En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
vrijdag 12 maart 2010 om 15:45
Ratteke, goed dat je even mee doet, want voor honden ligt het dus iets gecompliceerder dan voor katten.
Etosh, hoe gaat het met Coco?? We zijn hier echt haske nieuwsgierig .
Leo, ik moest erg lachen toen ik dat praathoofdje las...op een rapport van de lagere school staat dat TH een goeie leerling is, maar ze zou iets minder moeten praten. Ik realiseerde me opeens dat ik toch een nick heb gekozen die wel bij me past. En Leo, we hopen natuurlijk met zijn allen ook op goed nieuws van jou .
En meiden, wat naar dat er meer van jullie zijn die de WIA zo goed kennen voor jullie.
MV, ik bladerde terug en zag toen pas die schattige foto, geweldig!
Etosh, hoe gaat het met Coco?? We zijn hier echt haske nieuwsgierig .
Leo, ik moest erg lachen toen ik dat praathoofdje las...op een rapport van de lagere school staat dat TH een goeie leerling is, maar ze zou iets minder moeten praten. Ik realiseerde me opeens dat ik toch een nick heb gekozen die wel bij me past. En Leo, we hopen natuurlijk met zijn allen ook op goed nieuws van jou .
En meiden, wat naar dat er meer van jullie zijn die de WIA zo goed kennen voor jullie.
MV, ik bladerde terug en zag toen pas die schattige foto, geweldig!

vrijdag 12 maart 2010 om 15:46
Ratteke, wij willen OOK NU kleine katjes. Maar ja... ze heeft net weer een rondje door het huis gemaakt, duidelijk op zoek: onder de bank, achter de kast, in de krabpaal... ze is overal geweest behalve, duh, in de werpkist. Waarom denk je dat dat ding daar staat muts? Maar goed, dat schijnt zo te horen.
Ik moet rond kwart voor zeven weg naar een bruidspaar, dus ik zeg: breken maar die vliezen! Kan ik haar niet even strippen ofzo? Tonic, ananasharten? Wat zeggen jullie?
Ik moet rond kwart voor zeven weg naar een bruidspaar, dus ik zeg: breken maar die vliezen! Kan ik haar niet even strippen ofzo? Tonic, ananasharten? Wat zeggen jullie?

vrijdag 12 maart 2010 om 16:11
Wat een leuk katje, Etosha. Ik gok op 2 rode poesjes met wit, 2 rode katertjes waarvan één met wit, één zwart witte, eeeeeehhhh...katertje en een lapjespoesje. Zes poesjes dus. Misschien nog één zwartwitte erbij, zeven. Ik vind dr namelijk behoorlijk huge, haha.
Dat zoeken en krabben is een goed teken! Vanavond begint het, gok ik. Uurtje of 20.00-20-30.
Dat zoeken en krabben is een goed teken! Vanavond begint het, gok ik. Uurtje of 20.00-20-30.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

vrijdag 12 maart 2010 om 16:15
Dikke voor Olijf, veel sterkte met de WIA enzo (heb er helemaal geen ervaring mee dus kan er niet over meepraten)
@Etosh, ik zie nu pas op je avatar dat het een poezenhoofdje op een hand is, lief!!! En wat een dikke dame zeg.
Ik zal eens een gok doen, 4 poesjes, 3 jongens 1 meisje. Kleuren, ik denk 2 rooie, een tabby en een schilpad...
*misschien een blikje openmaken met de opener in de buurt van de uitgang van de kleintjes, reageren ze misschien al wel op *
@Etosh, ik zie nu pas op je avatar dat het een poezenhoofdje op een hand is, lief!!! En wat een dikke dame zeg.
Ik zal eens een gok doen, 4 poesjes, 3 jongens 1 meisje. Kleuren, ik denk 2 rooie, een tabby en een schilpad...
*misschien een blikje openmaken met de opener in de buurt van de uitgang van de kleintjes, reageren ze misschien al wel op *

vrijdag 12 maart 2010 om 16:18
Hoi allemaal,
Nog steeds niks Etosha, hopen dat het vandaag wat gaat worden; lekker voor het weekend. Hoewel, ik lees net dat je vanavond weg moet dus dan moet ze wel opschieten... In ieder geval een fijne avond gewenst!
Ach Leo, wat rot dat jouw Beer nog niet terug is komen wandelen. En natuurlijk het is lente maar dat maakt het niet makkelijker, 't blijft gewoon een van jou familie beesten die niet is thuis gekomen, snap best dat je bezorgd bent. En natuurlijk is het voor de ouders van dat meisje heel erg dat ze vermist is maar ik denk altijd dat je leed niet moet vergelijken. Jouw leed is op dit moment voor jou gewoon even heel naar en daar mag jij ook best jouw eigen verdriet over hebben! Ik hoop dat Beer gauw thuis komt.
Olijfje, wat supervervelend van dat WIA gedoe en ook al geen baat bij de nieuwe medicatie. Ik hoop zo dat er gauw iets gevonden wordt dat jou gaat helpen. Ik vind jou een kanjer, het is gewoon supervervelend om zo met je gezondheid te kwakkelen (zacht uitgedrukt). In ieder geval sterkte van hieruit.
Met Roos gaat het gelukkig een stuk beter."t Is wat he, dat eerste liefdesverdriet. Gisteren lekker met haar en mijn andere dochter wezen shoppen in de mall en daarna een hapje wezen eten. Mannen naar de autoshow dus die hadden het ook goed naar hun zin.
Ik kan zo genieten vd malle beesten om mij heen. Ze kunnen het zo goed met elkaar vinden, de honden zijn al best gewend aan die katten die om hun heen tortelen. Zo grappig om te zien als die katten zo langs de honden lopen helemaal met de staart omhoog tegen de hond aan kopjes geven.
Ik probeer het telkens op de foto te krijgen maar ben elke keer te laat.
Even een foto van broer en zus:
Groetjes voor iedereen, en een heel fijn weekend!
Nog steeds niks Etosha, hopen dat het vandaag wat gaat worden; lekker voor het weekend. Hoewel, ik lees net dat je vanavond weg moet dus dan moet ze wel opschieten... In ieder geval een fijne avond gewenst!
Ach Leo, wat rot dat jouw Beer nog niet terug is komen wandelen. En natuurlijk het is lente maar dat maakt het niet makkelijker, 't blijft gewoon een van jou familie beesten die niet is thuis gekomen, snap best dat je bezorgd bent. En natuurlijk is het voor de ouders van dat meisje heel erg dat ze vermist is maar ik denk altijd dat je leed niet moet vergelijken. Jouw leed is op dit moment voor jou gewoon even heel naar en daar mag jij ook best jouw eigen verdriet over hebben! Ik hoop dat Beer gauw thuis komt.
Olijfje, wat supervervelend van dat WIA gedoe en ook al geen baat bij de nieuwe medicatie. Ik hoop zo dat er gauw iets gevonden wordt dat jou gaat helpen. Ik vind jou een kanjer, het is gewoon supervervelend om zo met je gezondheid te kwakkelen (zacht uitgedrukt). In ieder geval sterkte van hieruit.
Met Roos gaat het gelukkig een stuk beter."t Is wat he, dat eerste liefdesverdriet. Gisteren lekker met haar en mijn andere dochter wezen shoppen in de mall en daarna een hapje wezen eten. Mannen naar de autoshow dus die hadden het ook goed naar hun zin.
Ik kan zo genieten vd malle beesten om mij heen. Ze kunnen het zo goed met elkaar vinden, de honden zijn al best gewend aan die katten die om hun heen tortelen. Zo grappig om te zien als die katten zo langs de honden lopen helemaal met de staart omhoog tegen de hond aan kopjes geven.
Ik probeer het telkens op de foto te krijgen maar ben elke keer te laat.
Even een foto van broer en zus:
Groetjes voor iedereen, en een heel fijn weekend!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

vrijdag 12 maart 2010 om 16:18
quote:Talkinghead schreef op 12 maart 2010 @ 15:10:
Missphoebe, gewoon de DA bellen! Ik zou vlak voor het weekend geen risico's nemen en hij/zij heeft misschien wel een goeie tip. Leuke dame trouwens
heb gebeld. heb ook afspraak. ze is in ieder geval niet ziek.
nu snottert het ook eigenlijk niet meer, vanochtend nog wel, erg raar. maar nogmaals, ik laat het even nakijken.
ja lief is ze he! tis wel een dame met gebruiksaanwijzingen, maar als je die kent is ze eigenlijk erg lief
ze slaapt vrijwel iedere nacht bij mij (de anderen niet, ik weet dat het vast niet eerlijk is maar dan doe ik geen oog dicht. die gaan rollebollen, willen om 4 uur snachts knuffelen enz) en ik hoef tegenwoordig maar te zeggen; kom naar bed; en ze rent de trap al op
Missphoebe, gewoon de DA bellen! Ik zou vlak voor het weekend geen risico's nemen en hij/zij heeft misschien wel een goeie tip. Leuke dame trouwens
heb gebeld. heb ook afspraak. ze is in ieder geval niet ziek.
nu snottert het ook eigenlijk niet meer, vanochtend nog wel, erg raar. maar nogmaals, ik laat het even nakijken.
ja lief is ze he! tis wel een dame met gebruiksaanwijzingen, maar als je die kent is ze eigenlijk erg lief
ze slaapt vrijwel iedere nacht bij mij (de anderen niet, ik weet dat het vast niet eerlijk is maar dan doe ik geen oog dicht. die gaan rollebollen, willen om 4 uur snachts knuffelen enz) en ik hoef tegenwoordig maar te zeggen; kom naar bed; en ze rent de trap al op

vrijdag 12 maart 2010 om 16:21

vrijdag 12 maart 2010 om 16:25
en nog een poging:
[img][IMG]http://i40.tinypic.com/213hwyf.jpg[/IMG][/img]
nou vraag ik je, doe t zelfde als net en toch het lukt niet....
waarom??
[img][IMG]http://i40.tinypic.com/213hwyf.jpg[/IMG][/img]
waarom??

vrijdag 12 maart 2010 om 16:28
vrijdag 12 maart 2010 om 16:31
quote:Missphoebe schreef op 12 maart 2010 @ 16:25:
en nog een poging:
[afbeelding]
waarom??
url hoor er niet, en ik zie 2x img en IMG.
[img] hier je url link die ergens op internet moet staan {/img]
Etos, je snapt wel dat Poes gaat bevallen als jij naar de bruiloft bent he!
en nog een poging:
[afbeelding]
waarom??
url hoor er niet, en ik zie 2x img en IMG.
[img] hier je url link die ergens op internet moet staan {/img]
Etos, je snapt wel dat Poes gaat bevallen als jij naar de bruiloft bent he!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 12 maart 2010 om 16:32
quote:Etosha schreef op 12 maart 2010 @ 16:14:
Zéven? Zeg, ben jij niet helemaal lekker bij je paasei, Poez?
Ik schud de boel graag op.
Maar echt, ik vind dr best dik. Vijf zouden er wel eens in kunnen zitten. Twee rode (m/v) twee zwartwitte (m/v) en een lapjespoesje (v uiteraard).
Zéven? Zeg, ben jij niet helemaal lekker bij je paasei, Poez?
Ik schud de boel graag op.
Maar echt, ik vind dr best dik. Vijf zouden er wel eens in kunnen zitten. Twee rode (m/v) twee zwartwitte (m/v) en een lapjespoesje (v uiteraard).
oh that purrrrrrrrrfect feeling

vrijdag 12 maart 2010 om 16:33
Anneke, wat ligt dat ene pootje mooi strategisch: het is een hele kuise foto zo . En wat kan jij ook heerlijk kletsen over je "malle" beesten, de warmte straalt er vanaf.
Missphoebe, dat klinkt gelukkig al beter, zo ga je toch prettiger het weekend in. Hier mogen er 2 van de 3 op bed slapen (Olivier mag dat vanwege sproeigevaar helaas niet meer, soms 's ochtends wel even knuffelen) en dat is meestal leuk. Zo af en toe krijgen ze de kolder in de kop en dan gaat de deur dicht, met de viervoeters aan de buitenkant.
Etosha, leuke foto's. En op die ene foto ligt ze ook zo grappig in konijnenhouding, je schreef dat al een keer. Het ziet er erg schattig uit. Maar kittens, kom nu maar tevoorschijn!
Missphoebe, dat klinkt gelukkig al beter, zo ga je toch prettiger het weekend in. Hier mogen er 2 van de 3 op bed slapen (Olivier mag dat vanwege sproeigevaar helaas niet meer, soms 's ochtends wel even knuffelen) en dat is meestal leuk. Zo af en toe krijgen ze de kolder in de kop en dan gaat de deur dicht, met de viervoeters aan de buitenkant.
Etosha, leuke foto's. En op die ene foto ligt ze ook zo grappig in konijnenhouding, je schreef dat al een keer. Het ziet er erg schattig uit. Maar kittens, kom nu maar tevoorschijn!
vrijdag 12 maart 2010 om 16:35
vrijdag 12 maart 2010 om 16:38

vrijdag 12 maart 2010 om 16:40
Chatterly, het is sowieso een goed topic om even te lezen. Het zijn maar 18 pagina's met veel foto's. Maar daar is een heel gesprek ontstaan over het wel of niet laten castreren en op welke wijze je dat moet doen. Vooral dat laatste is wel van belang. Er is een nieuwe methode (laparoscopisch) en dat verlaagd de risico's aanzienlijk. Deze methode wordt nog niet overal toegepast, er staat een link.