Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
quote:Natas67 schreef op 07 maart 2010 @ 20:14:

Floor72, met alle respect maar wat weet jij hier nu van?!Iets met openbaar, meelezen, al de hele dag in de top10 enzo! Don't worry.... ik heb heb het scherpe randje van mijn post al verwijderd en ik ben er weer weg van.
Elenah, op de overig pijler, staat onderaan, bij de gesloten topics, een topic met waarschuwingen en bans. Dit is gesloten zodat alleen de Angels daar kunnen posten. Daar las ik het van de 3 waarschuwingen....
Gezien, dank je LadyPhoxy.

Wat een raar fenomeen is het forumwereldje toch. Het lijkt bijna op het echte leven
Op risico ende straffe van een ban: (en let's face it, dan moet het me wel héél erg aan het hart gaan, want nogmaals, ik heb zelfs nog nooit eerder een waarschuwing gehad, laat staan een ban - ik heb áltijd mijn best gedaan mij binnen de (alleszins redelijke!) regels te houden.)

Ik vind het ook heel bijzonder, heb net op het waarschuwingentopic gelezen wíe er nu precies een waarschuwing heeft, en dat zijn níet de mensen die dit steeds blijven oprakelen. (Van welke kant dan ook, want de kanten interesseren me niet - ik ken het verhaal toch niet, kan er dus niets zinnigs over zeggen.) Maar juist die mensen die níet weten wat er speelt en die juist aangaven het niet bevorderlijk te vinden voor de sfeer, hebben een waarschuwing. De 'insiders' (no offense, nogmaals, ik kies geen kant want weet niet wat er speelt) krijgen géén waarschuwing. Hoezo, dubbel? Echt, heel bijzonder dit....

Edit, ok, Smelly heeft nu een ban, maar die kreeg óók geen waarschuwing voor haar postings in het parfumtopic - die kreeg pas een (2e) waarschuwing wegens haar posting in dit moderatortopic. Echt, héél dubbel, dat degene om wie het nu werkelijk gaat, deze achter-de-schermen-perikelen, geen één van allen een waarschuwing hebben gekregen voor hun gedrag op het parfumtopic.

Ik zal nog eens de helpende hand proberen uit te steken zeg....

En echt angel 3, ik zal jullie normaal gesproken helemaal niet snel afvallen (hell, ik sta onder mijn forumvriendinnetjes bekend als een heel brááf persoon die over het algemeen helemaal voor regels is en zo), maar ik snap hier gewoon écht niets van en ik voel me ontzettend verneukt quite frankly. Een heel naar gevoel, dat kan ik je wel vertellen.... Ik word er gewoon een beetje verdrietig van!
Maar goed, mijn mening en gevoel zijn inmiddels bekend, ik zal nu gewoon op mijn handen gaan zitten en die waarschuwing maar incasseren. Angels zijn de baas, en zo....
Beste Engel, zou je een slotje kunnen zetten op deel 19 van de fashionista's ? Deze dus : deel 19

Alvast bedankt!
Kan er SNEL iets gedaan worden aan de pillenhandel op het topic "zo'n rood hoofd bij presentaties"? Ik vind het echt niet kunnen, mensen moeten niet onderling pillen gaan handelen, maar gewoon naar hun huisarts hiervoor gaan. Het is een serieus middel met serieuze bijwerkingen, maar dit mag op viva? Zet er minstens een slotje op het topic, want dit gaat alle grenzen te buiten.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ik heb het topic offline gehaald, Angel 3 gaat er (vanavond) naar kijken en opschonen cq terugplaatsen.
Thanks! (ik had het ook nog maar even bij overige geplaatst, omdat ik het wel ernstig vond en angel 5 volgens mij meer online is dan nr 3)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Tangerine, je waarschuwing is ongedaan gemaakt. Overigens had Smelly op 27 februari een waarschuwing te pakken vanwege haar postings in het parfumtopic. Per ongeluk niet gemeld in het blokkadetopic, maar wel gestuurd. Verder gaat het me er niet om welke mensen het onderwerp steeds oprakelen, maar om de mensen die het na het maken van de bekende afspraak er toch weer op terug kwamen. Een ietwat andere invalshoek dus. Heb er geen weet van wat er achter de schermen gebeurt, dat wil ik helemaal niet weten, ik zie alleen wat er op dit forum gebeurt.
Singalala, ik ga later op de avond met dat topic aan de slag. En aangezien ik werk, heb ik overdag inderdaad geen tijd om te modereren.
drie, ik vind het ontzettend fideel van je! en bedankt voor je verdere verheldering. (mijn excuses voor het gebrek aan hoofdletters, htc...)
Graag gedaan Tang!

Singalala, het topic is in bewerkte versie terug, bedankt voor het melden!
Bedankt voor het opschonen Angel3! Behoorlijke klus geweest.

(En ik snap dat niet iedere angel altijd evenveel online is ;-p Ik ben bekend met het concept "werk". Daar ga ik nu ook maar eens naar toe )
In het topic "(niche) parfums etc." wordt door delicious21 namaak parfum aangeboden
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Topic Badjas uit GTST is verwijderd vanwege spammen.

Marnie, ik ga kijken, bedankt!
Uiteindelijk leeft op te grote voet biedt schoenen in grote maten aan.
Oproepje over Mrs Globe is verwijderd.
Dat vind ik dus oprecht heel jammer..
Haal het terug, alsjeblieft, ik heb nog zooooveel postings in mijn hoofd die ik nu niet meer kwijt kan
Neeeeeeeeeeeeeeee.....ik wilde juist ingaan op een huwelijks aanzoek! (is me ook al in geen jaren meer gebeurd)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
oah jammer, dat was echt leuk, eindelijk een missverkiezing voor ons dames op leeftijd....
Ik heb de inhoud van de openingsposting gecopieerd voor de moderators, wie weet zien jullie ons nog terug . Kan 'm wel doormailen . Maar oproepjes van andere media zijn gewoon per definitie niet toegestaan, I'm sorry. Ik zag dat je al een ander topic had geopend Meds, have fun.
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2010 @ 00:07:

Neeeeeeeeeeeeeeee.....ik wilde juist ingaan op een huwelijks aanzoek! (is me ook al in geen jaren meer gebeurd)
quote:Viva Angel3 schreef op 11 maart 2010 @ 00:14:

Ik heb de inhoud van de openingsposting gecopieerd voor de moderators, wie weet zien jullie ons nog terug . Kan 'm wel doormailen . Maar oproepjes van andere media zijn gewoon per definitie niet toegestaan, I'm sorry. Ik zag dat je al een ander topic had geopend Meds, have fun.Ach het staat voor de liefhebsters ook op de mrs globe hyves

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven