3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tweede kastje is ook leuk Min, en dan hou je ook geld over om bijv de tafeltjes te kopen

Tweede kastje is wel wat trendy-er vind ik persoonlijk
Het is fineer, dus zomaar lak erop gaat denk ik barsten, dan zal er eerst een coating op moeten, en dat is meestal best prijzig spul.

Dat ga ik even navragen voor je aan een schilder in mijn vriendenkring hoe je dat het beste kan doen en het toch mooi blijft
Ja dat klopt wel idd... Denk dat ik ter plekke beslis. Omdat de tafeltjes goedkoop zijn hou ik wel meer geld over. Had voor een koffietafel minstens 50 bedacht. Oeh, en dan kan ik er nog een dvd-rek bij kopen
Zelfde geld ook als je er iets op zou schilderen overigens, moet ook eerst een coating onder, ander is de verf niet krasvast en spring het er snel af.
Ah bedankt! Ik krijg allemaal ideetjes nu.
En die tafeltjes zijn heel oke om te zien,ik heb ze zelf ook jaren gehad.

Later die tafeltjes met andere pootjes eronder omdat ik ze toen laag wilde(ook gewoon bij ikea gekocht die pootjes).
Nou, als je weer eens een brainstorm sessie nodig hebt geef maar een gil

Vind het altijd leuk om te doen, inrichten is mijn passie.

(studie ligt in de kast te wachten onder het stof, zodra het beter gaat met mij )
En weet je wellicht iemand die handig is met een naaimachine ?

leuke stofje op de markt kopen evt voor kussenhoesjes.

Geen dure ritsen kopen voor erin, maar bijv, een paar lintjes en eraan naaien aan de bovenkant en dicht strikken,

Staat nog leuk ook!
Ikea verkoopt binnenkussen evt voor 1 euro geloof ik.
Ik draaf door
Oh en heb je een eettafel, of ander tafeltje leuk kastje?

Koop bij ikea een rond stalen look bord of leuk dienblad ofzo, dan bij de kringloop allerlei goedkope kleine witte vaasje voor weinig in verschillende vormen.

Dit bij elkaar groeperen op dat blad en neerzetten, en voila! goedkope decoratie.
quote:iry schreef op 15 maart 2010 @ 02:51:

Nou, als je weer eens een brainstorm sessie nodig hebt geef maar een gil

Vind het altijd leuk om te doen, inrichten is mijn passie.

Nou, het hele huis moet dus maak je daar maar geen zorgen over, genoeg te doen

(studie ligt in de kast te wachten onder het stof, zodra het beter gaat met mij )Ghe, kom je dan bij mij stage lopen, zoals ik al zei, het hele huis....
Of kan ook leuk in je boekenkast, hoeft niet eens perse op een blad dan.
Oke Iry stop!
Oh ja, leuke kussentjes, goed dat je het zegt!
Kom ook gerust als ik nog geen stage hoef te lopen hoor, voor tips, meedenken en kopje thee

Want als we op die studie moeten wachten, dat duurt wel ff geloof ik.
Ik heb er totaal geen verstand van, dus je mag helemaal losgaan. Ehm...binnen mijn budget dus...
De kringloop ga ik sowieso doen, dus dan kijk ik wel gelijk of ik iets leuks voor op tafel kan vinden. Had ooit hele mooie glazen waxinelichthoudertjes gekocht daar, maar Dude vond ze niet leuk dus "verdwenen" ze spoorloos, zoals alles dat hij niet leuk vond.
Uiteraard binnen je budget, dat is juist de fun!

Met een bepaald budget zo goed mogelijk het doel halen.
En loop ook de xenos eens binnen, voor weinig heb je daar vaak ook leuke dingetjes te vinden aan kaarsenhoudertjes en dergelijke.
Deze is ook leuk, maar dan moet ik wel iets vinden voor die ineens kale muur waar nu de tv staat.

En wat dan ook leuk is, bij xenos fotolijstjes kopen in verschilende formaten (die goedkope houten) en dan in verschillende groentinten schilderen.

Leuke kaarten erin met afbeeldingen die in de kleurlijn passen of zwart/wit of bruinig en die in groep ophangen.

Mooi zou zijn als je kon lobbyen voor restjes verf bij mensen in groentinten of wat kon mengen, moet natuurlijk weinig tot niets kosten, dat is de sport!
Xenos is geweldig!

Je bent altijd welkom, maar wel eerst ff bellen , als je langs wil komen. Ik kan wel wat (lees: veeeeeeeeel) hulp gebruiken met de inrichting.
Die kan idd ook prima, heel neutraal, al vind ik het tweede kastje wat hipper.

Of past deze qua houtsoort beter denk je zelf
Ik kom echt niet zomaar binnen denderen, wat denk jij

Ben zelf ook graag van de afspraken(lees niet van de onverwachte bezoeken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven