En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Hoi lieve meiden, even een update.

Vndaag de knoop doorgehakt maarrr er blijk nog 1 klein prankje hoop!

de dierenarts vondt haar toch nog te "goed" om definitief de knoop door te hakken en kwam met een nieuw medicijn genaamd,Tryplase.

dat is een soort vervanging omdat ze zelf geen stofjes aanmaakt die haar ontlastijng kan binden.(komen ze nu mee)

Mijn oogappeltje gaat nog minimaal 1 week mee

Kleintjes op Komst!!!!!
Oh, Marie. Als er nu weer een witte bij zit..... mag je mij inseinen! Wat een prachtig poesje was dat vorig jaar!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Jaaaaaaaaa, Poez, die witte is een absolute schoonheid. Die hebben we gehouden en blijkt de grote liefde van Oudste Zoon te zijn; hij en Loesewies van der Pies zijn continu in elkaars buurt.

Ratteke: alles ligt klaar hoor, maar ik denk ook dat de kat van Etosha eerder is, want ik zie hier nog helemaal geen tekenen die erop wijzen dat er snel kattengrut in aantocht is.
.
Ik kan me al helemaal verheugen op de foto's de komende weken!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ha, nóg meer kleintjes in aantocht!! Leuk Marie, blijf vooral meetetteren en véél foto's plaatsen enzo. Daar zijn we hier dol op

Oh fijn DarlingNikki dat er nog een medicijn is wat ze gaan proberen (wat je zegt, dat ze daar nu pas mee komen zeg). Ik hoop echt dat het gaat werken!

Ik trof Puk net weer in een zeer fraaie houding aan. Ben de foto's van mijn camera aan het halen en zet ze straks uiteraard hier neer!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Trouwens Lé, al Dikke berenpoes-nieuws? Ben bang van niet want dan had je het hier vast al wel gemeld. *slingert duimen weer aan*

En oh, Anneke...ik had helemaal niet gereageerd op het liefdesverdriet van je dochter. Hoe gaat het nu met haar? En logisch dat het je meer raakt dan de nare dingen die je soms via je werk te horen krijgt, dit staat dichtbij, het is jouw dochter die verdriet heeft! En dank je wel voor je lieve woorden, ik moest er een beetje van blozen. Jij bent ook lief!!
Jim wilde ook even voor jullie poseren

Puk is nogal ongegeneerd:

quote:Mariannanas schreef op 12 maart 2010 @ 20:15:

Mag ik ook even mee komen tetteren? Ik had het heuglijke nieuws onlangs ook al aan Leo verteld: ook mijn lieve rooie poes is zwanger. Niet gepland en met het oog op de kattenbevolking ook best stom van mij enzo (ik plaats zelf die opmerkingen maar alvast :-)), maar stiekum vind ik het heel erg leuk.

Volgens mij loopt ze "op alle dag" en zouden we dit weekend wel eens gezinsuitbreiding kunnen krijgen. Ik lees dus met grote belangstelling mee met Etosha!Oh wat leuk, nog een nestje. Is je weglopertje nog terug gekomen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Waaaah Bieb, die foto van Puk, wat een heerlijk beest, weer zo'n foto dat ik spontaan hier direct *poef* een kat wil zijn......en dan wel een kat van iemand van t forum, die hebben het goed...

En dat worden leuke weken, babypoesjes.....

*gaat nu echt afwassen en douchen*
Nee, MV, wegloper is nooit meer teruggekomen...........
.
Wat een prachtige kat, Olijfje!
.
quote:Olijfje_ schreef op 12 maart 2010 @ 20:48:

Puk is nogal ongegeneerd:

Mwah,wat heet!
Oh ik hoop dat het medicijn gaat werken Nikki. We duimen.

Die foto's weer, wat zijn ze toch leuk.
quote:MissLoki schreef op 12 maart 2010 @ 20:50:

Waaaah Bieb, die foto van Puk, wat een heerlijk beest

Dank maar Puk is van Olijf

En inderdaad Olijf,hij ligt er zaaalig bij!!
quote:Mariannanas schreef op 12 maart 2010 @ 20:50:

Oh wat verdrietig. Andere weglopertje van forumster Bumper, kat Bumper is tot nu toe ook nog niet terug.

Ik had zo gehoopt dat ze terug zouden komen.
Jim ligt er ook mooi bij Luna,mooi die koetjesvlekken!
quote:Mariannanas schreef op 12 maart 2010 @ 20:50:

Bedankt Biebelie,hij is ook heel lief! Echt heel bescheiden.
Spam vooral door Luni!
Eej, dit gaat echt te snel hoor! Nog niks hier. Kwam net thuis en had het luikje dicht gelaten.. da's dus nu stuk. En overal liggen plukken haar. Hmz. Coco is nu dus toch maar weer een ommetje maken in de tuin, want dit werkt niet. En geen babies!

Marie, wat gaaf! Ja, stiekem is het gewoon superleuk toch? Spannend ook! Wie weet is ze toch nog wel eerder dan Coco!

Wat een superfoto's van Olijf en van Bieb! Echt leuk. Trouwens, ik vind die laatste foto van luni ook schattig.

Nah, ik ga effe verder rennen hier! Nog van alles doen.
Dank je Etosha!

Plaats je foto's van de kittens als ze er eenmaal zijn?
Yep, zeker!
Tssss,wat gebeurt er als ik opsta van de bank en mn warme dekentje aan de kant leg....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven