Luiertaarten
vrijdag 12 maart 2010 om 18:05
vrijdag 12 maart 2010 om 18:22
Tja, ik woon niet in NL en was gewoon benieuwd of dit ook in NL al bestond. Degenen die ik ken zijn de luiers gewoon bruikbaar hoor. Ze zijn natuurlijk in soorten en maten te "verkrijgen".
Smaken verschillen. Mijn oudste heeft ze eens gemaakt als project. De frutsels liggen natuurlijk erg aan wat je wilt geven. Vaak doen ze hier zeep producten en speeltjes.
Smaken verschillen. Mijn oudste heeft ze eens gemaakt als project. De frutsels liggen natuurlijk erg aan wat je wilt geven. Vaak doen ze hier zeep producten en speeltjes.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
vrijdag 12 maart 2010 om 18:32
Ik vond en vind het ook maar niks, luiertaarten. Maar toen 3 dagen na de bevalling iemand met zo'n ding binnen kwam stappen heb ik tranen met tuiten staan te janken... Zóóó attent vond ik het! En zó bruikbaar! En zó lief! *sniksnotterjankmetgierendeuithalen*
Man vindt het nog steeds jammer dat hij de videocamera niet paraat had toen Ach, ik was nog ernstig HCG belast zeg ik maar
Man vindt het nog steeds jammer dat hij de videocamera niet paraat had toen Ach, ik was nog ernstig HCG belast zeg ik maar
Iets anders
vrijdag 12 maart 2010 om 18:56
Ik kreeg er eentje met miniluiertjes. Wel zo gemaakt dat de luiers nog bruikbaar waren, maar baby was niet zo mini. Voor mijn vriendin heb ik er eentje gemaakt met een grotere maat luiers. En dan de luier oprollen en met een lintje of elastiekje vastmaken zodat het een rolletje is. Zo kun je een taart maken en zijn de luiers gewoon nog te gebruiken. Bij mijn vriendin had ik ook rolletjes gemaakt in hetzelfde formaat als een opgerolde luier maar dan van rompertjes, shirtjes, broekjes en slabbertjes.
MILF in the making
vrijdag 12 maart 2010 om 19:15
quote:AlettaJacobs schreef op 12 maart 2010 @ 19:12:
Ik heb vandaag toevallig een hele stapel luiers bij een vriendin gedropt. Is het heel onattent dat ik ze gewoon in een plastic zak had zitten?Ja vind ik wel.Kijk nou wat voor leuks je ervan had kunnen maken!
Ik heb vandaag toevallig een hele stapel luiers bij een vriendin gedropt. Is het heel onattent dat ik ze gewoon in een plastic zak had zitten?Ja vind ik wel.Kijk nou wat voor leuks je ervan had kunnen maken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 12 maart 2010 om 19:22
Ach, degene van wie ik de taart kreeg had er veel tijd en moeite ingestoken. Met ook nog in de taart leuke dingentjes voor de oudere kinderen. En degene voor wie ik een taart gemaakt heb, vindt die taarten helemaal geweldig. Was oprecht ontroerd dat iemand de moeite had genomen om voor haar zo een ding te maken.
MILF in the making