Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!
donderdag 25 februari 2010 om 21:49
maandag 1 maart 2010 om 19:21
Ik ben 26 jaar en administrateur. 1,5 jaar geleden afgestudeerd HBO Bedrijfsadministratie.
Voor 36 uur werken verdien ik +/- 2500 bruto. Hou er +/- 1800 netto aan over
En het gaat alleen maar meer worden als ik straks nog een post HBO opleiding+masters degree ga halen!
Grijze mannen aan de top, here I come!
Voor 36 uur werken verdien ik +/- 2500 bruto. Hou er +/- 1800 netto aan over
En het gaat alleen maar meer worden als ik straks nog een post HBO opleiding+masters degree ga halen!
Grijze mannen aan de top, here I come!
donderdag 4 maart 2010 om 12:04
Vrouw - 24 jaar.
Functie: Secretaresse.
Werkervaring: 3 jaar, waarvan 1 in mijn huidige baan.
Opleiding: Havo, MBO directiesecretaresse & HBO Officemanagement (1 jarige avond opleiding van het NCOI)
Salaris: ¤ 2.500 brutto
Extra's: - 0,19 per kilometer reiskosten vergoeding, ongeveer ¤ 300,00 per maand.
- 25 vakantiedagen, 1 extra per 5 dienstjaren
- Iedere middag lunch op kosten van de baas.
- Baas betaald 2/3 van mijn pensioen premie.
- Iedere maand ruim ¤ 150,00 brutto vergoeding voor ziektekosten verzekering (dit bedrag stijgt in verhouding met je salaris mee)
Functie: Secretaresse.
Werkervaring: 3 jaar, waarvan 1 in mijn huidige baan.
Opleiding: Havo, MBO directiesecretaresse & HBO Officemanagement (1 jarige avond opleiding van het NCOI)
Salaris: ¤ 2.500 brutto
Extra's: - 0,19 per kilometer reiskosten vergoeding, ongeveer ¤ 300,00 per maand.
- 25 vakantiedagen, 1 extra per 5 dienstjaren
- Iedere middag lunch op kosten van de baas.
- Baas betaald 2/3 van mijn pensioen premie.
- Iedere maand ruim ¤ 150,00 brutto vergoeding voor ziektekosten verzekering (dit bedrag stijgt in verhouding met je salaris mee)
zondag 7 maart 2010 om 08:16
quote:El_lebel schreef op 10 februari 2010 @ 22:03:
[...]
Ik vind dit heel goed voor iemand die alleen mavo heeft afgerond. Ik heb vriendinnen die HBO en WO hebben afgerond en jouw leeftijd hebben en geen 1800 netto krijgen... Plus 36!! vakantiedagen, dat is echt veel.Ik denk dat Mir bruto bedoelt, anders is het een behoorlijke vetpot zonder opleiding!
[...]
Ik vind dit heel goed voor iemand die alleen mavo heeft afgerond. Ik heb vriendinnen die HBO en WO hebben afgerond en jouw leeftijd hebben en geen 1800 netto krijgen... Plus 36!! vakantiedagen, dat is echt veel.Ik denk dat Mir bruto bedoelt, anders is het een behoorlijke vetpot zonder opleiding!
maandag 8 maart 2010 om 21:54
quote:hermoine schreef op 31 januari 2010 @ 09:37:
35 jaar, spw 3, 8 jaar ervaring netto 1164 per maand voor 24 uur per week op een kdv
Eerlijk gezegd schrik ik daarvan, want zoveel verschillen we niet qua maandloon.
Ik heb namelijk ook SPW3 gedaan en ben 20 jaar. Ik werk nu een klein jaartje in de kinderopvang. Ik werk 25 uur p/w en ik verdien 989 euro per maand netto.
35 jaar, spw 3, 8 jaar ervaring netto 1164 per maand voor 24 uur per week op een kdv
Eerlijk gezegd schrik ik daarvan, want zoveel verschillen we niet qua maandloon.
Ik heb namelijk ook SPW3 gedaan en ben 20 jaar. Ik werk nu een klein jaartje in de kinderopvang. Ik werk 25 uur p/w en ik verdien 989 euro per maand netto.
dinsdag 9 maart 2010 om 13:36
quote:Moondancer schreef op 31 januari 2010 @ 16:03:
Ik ben 22 jaar oud en heb Maatschappelijk Werk en Dienstverlening gestudeerd.
Paar maanden werkervaring.
Casemanager bij een gemeente
36 uur pw (4x9)
Bruto ¤1740,-
Niet slecht vind ik zelf Oh, bruto hierboven moet netto zijn. Anders zou het maar een mager loon zijn. Ik verdien bruto ¤2336,-
Ik ben 22 jaar oud en heb Maatschappelijk Werk en Dienstverlening gestudeerd.
Paar maanden werkervaring.
Casemanager bij een gemeente
36 uur pw (4x9)
Bruto ¤1740,-
Niet slecht vind ik zelf Oh, bruto hierboven moet netto zijn. Anders zou het maar een mager loon zijn. Ik verdien bruto ¤2336,-
dinsdag 9 maart 2010 om 21:22
quote:LaPoubelle schreef op 22 februari 2010 @ 21:33:
24 jaar
HBO maatschappelijk werk, werk nu als maatschappelijk werker.
Geen ervaring, starter
¤2000 bruto voor 32 uur.
Hey hier ook een maatschappelijk werker.
32 uur
¤ 1500,- netto, ongeveer ¤ 2100,- bruto
Schijnt de meest slecht verdienende sector van het HBO te zijn... Vind het wel weinig , zeker als ik in omgeving hoor dat je zonder opleiding in een hoge "supermarktfunctie" (waar niks mis mee is hoor!!) meer verdient...
Maar ach.. als je je werk maar leuk vindt, is toch het aller belangrijkste!!
24 jaar
HBO maatschappelijk werk, werk nu als maatschappelijk werker.
Geen ervaring, starter
¤2000 bruto voor 32 uur.
Hey hier ook een maatschappelijk werker.
32 uur
¤ 1500,- netto, ongeveer ¤ 2100,- bruto
Schijnt de meest slecht verdienende sector van het HBO te zijn... Vind het wel weinig , zeker als ik in omgeving hoor dat je zonder opleiding in een hoge "supermarktfunctie" (waar niks mis mee is hoor!!) meer verdient...
Maar ach.. als je je werk maar leuk vindt, is toch het aller belangrijkste!!
vrijdag 12 maart 2010 om 15:12

vrijdag 12 maart 2010 om 16:15
quote:theo71 schreef op 12 maart 2010 @ 15:12:
Ik heb het niet slecht denk ik..
-HBO opleiding, 38 jaar
-tech pre sales in ICT en 5100 bruto (ongeveer 2600 netto) per maand + bijdrage ziektekosten, auto, telefoon en 2 keer per jaar een resultaatafhankelijke bonus (in totaal gemiddeld tussen de 10 en 18K bruto)
Neuh, maar wel slechter dan vele ICT vrouwtjes hier op het forum
Sorry, moest even... heb nooit iets met girlpower, maar nu wel
Ik heb het niet slecht denk ik..
-HBO opleiding, 38 jaar
-tech pre sales in ICT en 5100 bruto (ongeveer 2600 netto) per maand + bijdrage ziektekosten, auto, telefoon en 2 keer per jaar een resultaatafhankelijke bonus (in totaal gemiddeld tussen de 10 en 18K bruto)
Neuh, maar wel slechter dan vele ICT vrouwtjes hier op het forum
Sorry, moest even... heb nooit iets met girlpower, maar nu wel

zaterdag 13 maart 2010 om 11:36
quote:Lysane schreef op 18 september 2009 @ 08:58:
Zijn er mensen die nog rechten aan het studeren zijn en al een juridisch bijbaantje hebben? Zo ja, hoe ben je er aan gekomen? :PIk heb een juridisch hoofdbaantje, als autodidact. En daarmee verdien ik meer dan iemand in dit topic, op de medewerker van de ambassade in Rome na wellicht
Zijn er mensen die nog rechten aan het studeren zijn en al een juridisch bijbaantje hebben? Zo ja, hoe ben je er aan gekomen? :PIk heb een juridisch hoofdbaantje, als autodidact. En daarmee verdien ik meer dan iemand in dit topic, op de medewerker van de ambassade in Rome na wellicht

zaterdag 13 maart 2010 om 21:30
Hallo, Ik ben assistent filiaalmanager in de mode
contracturen: 38 (werk ongeveer 42u per week)
brutosalaris: 1750
nettosalaris: 1350
vakantiedagen 27 per jaar
geen overuren uitbetaald, soms weken van 6 dagen
dit noemen ze inherent
(24jaar, 5jaar werkervaring, mbo)
Wat vinden jullie van inherent salaris? of ik nu 38u werk of 50 in de week, salaris blijft hetzelfde
dit noemen ze inherent
Wat vinden jullie van inherent salaris? of ik nu 38u werk of 50 in de week, salaris blijft hetzelfde
zondag 14 maart 2010 om 02:36

zondag 14 maart 2010 om 11:10
quote:floortjee schreef op 13 maart 2010 @ 21:30:
dit noemen ze inherent
Wat vinden jullie van inherent salaris? of ik nu 38u werk of 50 in de week, salaris blijft hetzelfdeIk ken de branche niet, maar zo op het ook een schandalig laag salaris. En dat zgn inherente salaris klinkt als uitbuiterij. Nu ben je pas 24, dat zal er ook mee te maken hebben (lage basissalaris)
dit noemen ze inherent
Wat vinden jullie van inherent salaris? of ik nu 38u werk of 50 in de week, salaris blijft hetzelfdeIk ken de branche niet, maar zo op het ook een schandalig laag salaris. En dat zgn inherente salaris klinkt als uitbuiterij. Nu ben je pas 24, dat zal er ook mee te maken hebben (lage basissalaris)