Werk & Studie alle pijlers

team-uitje

13-03-2010 20:11 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de afdeling willen we binnenkort iets leuks gaan doen. ik heb de opdracht gekregen iets te bedenken, iets te regelen voor 16 personen. Voorkeur gaat uit naar een workshop maar bv een dinershow kan ook leuk zijn. We willen wel in Brabant blijven. Ik heb al zo lang zitten googelen maar kom er niet uit.

Wie heeft er een leuk idee?
wat is het budget?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
en gemiddelde leeftijd en sexe
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
We zijn met 16 personen ( 15 vrouwen en 1 man) De jongste is 25,oudste 50.

Budget is 550,00 (personeelspotje) en wat we tekort komen,betalen we zelf bij.

Het kan alleen maar in het weekend ivm diensten die ingevuld moeten worden door verzorgenden van buitenaf (verpleeghuis)
Ik heb zelf een tweetal keren een kookworkshop gedaan met een groep. Was heel geslaagd.
viboparty !!! Geef maar een gil :P
Aliquando et insanire lucundum est
Kookworkshop....ook wel leuk misschien en die ene man past zich vast wel aan

Doet ie vast bij de viboparty ook
Mannen passen zich meestal wel aan. En bij ons kun je kiezen of de party gegeven word door een man of vrouw
Mozaïkworkshop, bonbons maken, high tea workshop, servies schilderen. Den Bosch grachten rondleiding, workshop tango.
Oh servies schilderen! Das misschien ook wel leuk!!!
Even zelf googelen...!
Da's reclame Max !!
Mag dit niet...? Ik haal het weg. Hoe maak je eigenlijk zo'n linkje zonder het hele adres neer te zetten...?
Je mag niet naar commerciele sites linken....
Ik zal het nooit meer doen (of in ieder geval voornemen het nooit meer te doen...het is soms zo makkelijk om even iets te laten zien)!
Ik ken het Max, mag mijn eigen webshop hier niet eens neerzetten
ik heb ooit een teamuitje bij de brandweer gehad. Was een speciale ruimte waar teamuitjes oefeningen etc gehouden worden. We deden allerlei brand oefeningen, lopen in donkere ruimte, brand blussen etc etc en afsluiting met buffet en drank en drinken.

Was echt heel leuk zeker omdat we vlak daarvoor bhv gehad hadden.
Ik heb inmiddels al veel gelezen op internet maar bij de brandweer....das leuk zeg! Ik ga het zeker voorstellen aan mijn collega's en eens zoeken of het ergens in de regio kan.
ik weet niet meer precies hoe en wat. Maar was echt speciaal voor teamuitjes en dat soort dingen. Was echt heel erg leuk en interessant
Ik had een site gevonden over een teamuitje bij de brandweer maar jammer genoeg was het ver weg en ook wel erg prijzig. Kleine brand was het goedkoopst maar nog steeds 60 euro p.p

Daarbij kwam dat het voor minimaal 30 personen was....Ik zoek dapper verder
ow echt?

Wij waren toen met 12 a 14 mensen!

En weet niet meer wat we precies kwijt waren. Ik dacht 50pp
Ik ga zo een avonddienst draaien....misschien heeft er iemand in de communicatie-map nog wel een briljant idee achter gelaten.

Anders gaan we maar gewoon slippers versieren met z'n allen Zal de teamleider (ja de enige man tussen al die vrouwen) vast leuk vinden!
Piet Plezier heeft leuke dingen voor teamuitjes.

Aanvulling: ik vind dat soort dingen, zeker als ze (te) sportief zijn niet leuk, maar vond het daar wel leuk. Oisterwijk (weet niet of je die kant van Brabant bedoeld). Google op Piet Plezier en je krijgt de site met alle opties.

Ook ooit bedrijfsuitje (aangepast met 'speurtocht') in de Efteling gehad. Vond men het meest geslaagde uitje van jaren.
Oisterwijk is niet te ver Thee. Sta op het punt te gaan werken dus kijk vanavond laat wel op de site van Piet

Efteling zou misschien ook nog leuk kunnen zijn. Voor mij hoeft dat actieve ook niet persé hoor ,geen laser-gamen etc voor mij.
Teamuitjes in Brabant:

http://www.teamuitstapje. ... brabant/index_brabant.htm

Mijn lijkt de westerncastingdag erg gaaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven