Luiertaarten

12-03-2010 17:58 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie wel eens Luiertaarten gemaakt, zoiets als deze:

of deze:

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Onze buurman heeft zeer enthousiast een luiertaart ter ere van de geboorte van onze dochter gemaakt. Dit deed hij samen met zijn jongste dochter. Ik vond dat echt enorm lief.

Het waren ook bruikbare luiers dus ook nog eens praktisch.
MILF in the making ;-)
Ik vind ze wel leuk, klaar .

Maar ik heb nog geen kinderen en mijn vriendinnen ook nog niet, dus bij ons is er helemaal nog geen sprake van of iets nog wel origineel is of 'in' is. Alles is hier nog nieuw en leuk.
Ik heb wel een kind én 1 luiertaart gekergen en ik vind het ook leuk! Schoonmama heeft samen met vriendinnen erg haar best gedaan op deze manier bruikbare luiers te geven met een hoop leuke kleine en soms handige cadeautjes.

Zie ze al zitten met z'n drietjes met een wijntje erbij, leuk een luiertaart in elkaar knutselen voor verse mama en 'Kleinkind'.

Prachtig toch!
Iew... ik hoop niet dat ik die krijg als Ploperwt er eenmaal is
Peas on earth!
Ja Joesie, dat is het. Iemand neemt de moeite om een taart voor je te maken. Dat is gewoon lief. Of je een taart nou leuk vindt of niet. Als iemand zoveel moeite voor je doet, dan bedank je ze daarvoor.
MILF in the making ;-)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 maart 2010 @ 19:42:

Iew... ik hoop niet dat ik die krijg als Ploperwt er eenmaal is Maar toch, als iemand dan de moeite neemt en denkt een leuk kado te hebben gefröbelt, ga je dan tegen ze zeggen dat je het niet mooi vindt of niet wilt of iew?
MILF in the making ;-)
Neehoor, dan zeg ik met mijn allervriendelijkste glimlach: 'wat lief dat je dat speciaal voor mij gemaakt hebt'. Dat meen ik namelijk ook. Ik zeg dan gewoon niet hardop dat ik het best lelijk vind
Peas on earth!
quote:nouschi schreef op 12 maart 2010 @ 19:15:

[...]

Ja vind ik wel.Kijk nou wat voor leuks je ervan had kunnen maken!Damn, wat ben ik toch een lompe boer
Tja, ik was ook niet meteen onverdeeld enthousiast bij het idee, maar toen ik de mijne kreeg (zie foto boven) was het toch wel schattig. Erin zat van alles en nog wat. Het was gewoon lief dat er zoveel moeite gedaan was.
MILF in the making ;-)
Ik heb er ook een gekregen en ik vond het hartstikke leuk en lief! De luiers werden bijeen gehouden door een elastiekje, en ik heb ze bijna allemaal gewoon kunnen gebruiken. En er zaten allemaal verzorgingsdingen bij, badolie, wasgel, en washandjes, knuffeltjes, sokjes. Nou geweldig toch?

En ik heb er zelf ook een gemaakt voor een vriendin. Die vond het ook heel leuk (zei ze )! Dus ik zeg; gewoon doen!
Ik vind het leuk én lief.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
ik heb het ooit gehad, opzich heel leuk, alleen waren de luiers niet bruikbaar (deels te klein en van het andere deel kreeg zoon uitslag), dus dan is het een beetje zonde
Het is vast reuze praktisch maar ik vind het een ont-zet-tend smerig woord.

Luiertaart. Yégh. Op een of andere manier moet ik dan ook heftig denken aan een taart van gebruikte luiers. Oef.
Euh, nee?!?
Maar ik zou het wel leuk vinden om er een te krijgen. Mits de luiers van een goed merk zijn en er leuke dingen bij zitten. Die uit de OP vind ik erg kitsch.
Ik acht bij het lezen van je topictitel aan kleien met volle luiers ofzo.
Ja die plaatjes uit de OP vind ik ook niet zo, maar als je plaatjes googelt zie je vele leukere! En inderdaad, als iemand die moeite doet is dat gewoon ontzettend lief!
Maar leuk of niet leuk, praktisch is het wel. Meer als het 10e paar sokjes/slofjes of mutsje/knuffeltje. Die zijn natuurlijk leuker om te geven maar worden misschien wel niet gebruikt.

Ik vind het denk ik leuk om te krijgen, zeker als iemand hem helemaal, al dan niet met kinderen, heeft gemaakt.
Grappig. Ik had in NL nog nooit van zo'n ding gehoord maar hier vinden mensen het nog wel hip en ik vind het eigenlijk best wel leuk en creatief. Zolang de luiers tenminste bruikbaar blijven maar dat is zoals ik ze heb gezien, wel zo. Ik had ze vroeger (heeeel lang geleden toen ik in de babietjes zat) wel graag gehad. Luiers zijn nooit weg, daar heb je tenminste wat aan.

Ik ben ook zo'n iemand die niet graag geld geeft maar als het moet dan maak ik graag iets geks waar het geld inzit ofzo. Dat is net zoiets als dit, een pak luiers geven is niks aan maar zo'n luier taart of gateau des couche (vrije vertaling in het Frans) voor degenen die luiertaart een vies woord vinden, vind ik een stuk leuker.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven