En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
@ Olijfje:

Ja de onderste heeft inderdaad een heel lief koppie, maar het zijn allebei behoorlijke donderstenen. De oudste (bovenste foto) lijkt zo braaf, maar ondertussen.

De jongste begint als een gek te miauwen als ik zeg dat ze eten krijgen...:-)
@Biebelie:

Ja het zijn heel normale huis-tuin-en-keuken-katten. Heel anders dan de pracht-exemplaren van de andere tetteraars!

Maar goed ik ben helemaal verliefd op ze. Het zijn nog wel schijtebroekies, maar goed, wie weet dat ze naarmate ze hier langer wonen wel aanhankelijk worden en zich laten aaien.
ff proberen
Oh Winnie, ik zie idd nu dat het twee verschillende poezels zijn En ook normale HTK's zijn leuk en lief en mooi!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hmm hoe krijg ik de foto op deze pagina?

ff zoeken
@DarlingNikki,

Jammer dat de foto zo klein is, maar wat een mooi beest zeg!
Ondertussen is Zwart Monster helemaal niet blij met mij.

HIj is al 3x bij me geweest (zit op de bank met laptop op schoot) en wil op de laptop klimmen.

Nu zit hij me de hele tijd aan te kijken..

Maw: hij MOET daar NU liggen
quote:biebelie schreef op 12 maart 2010 @ 22:59:

[...]

Ja en nou kappen met de intelligentie van mijn katten in twijfel te trekken.

Er is er hier inmiddels al WEL één in ieder geval die er gebruik van maakt!!

Tsssss

Haha, hoe noemde jij ze ook alweer, ´de familie dom en dullig´. Zoiets toch?

Maar ja, wat is beter: dullig kijken en het toch snappen, of doen alsof je heel cool bent en er niks aan vindt, terwijl je er gewoon de ballen van snapt.

Ik vrees voor het antwoord......
quote:winniethepooh schreef op 12 maart 2010 @ 23:17:

@DarlingNikki,

Jammer dat de foto zo klein is, maar wat een mooi beest zeg!Dank je, lief!!
Bedankt voor de smileys! Ik ben ook zo'n stuntel op dat gebied.

Ik geniet erg van dit groepje, jullie zijn gewoon een heel leuk stel meiden bij elkaar!

Ik zit een eindje van jullie vandaan maar mochten jullie een keer in deze buurt zijn maken we er een superleuke "Canada-meet" van incl. slumberparty.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Winnie ik heb er twee met mooie stambomen maar ook eentje met een stamboom van de vuilnisbak tot de schroothoop en die is me net zo lief hoor!
quote:biebelie schreef op 12 maart 2010 @ 23:17:

Ondertussen is Zwart Monster helemaal niet blij met mij.

HIj is al 3x bij me geweest (zit op de bank met laptop op schoot) en wil op de laptop klimmen.

Nu zit hij me de hele tijd aan te kijken..

Maw: hij MOET daar NU liggen [afbeelding]Mijn ouders hebben ook zo'n kat. Als mijn ouders de krant zitten te lezen, moet ie er ook altijd met z'n dikke achterwerk op zitten. Hahaha normaal komt ie niet snel bij je zitten, maar wel altijd op momenten dat het net even niet uit komt.
Gelukt
Biebelie, wij hebben thuis ook altijd vuilnisbakkies gehad. De 2 katten die mijn ouders nu hebben zijn allebei half pers. Zeker in de winter hebben ze een hele dikke mooie vacht. Thank god hebben ze het lange haar niet echt van mama-poes geerfd.

Die van mij zijn twee simpele kneusjes uit het asiel. Zag ze op de site staan en was direct verliefd op ze. Zou ze voor geen goud kwijt willen. Maar toch kwijl ik altijd als ik bv. main coons, ragdolls of noorse boskatten zie.
quote:Splinter02 schreef op 12 maart 2010 @ 23:17:

[...]

Haha, hoe noemde jij ze ook alweer, ´de familie dom en dullig´. Zoiets toch?

ja maar ik mag dat zeggen

Mijn dullige familie....

quote:Maar ja, wat is beter: dullig kijken en het toch snappen, of doen alsof je heel cool bent en er niks aan vindt, terwijl je er gewoon de ballen van snapt.

Ik vrees voor het antwoord...... tja...je weet het antwoord al hé
quote:biebelie schreef op 12 maart 2010 @ 23:07:

http://www.elstopsis.nl/SmiliesIndex/Sm ... Dutch.html

Deze was dat.

Jaaaa, die!

Thanx.
quote:annekeg schreef op 12 maart 2010 @ 23:18:

Bedankt voor de smileys! Ik ben ook zo'n stuntel op dat gebied.

Ik geniet erg van dit groepje, jullie zijn gewoon een heel leuk stel meiden bij elkaar!

Ik zit een eindje van jullie vandaan maar mochten jullie een keer in deze buurt zijn maken we er een superleuke "Canada-meet" van incl. slumberparty.Anneke: goed plan! En kom jij af en toe ook naar Nederland? Want dan gaan we voor tetterettesmeet . Olijf mixt cocktails, Mylene maakt lekkere hapjes, Leo draagt voor uit eigen werk en wij tetteren de stille momenten vol.
Wat een droppie, DN!

En een mooie foto, met die bloemen en die reflectie in het raam.

een Splinter smiley
quote:Splinter02 schreef op 12 maart 2010 @ 23:21:

[...]

Jaaaa, die!

Thanx.Maar hoe krijg ik die geweldige smileys van Els nou hier op het forum? Want dat lukte me dus ff niet . Kan halve fles wijn toch moeilijk de schuld geven
DarlingNikki is die foto je poepfabriekje?

Mooi rond kopje.
TH: eerst één voor één opslaan in de afbeeldingen op je PC en dan uploaden naar www.photobucket.com

Zoeperd!!
Ladies,

Slaap lekker allemaal. Ik vind het mooi geweest voor vandaag.

Tot snel!
Overweeg nu om naar bed te gaan...had foto van DarlingNikki compleet over het leuke hoofd gezien. En het is nog wel zo'n leukerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven