3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Waarom eigenlijk??? Ik ben echt té bang voor herkenning..
Soms denk ik weleens.. laat dat gaan. Maar ja.. dat lukt me dus niet.
haha ik ben hastikke import mooc, dat weet ik niet

Oh ook ff opzoeken tot hoe laat de cpc is, moet wel door de stad crossen in de namiddag...
Zit ook wel eens te denken, dat ik teveel herkenbaar post. Maar ja..
dat hebh ik ook wel eens hoor, maar poep... er is 1 vriendin die weet dat ik hier post die wel eens meeleest (maar nooit op dit topic).
vrienden en fam weten wel dat ik op een forum schrijf, maar nooit gezegd welke.
Ik heb de hoop opgegeven dat ik ooit alles kan bijlezen.
Heb ik dat?!
Ach Sgaap. Over vannacht: veel muziek gedeeld. Discussie over excuses en mensen kwetsen.
Appel, zie ik vanavond een man met een appelpet of spanddoek, weet ik dat die bij jou hoort.
Ik word blij van je ava, sgaap. Zo lekker voorjaarplaatje!
Ik zeg het verkeerd ook Friez, er is er 1 die mn nick weet. Er zijn er meerdere die weten dat ik hier schreef, maar dat was onder mn oude nick. Die heb ik toen ook veranderd na een tijdje ivm te herkenbaar. Mn naam en beroep zaten in de nick.

Maar ze denken inmiddels bijna allemaal dat ik hier niet meer ben, klopt ook wel tot ik bij de nachtbrakers ging horen en vervolgens naar 3000+ ben overgelopen

Sgaap, dat je die hoop nog had! Dit topic was nog bij te lezen, de rest al niet meer hahaha
Inderdaad moos!
Zo de film is afgelopen. Vond het een hele mooie film en ben er zelfs van onder de indruk.
Welke film Boarder?
welke film ook al weer Boarder? (je hebt het al geschreven, maar vergeten en geen zin om terug te lezen)
Die ava van jou Friez, is ook erg vrolijk. Alleen die tekst eronder? Kan er geen chocola van maken (graag vertaling).
In to the wild.

Ik hou wel van waargebeurde verhalen
Ik ga er af, verbinding is zo traag. Allemaal fijne dag!
Okee, niet gezien into the wild

Mooc, veel plezier vanavond!

Ik ben ook weer ff weg, winterslaap deel tig
Dag moos! Veel plezier strakkies!
quote:mocy schreef op 14 maart 2010 @ 14:23:

Die ava van jou Friez, is ook erg vrolijk. Alleen die tekst eronder? Kan er geen chocola van maken (graag vertaling).Vertaling: het is zo als het is en niet anders!
all!

Appeltje hoe gaat het met je?

Ier, haha lang verhaal.

Tot snel!!
Heb die film nog niet gezien Boarder
Hai Sterretje
Hey allemaal. Fred heeft weer de grootste lol gehad gisteren, maar Minny mag zich moe voelen vandaag. De zak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven