Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
haha leuk! brocoli :-)
En het is een meisje! Was nog best even zoeken. :p

Dus elke keer als je een groene vlek voorbij ziet komen Its me!!
vind ik echt origineel. :-)

wist voor mezelf echt geen leuke nickname, nu heb ik zo'n stomme waar geen leuke ava bij past.
Mijne is ook alleen maar verzonnen omdat ik niet zoiets wilde als: verveeld, heartbroken, machteloos, gedumpt. :p

En laat ik brocoli nou heel lekker vinden en had het net gegeten die avond. :p

En je kan vast wel iets leuks vinden voor je naam. Zal je helpen zoeken. ;)

http://mymanyhats.com/sketch/people/cartoon_girl.gif

Die is leuk....
http://rlv.zcache.com/car ... 3255703307466qjcl_400.jpg

http://beckadoodles.typep ... 70b012876bf3016970c-320wi

Mijn favorieten! Power girls!
wat lief van je dat je mee zoekt.

ik heb er een gevonden.

eens even uitproberen.
@girlie en brocoli;

Ik kan jullie ava's niet zien op mn mobiel, maar

ga ze vanaaf zeker bekijken! Ben benieuwd.

Ook ik zie elke keer op tegen het weekend. Probeer

uit alle macht wat te plannen. Maar heb nog

niet zo veel vriendinnen in de stad waar ik nu

woon, dus ben 's avonds vaak alleen. Dat vind ik

naar maar wat jullie zeggen. Lekker eten en

filmpje kijkenn het wordt vast prima. Nou ja heb

nu ook een beetje een kater dus echt de kroeg in

wil ik niet.. Alleen een etentje was leuk geweest!

Hier weer een nieuwe dag! De laatste voor het

weekend. Voel me helemaal niet meer vervelend

over t smsje dat ik gister heb verstuurd. Hij wil me

niet; duidelijk. Het wordt steeds makkelijker om

niet meer te reageren op hem.

Hoe gaat het met jullie?

Prinsesje nog wat teruggehad?

En brocoli; verheug me nu al op dat we ooit de oude

garde zijn en dan moeten verhuizen naar een

kletstopic over de leuke aspecten van het single

leven
@girlie. VInd m leuk!

@sloopthard. Gelukkig gaat het weekend ook weer voorbij en vul m net als Diay met allemaal leuke dingen. En goed van je dat je zo over dat smsje denkt. Thats the spirit!
Goedemorgen meiden!

Brocoli je valt erg op met je avatar haha maar hij is wel leuk. Ik kijk er ook erg naar uit om de oude generatie te zijn zeg. Kunnen we de nieuwe generatie advies geven.

Sloopthard, als het je niet lukt om wat te plannen voor het weekend gun jezelf dan net zoals ik gewoon een avondje op de bank met een jankfilm of jankmuziek en het forum natuurlijk. Vanavond ga ik waarschijnlijk naar een vriendin. Voel me goed nu maar kan ook maar zo dat dat straks om draait en ik lekker vroeg mijn bed in wil vanavond dus ik zie wel. Morgen heb ik ook geen plannen dus dan ga ik echt lekker op de bank hangen. Ik vind het weekend ook nog steeds niet leuk maar het word minder erg. Ik zie er nu minder tegenop dan een paar weken geleden.

Hoe gaat het met jou Girlie?

En met Noahtb? Al even niet gezien hier dus ben benieuwd hoe het met je gaat.

Prinsesje, ben ook benieuwd of je wat terug hebt gekregen.
thnx :-)

met mij gaat het wel goed.

heb de afgelopen dagen geen school gehad, maar ben lekker bezig geweest met vriendinnen en ik heb mijn oude hobby weer eens opgepakt: Paardrijden!

heb ik 8 jaar gedaan, maar de laatste 1.5 jaar lag het stil.

dus dinsdag weer eens een keer gereden en loop nu al een paar dagen als een oud vrouwtje door het huis (pijn aan m'n achterwerk )

en verder moet ik gelukkig het weekend werken. vind het weekend altijd zo leeg, dan valt die leegte nog meer op.

maar ik ga maandag naar hem toe, ga ik bij hem eten.

ik moet zeggen tot nu toe gaat het goed, we bellen heel veel. soms wel twee uur aan een stuk. maandag heeft hij ook gesprek, dus ben eens benieuwd wat ze daar zeggen over de hele situatie.
Hoi meiden,

Even snel een berichtje. Ik had mijn telefoon dus uitgezet en vanmorgen ontving ik dus het volgende: Dat heb ik denk ik wel. Ik voel het namelijk zelf ook nog elke dag! En als ik jou iets niet aan wil doen is het dat wel.

Ok, ga nu heel smsverkeer op internet zetten haha. Niet te hopen dat die eikel of wie ook dit ooit leest, maar ok.

Dus ik terug: Je voelt elke dag liefdesverdriet ja, maar je voelt niet hoe het voelt om 'vervangen' te worden door iemand waar ik 4,5 jaar een bepaald gevoel bij had en je me altijd voor hield me niet druk te maken. En je voelt ook niet hoe het is om niet naar dingen te kunnen omdat mijn ex en zijn nieuwe scharrel daar rondlopen en ik dat niet aan kan zien! En dat hij me super teleur heeft gesteld en dat ik dit echt niet van hem had verwacht.

Kreeg ik weer terug: je bent helemaal niet vervangen. Ik weet niet hoe je daar telkens bij komt. En ik weet ook wel hoe het is om ergens niet heen te kunnen, de vorige keer nog bij....

Dus ik weer terug: Nou toen ben je evengoed uit geweest naar iets anders en heb je niet thuis gezeten en je zegt altijd zelf dat je nooit meer naar die tent wilt. En nee je hebt geen verkering met haar nee, had er nog eens bij moeten komen. Maar wel een aantal x met haar gezoend en dat voelt ook gewoon als vervangen. Uitgerekend met haar. Echt niet te geloven gewoon. Had dit nooit, maar dan ook nooit van je verwacht.

En hier heeft hij uiteraard niets meer op terug gestuurd. Nee omdat hij vast weet dat ik gelijk heb.

Nou dat is het verhaal tot nu toe. Ga nu weer ff nog wat kleine dingetjes verven voor op mijn kamer.

XxX
idd.

hij kan er ook niks op zeggen, omdat je ook gewoon gelijk hebt.

daarom zal hij ook wel niks terugsturen. en als hij iets stuurt is het natuurlijk om zichzelf en die snol te verdedigen.

maar het maakt eigenlijk niet uit wat hij nog te zeggen heeft, want het is al gebeurd.

sterkte ermee prinsesje
Ach ja ik heb mijn zegje gedaan en moet zeggen het lucht wel op. Ik zie wel of hij ooit nog contact met me opneemt. Ik in ieder geval niet meer met hem. Ben er klaar mee.

Mezelf lekker verwend met een nieuwe bikini. Dus daar kan het niet aan liggen deze zomer. ;)
Prinsesje: wat rottig.. Wat naar ook dat ie meteen ook als het hem te heet wordt onder zn voeten niks meer laat horen! Zo naar gevoel als je binnen zo'n korte tijd vervangen wordt. Alsof het allemaal niks heeft voorgesteld. maar laat je niet gek maken! Ga lekker andere dingen doen! En in je nieuwe bikini ben je vast onweerstaanbaar!

@ brocoli & girlie: leuke avatars. Misschien moet ik ook maar een keer je zoekhulp inschakelen hoor brocoli Hoe gaat het verder met jullie? En Girlie: wat leuk dat je je sport weer hebt opgepakt. Zo;n dingen maken wel dat je een beetje een nieuw leven ontwikkelt. ga binnenkort ook weer surfen

Girlie: kijk je wel een beejtje uit dat je niet te veel hoop haalt uit alle gesprekken ed. Voordat hij zichzelf verandert heeft moet hij volgens mij nog wel behoorlijk aan zichzelf werken!

Nou ik ga toch nog even uit eten met een vriend... Dus mn weekend is beperkt tot maar een avond zielig thuizitten. Nou zo leeg is het dus niet. Ik voel me verder steeds sterker, en het gevoel dat ik de juiste beslissing heb genomen wordt dat ook! Overigens kan niet wachten op de zomer!

Fijne avond iedereen!
Ach dat deed hij altijd tijdens onze relatie ook. Als het hem te moeilijk werd liep hij weg of wilde hij ophangen. Triest figuur. En volgens hem word ik dus niet vervangen... :S Ik ga strakkies ff met een paar vriendinnen film kijken morgenavond ook met wat vriendinnen een wijntje doen en hopelijk ff uit. Ga even kijken of die ene jongen zin heeft om met me mee te gaan, maar die ga ik pas morgenochtend smsen haha. Nou ja en anders eh me erbij neerleggen dat het verder geen feestweekend wordt en uitkijken naar het volgende feestje.

Sloopthard: Fijn dat je je alleen avondje kan beperken tot eentje. :D En ik kan ook niet wachten tot de zomer. Heerlijk! Gaan we genieten en flirten alsof ons leven ervan af hangt hahaha.
Hallo dames.

Ik heb jullie berichten met veel aandacht gelezen. Ook heel veel herkend. Maar ik zal eerst even mijn verhaal vertellen.

Ik ben bijna dertien jaar samen geweest met een man die vijftien jaar jonger is dan ik. Vandaag 5 weken geleden, is hij bij mij weggegaan. Verliefd geworden op een collega, een jonge meid.

Natuurlijk heb ik altijd geweten dat dit kon gaan gebeuren, maar het doet zo'n pijn. Hij heeft ook direct zijn spullen gepakt, en is zo maar verdwenen uit mijn leven.

We deden alles samen. Sporten, uitgaan, boodschappen, alles. Ik ben in een groot diep gat gevallen, en weet het allemaal niet meer. Hij gaat gewoon verder met zijn leven, met zijn nieuwe vriendinnetje. En ik zit met al mijn verdriet hier alleen op mijn flatje.

9 Dagen nadat hij weg was gegaan, heb ik hem een sms gestuurd of we even konden praten. Hij vertelde me toen doodleuk hoe fijn hij het wel niet met haar had, onder het mom van eerlijk zijn..... Vorige week, toen ik het weer totaal niet zag zitten, heb ik hem weer zo'n sms gestuurd. Het antwoord was: het komt me op het ogenblik niet uit, te druk met mijn werk. De dag erna belde zijn zus mij, en vertelde dat hij eigenlijk altijd bij die vriendin zit. Wat moet je hier nu mee? Is hij bang om de waarheid te vertellen?

Ik zit de hele dag te denken aan dat een ander aan hem zit, met hem lacht, en meer van dat soort dingen. Het maakt me helemaal gek. Ik ga ook niet naar bepaalde feestjes, omdat ik weet dat hij er misschien is. En hem zien, of nog erger, hun samen zien, trek ik echt niet.

Ik begrijp er niets van, dat hij niet één keer vraagt hoe het met me gaat? Voel me totaal doodgezwegen, net alsof ik nooit bestaan heb, dat is toch niet normaal? Heb ik me dan zo in hem vergist? Waarom doet hij toch zo?

Nu zit ik weer tegen een leeg rotweekend aan te hikken. Ik vind niets meer leuk, en ben somber. Slapen kan ik haast ook niet. Er normaal over nadenken ook niet. Ik weet het gewoon niet meer.

Ik hoop en kijk uit naar jullie reacties, en raadgevingen. Bedankt voor het luisteren.
Hai Frommeltje, welkom hier. Heel erg naar zeg dat het zo ineens over is. Nog erger is dat hij gewoon bij een ander zit. Ik (en meerdere hier op het forum) weten echt hoe je je voelt. Ik zelf denk dat het niet uit maakt hoe het uit gaat, hoe hij weg gaat (mijn ex zei ik ga werken schat tot vanavond, gaf me een kus en was 2 dagen spoorloos. kwam daarna zijn spullen halen) het doet gewoon pijn. Het enige wat ik tegen je kan zeggen is dat het uiteindelijk minder word. Ik heb wekenlang in bed liggen huilen en begin me nu eindelijk beter te voelen. Dus dat is het enige waar je naar uit kan kijken. Ik begrijp echt heel goed hoe veel pijn het doet. Zo lang je maar weet dat je hier je verhaal kwijt mag en iedereen hier naar elkaar wil luisteren en steunen. Probeer hem niet meer te smsen. Ik denk dat je door je verdriet heen moet en moet proberen te accepteren dat het over is. Hoe moeilijk en pijnlijk dat ook is. Maar als je contact houd word het alleen maar pijnlijker en duurt het alleen maar langer voor je er over heen bent. Dat weet ik uit eigen ervaring. Blijf vooral schrijven hier want het helpt echt!

Knuffel
Is de rest trouwens allemaal onder de pannen vanavond? Ik zit thuis!! Heb het verschoven naar morgen haha.. nog meer mensen thuis vanavond??
Hallo Diay,

Bedankt voor je lieve reactie.

Ik weet dat het beter is hem geen sms meer te sturen, maar dat is zo moeilijk. Ik vind dat hij best mag weten hoe ik me nu voel, ook al weet ik dat ik daar niets mee opschiet. Het is definitief voorbij. ( en nu natuurlijk weer huilen.... )

Hoe lang is het bij jou geleden? Jij bent inderdaad ook op een rotmanier gedumpt. (als ik dat zo mag zeggen) Hebben jullie nog contact gehad?

Ik weet dat ik door dit verdriet heen moet. Iedereen zegt dat het eens beter wordt. Maar dat zie ik nu nog niet voor me. Ik voel me zo leeg.

Wel heel fijn dat je zegt dat ik hier alles kan vertellen. Misschien dat ik het dan helder krijg.

Dikke knuffel terug.
Ik weet er alles van hoor. Bij mij is het nu 6 weken geleden. In die tijd is hij nog een keer terug gekomen, huilen en dat ie terug wou bla bla bla.. maar uiteindelijk toch weer weg gegaan. Heb tot gister contact met hem gehouden maar merk dat het voor mij gewoon niet opschiet omdat ik niet verder kan. Ik kan hem niet los laten. Het doet zo vreselijk veel pijn om los te laten omdat je denkt dat je zoveel voor elkaar voelt. Maar nu weet ik dat hij dat niet voor mij voelt anders zou hij wel vechten voor mij zoals ik voor hem gedaan heb. Ik heb echt gevochten tot ik er letterlijk bij neer viel. Ik voel me nog steeds leeg. Niet meer zoals in het begin hoor. Er zijn gewoon momenten dat ik ineens keihard begin te huilen. Maar ook dat krijg ik steeds meer onder controle. Het word gewoon echt beter. Dat zag ik niet in het begin en ik irriteerde me er aan als mensen me dat vertelde maar het is echt zo. Ik ben er nog lang niet hoor. Ik moet er niet aan denken om ook maar aangeraakt te worden door een andere man en ik kots er van als ik denk dat hij met een ander zou gaan. Maar ik moet verder. Ik heb zoveel voor hem gevochten en dat schiet niet op want ik krijg hem er niet mee terug. Wat misschien helpt is om elke keer als je hem een sms wil sturen lekker hier te gaan schrijven. Helpen wij je wel van het idee af ;)
Welkom Frommeltje. Schrijf het hier lekker van je af... dat helpt vaak al! Sterkte!

Diay, ik zit ook thuis! Kids zijn bij hun vader. Ik zou naar mijn (nog) vriend kunnen gaan, maar heb zelf de boot afgehouden. Ik smste (bleeeeh... alles gaat via sms bij ons.... baal daar zo van) dat ik er aan zat te denken thuis te blijven, ff niet lekker in mijn vel zit en tijd nodig heb om na te denken... Zijn reaktie zegt wel weer wat een *&^$ het eigenlijk is: "Oké! Dan ga ik lekker eten met mijn kinderen..!" Niet vragen wat er is, wat me dwars zit, waarom ik dan niet kom.... En ik hoor de hele avond al niets van hem... Hij lijkt totaal niet geïnteresseerd in mij, het kan hem niet schelen hoe ík me voel... Wat zal er dán in zijn hoofd omgaan?!

Ben boos, verdrietig en verward tegelijk...
Jouw situatie is inderdaad ook heel moeilijk. Als hij je echt niet meer terug wil, is het waarschijnlijk beter om geen contact meer te hebben. Denk je dat je dat vol blijft houden? Toch geen stiekeme hoop meer? Mijn ex en ik zijn ook ooit eerder uit elkaar geweest. ( 2 jaar geleden ) Dat heb ik drie maanden volgehouden, maar ik mistte hem zo erg. Terwijl ik het had uitgemaakt. Toen elkaar toch weer opgezocht, en echt ons best gedaan. Helaas is het nooit meer helemaal goed gekomen, maar ik zou het begrijpen als jij hem nog een kans zou geven.

Natuurlijk ken ik jullie situatie niet, en weet ik niet waarom het over is. Maar ik neem aan dat er geen ander in het spel is, zoals bij ons. Ik ben de verliezende partij, en krijg hem nooit meer terug. Dat heeft hij ook gezegd. Als het met haar niks wordt, gaat hij verder met zijn leven. Maar misschien is er voor jou nog hoop. Of zeg ik nu geheel verkeerde dingen|?
Ow gatver, heel jammer dat hij zo reageerd. Of gewoon niet. Snap dat je je daar erg k u t door voelt. Ik heb (heel kinderachtig) tegen ex gezegd dat ik lekker uit ga het weekend en hij vind het helemaaaal niet leuk hahaha. Sorry hoor het is misschien heel kinderachtig maar ik hoop dat hij dit weekend met zo'n naar gevoel in zijn maag loopt. Dat gevoel loop ik al weken mee dus!

Probeer wat afleiding te zoeken. Mijn kindje is ook weg het weekend dus ben alleen en ga zo lekker weg. Al is het maar even een rondje rijden. Gewoon het idee dat ik weg kan nu is even fijn. Ik HOEF niet de hele avond thuis te zitten. Kan je niet naar een vriendin of zo? Anders lekker hier op het forum toch?
Ach, cola light, hetzelfde gevoel hier. Is dat niet vragen naar onze gemoedstoestand soms manneneigen?

Ik wil ook zo graag weten hoe hij over dit alles denkt, of hij mij soms ook een beetje mist. Maar iedereen zegt dat ik geen contact meer moet zoeken. Zo moeilijk.....

Als ik iets kan doen om je hoofd weer helder te krijgen.....
hey diay: ik ben er.. Ben even wezen eten maar kom net thuis. Ben moe van een week werken, van verdriet.. En had niet zo zin om alweer de kroeg in te gaan. Dus zit lekker in mn pyjama op de bank. Heel tuttig met een kopje thee. (even geen wijn meer hoor haha). Ex smste net of die nog langs zou komen om zn auto te laten zien enzo. Maar ik heb gezegd dat ik meer behoefte had aan een avondje alleen.. Haha ik kom wel los van hem.. Ben nu erg trots op mezelf. Hoe is het met jou?

@frommeltje: welkom. wat een naar verhaal. Maar ik denk dat het beter is om geen contact te hebben. Je bent het echt niet waard om zo behandeld te worden hoor!! En als je geen contact zoekt kom je het makkelijkst los van hem. T is erg lastig, maar zodra je een opwelling voelt sms een vriendin of kom hier posten! Heel veel sterkte en een dikke

@colalight: heel goed dat je de boot hebt afgehouden. Voordat het uit ging tussen mij en inmiddels ex. was ik ook heel vaak boos en dan zei ik uit boosheid dat ik hem niet wilde zien en dan liet ie mooi niks meer van zich horen en dat deed dan zo'n pijn... Snap je gevoelens heel erg. Maar probeer wat leuke dingen voor jezelf te gaan doen. Niet teveel aan de situatie denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven