vorm van een mobiel, ik zou voorlopig Ned 3 maar even mijden met Maatje in de buurt Alhoewel ze dan al wel iemand aan d'r bevallige voetjes heeft liggen, Maxi vond ze geweldig...

Vogelaar klinkt super trouwens!

Suus en Jin, buiten de zomervakantie wordt hier ook nog niet gezwommen hoor. Vent gaat zaterdag wel schaatsen met Maxi, ik had hockeyschaatsen voor hem gekocht, maar tot nu toe zijn ze nog niet gebruikt. Ben benieuwd hoe hij het vind.

Hier moeten de oudere kleuters meer werkjes doen dan de jongere, maar ze maken allemaal wat. Nu gaat het over verkeer, dan moeten ze van huis dingen meenemen die met verkeer te maken hebben. Maxi heeft een zebrapad geknutseld, de oudere kleuters een auto en moeten allerlei woordjes nastempelen die met verkeer te maken hebben.

Suze, hier hebben ze die kaartjes ook, alleen werkt het andersom. Er hangen kaartjes met dingen die ze kunnen kiezen en daar moeten ze het kaartje met hun naam onder hangen.

Ik ga afwassen, vaatwasser heeft kuren. Zo eerst maar eens Whirlpool bellen.
Even snel een zielig verhaal van mijn kant. Haha...

Had vanmorgen met een nieuw schilmesje in mn vinger gesneden. Het lag wel erg open, dus even naar de dokter. Resultaat een hele mooie hechting

Fijn zo'n nieuw mesje

Tobias gelijk in de stress, want hij zag bloed, ahh arm kind.

Bridges fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Kan je het kippevel zien op de foto's?

Ik ga even wat doen, ik kom vanavond weer terug.

Fijne dag allemaal
Goedemorgen,

Bridges, kssst weer terug naast je man! Het klinkt alsof het een superdag was en jullie echt genoten hebben. :applaus: leuk zeg, ben benieuwd naar de foto's.

Hel, wat leuk al dat geknutsel. En ze zullen ook wel andere dingen doen denk ik. En ja die lellies ik heb ze ook voorbij zien komen. Sorry echt 3 x niks.

Naatie, AUW, dat was wel een aardige snee dan. En wel knap met 2 kids en snee dan ff naar de HA

Zwemles; hier dus begonnen. Nu 2x in de week, 1 keer met school en 1x zaterdagmorgen om 8 uur. T heeft zwemles met JIP, erg leuk met een boek met stickers die ze iedere keer krijgen. Kost 70 euro voor 8 lessen van 45mnin. Best veel geld, maar ja.

Nou ik ga weer even aan het werk, veel te doen vandaag.

Oh en ik ben BOOS, er heeft gisteren iemand een deuk en kras bij mijn auto gemaakt en doorgereden!
Bridges, hahaha ik moet om je lachen, nu al weer online.

Klinkt als een geweldige dag!

Naatie: Auw, flinke snee dan als je een hechting hebt. Beterschap!

Enka: Wow dat ziet er leuk uit zeg, nog nooit van gehoord, hebben we l allemaal leuke dingen daar in dat gat bij jou, hahaha
Auw Naatie, gets! En dat allemaal voordat je Tobias naar school bracht? Jij hebt er al een hele dag opzitten. Diet 't nog zeer?

Bridges, je klinkt helemaal gelukkig! Oh pardon, Mevrouw Bridgesmannaam. Geen kippevel op de foto's hoop ik? Heel veel plezier op jullie honneymoon!

Balen Enka van die kras. Zit 'ie erg in het zicht? Zo onbeschoft als mensen dan gewoon doorrijden...

Suus, wauw, eerste rapport, serious business daar op die school! Mooi dat de dame het goed doet. Had niet anders verwacht!

Jin, zware nacht dus. Vogelen; jouw man heeft toch ook zo'n hippe hobby?

Mamax, helaas, het kwaad is al geschied, dat zijn dus precies de monsterlijke schoenen die vriend Maatje beloofd heeft. We komen ze wel showen bij jullie (Maxi mag ze vast wel even aan van Maatje ). We zetten ze nu in als beloning voor het niet-sabbelen (hebben kind speen en duim afgeleerd maar nu sabbelt ze dus de hele dag op haar vingers). Zeer effectief. Dus in elk geval nog ergens goed voor.
Sorry, zag vanmorgen pas de reclame voor het eerst . Ze zijn wel echt verschrikkelijk, maar ik snap wel dat een meisje van 4 ze prachtig vind. Met hakje zijn ze toch? Als ouder ben je dan wel heel verantwoordelijk bezig als je ze alleen binnenshuis laat dragen toch Of heeft vriend wat dat betreft je ouderlijk gezag ook al ondermijnd ? Visite is altijd gezellig, ook zonder monsterlijke lellebel schoenen!

Auw Naatie! Welke hand is het?

Enka, balen van die kras en deuk! Stom dat ze doorrijden, niemand iets gezien?

Hier een klein feestje Paps heeft net z'n laatste bestraling gehad. Nu wachten tot mei, dan gaan ze z'n PSA waarde opnieuw bepalen. Dat mag maximaal 1 zijn, spannend dus!
Zijn echt vreselijk die schoenen ja, maar aan de voeten van een 4-jarige ook wel weer heel schattig.

Wat fijn Mamax. Nog even spannend, mei is nog best ver weg.
haha ik wordt steeds sjagerijniger van die koffie, haha

Mamax: mijn man vroeg of die bonen veel duurder waren dan pads? ( het is maar waar je je druk om maakt ).

Ik overweeg dus serieus jouw koffieapparaat.

Hij zet verschillende sterkte's toch?

Wil jij mij nog een keer het merk vertellen? ik kan het niet meer terug vinden
voor Mamaxpaps!!!

Bridges, jij klinkt wel heel erg gelukkig !!!! Wat heerlijk. Het was idd koud, brrr. Hier nog wel zon gezien, maar volgens mij scheen in jouw hoofd de hele dag de zon toch? Klinkt allemaal erg mooi.

Naat auuuauaaauu! Phoei, als je een hechting moest was het wel heel diep Zielig voor je.

Hel, die schoenen! Ik zag ze in een blaadje staan (Kinderen ofzo) en ik dacht nog: wie koopt er nou zulke schoenen voor zijn kind, met een hakje?

Jullie dus! Maar Maatje kan het wel hebben hoor, staat vast erg mooi

En mss een paar gympjes erbij? Dan hou je deze netjes (lees: voor als je een dag binnen zit )

Aaah, zielig, we zitten je wel een beetje af te zeiken hè?

Blèèègh, vent heeft het druk op zijn werk en dan gaat hij snurken. Heb vannacht 5,5 uur geslapen, van half 1 tot kwart voor 6 ofzo. Ik bonjour hem vannacht lekker naar zolder. Ik had geen zin vannacht om daar te gaan liggen, maar had het achteraf beter wel kunnen doen, pfff. Fijn dat dan ook nog een moeder op school zegt dat ik er moe uit zie Ja, daar ga je je je beter door voelen
Mogge,

Hel, wat Mamax al aangeeft: tegen de druif zeggen dat buiten lopen op die schoenen echt zonde is! Worden ze lelijk () van . Werkt hier ook voor de schoenen met hakken (al zijn ze een stuk minder lelijk dan wat jou man beloofd heeft, de sufferd..)

Mamax, dat zou het ook kunnen zijn hoor. Dat ze haar kaartje op het bord mag hangen. Kweenie precies hoe het werkt

Hai Bam
Mogu Suze, hoe is het met de kleine druif? Al helemaal op het kdv gewend?
quote:Suze2 schreef op 10 maart 2010 @ 20:53:

Oh ja, die 5 maanden cursus is wel met diploma garantie, scheelt dat nog wat Star?

Nou ik had het er gisteren met Bam over en ik vind het belangrijk dat ze goed leert zwemmen, dus als het geld kost, dan kost het geld.

Ik heb me nu ook ingeschreven bij zwemschool van Hel, is ook 17,- per les dus als ze er lang over doet kost het me ook een bom duiten
Hier slecht geslapen: kind moest ineens om 1 uur en om 4 uur eten?!? Hopelijk een regeldag die slechts 1 dag duurt....

Mamax, wat wat fijn voor PaMamax! Nu duimen dat alle waardes goed zijn en blijven!

Naat, auw! Bijzonder irritant waarschijnlijk, een snee in duim? Hopelijk snel beter!

Bridge, dat klinkt goed! Fijn dat je het zo heerlijk gehad hebt. En nu morgenvroeg lekker op reis. Geniet er van.

En alle eer naar Mamax voor de lijst (toch?)!
Manageres in die toko? Lama.
Suus, het kan erger

Eetje eet de laatste twee nachten op de klok af om de twee uur. Dat was ik verleerd
Nee, alle credits voor Amalia. En beetje credits voor mijn & stars vasthoudenheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven