Luiertaarten

12-03-2010 17:58 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie wel eens Luiertaarten gemaakt, zoiets als deze:

of deze:

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Nee, jij wel?
Nee, hoezo?
Die laat ik maken door tante tootje een bedrijfje want ik ben niet zo creatief.
Ik vind ze spuuglelijk.
Vreselijk kraamcadeau! Onbruikbare luiers met lelijke frutselzooi erop. Heb het idee dat de noeste knutselaars dit zelf leuker vinden dan de ontvanger (die voor de vorm natuurlijk oh en ah zal roepen)!
Ik ben zo blij dat ik mijn kinderen gebaard heb voordat deze monsterlijke dingen in de mode kwamen!

Overigens vind ik luiers géén leuk kraamcadeau, of ze nou in taartvorm gepresenteerd worden of niet. Als je geen luiers kunt betalen voor je kind, moet je niet aan kinderen beginnen!
Taart hoort gegeten te worden.....
Ja!

Voor tijdens een babyshower.

Was erg goed gelukt en helemaal niet zo moeilijk.
Zijn ze niet charmanter verkrijgbaar? Ik vind dit niet zo leuk.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Die voorbeelden zijn echt spuuglelijk. En ja, ik heb er wel eens eentje gemaakt en ook eentje gekregen. Maken is niet moeilijk en krijgen is leuk (mits het bruikbare luiers zijn).
Verschrikkelijk! Ik hoop niet dat ik zo'n taart krijg als ik straks bevallen ben .
Zijn die nu niet al "uit"?

Ik vind ze verschrikkelijk en zeker niet origineel (meer)!

Ik ben blij dat ik ze niet gekregen heb, dan denk ik kan je niks beters/originelers/persoonlijkers ed verzinnen?
Toevallig kwam ik ze laatst tegen toen ik voor kraamcadeau's aan het kijken was, vind ze wel grappig!

Lees nu dat ze niet altijd bruikbaar zijn, tsja dat is dan weer niks!!
Tja, ik woon niet in NL en was gewoon benieuwd of dit ook in NL al bestond. Degenen die ik ken zijn de luiers gewoon bruikbaar hoor. Ze zijn natuurlijk in soorten en maten te "verkrijgen".

Smaken verschillen. Mijn oudste heeft ze eens gemaakt als project. De frutsels liggen natuurlijk erg aan wat je wilt geven. Vaak doen ze hier zeep producten en speeltjes.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Trouwens, MrsScaricos, je bent weer terug? Of niet weggeweest?

Sorry of topic.
quote:annekeg schreef op 12 maart 2010 @ 18:23:

Trouwens, MrsScaricos, je bent weer terug? Of niet weggeweest?

Sorry of topic.Ik ben weer terug ja, maar niet meer zo 'actief' als eerst.
Ik vond en vind het ook maar niks, luiertaarten. Maar toen 3 dagen na de bevalling iemand met zo'n ding binnen kwam stappen heb ik tranen met tuiten staan te janken... Zóóó attent vond ik het! En zó bruikbaar! En zó lief! *sniksnotterjankmetgierendeuithalen*

Man vindt het nog steeds jammer dat hij de videocamera niet paraat had toen Ach, ik was nog ernstig HCG belast zeg ik maar
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 12 maart 2010 @ 18:32:

Ach, ik was nog ernstig HCG belast zeg ik maar
Ik kreeg er eentje met miniluiertjes. Wel zo gemaakt dat de luiers nog bruikbaar waren, maar baby was niet zo mini. Voor mijn vriendin heb ik er eentje gemaakt met een grotere maat luiers. En dan de luier oprollen en met een lintje of elastiekje vastmaken zodat het een rolletje is. Zo kun je een taart maken en zijn de luiers gewoon nog te gebruiken. Bij mijn vriendin had ik ook rolletjes gemaakt in hetzelfde formaat als een opgerolde luier maar dan van rompertjes, shirtjes, broekjes en slabbertjes.
MILF in the making ;-)
Ik ben nu zwanger en zou mijn gezicht niet in de plooi kunnen houden als iemand mij dat zou geven. Sorry, maar vind het echt ontzettend lelijk en geen leuk cadeau ook.
Ik heb vandaag toevallig een hele stapel luiers bij een vriendin gedropt. Is het heel onattent dat ik ze gewoon in een plastic zak had zitten?
quote:AlettaJacobs schreef op 12 maart 2010 @ 19:12:

Ik heb vandaag toevallig een hele stapel luiers bij een vriendin gedropt. Is het heel onattent dat ik ze gewoon in een plastic zak had zitten?Ja vind ik wel.Kijk nou wat voor leuks je ervan had kunnen maken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ligt het nou aan mij dat ik van de combinatie luier en taart in één woord spontaan een beetje onpasselijk wordt?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ach, degene van wie ik de taart kreeg had er veel tijd en moeite ingestoken. Met ook nog in de taart leuke dingentjes voor de oudere kinderen. En degene voor wie ik een taart gemaakt heb, vindt die taarten helemaal geweldig. Was oprecht ontroerd dat iemand de moeite had genomen om voor haar zo een ding te maken.
MILF in the making ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven