Poster / schilderijtje voor kinderkamer

15-03-2010 14:39 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een mooie poster / schilderijtje van Dribbel of Zandkasteel voor de nieuwe kamer van mijn dochtertje (22 mnd).

Ik kan wel posters van Dora vinden, vindt ze ook wel leuk, maar hier is ze toch iets gekker op,....

Iemand tips of toevallig iets in de aanbieding? Ik kan nl op internet erg weinig vinden....

Alvas bedankt!
misschien een mooi plaatje van internet laten afdrukken op poster/canvas bij de hema?
Mmm ... ik weet dat ze bij verschillende bouwmarkten (hier vooral de Hornbach) heel veel keus hebben in decoratie van verschillende tvseries enz. Maar dat zijn voornamelijk Cars, Winnie the Pooh, Disney prinsessen enz. Of dat er ook is van het Zandkasteel of Dribbel ... geen idee!

Ik wist trouwens niet dat de kleintjes van tegenwoordig nog steeds Dribbel keken.
Carpe diem
Kun je niet met een projector zelf Dribbel op de muur maken?
Als je googled, zijn er genoeg aanbieders die schilderijtjes op aanvraag maken, kosten meestal 20-25 euro.
@Pijnboompitje...mijn dochter wel...ze is vast heel ouderwets...hihi. We hebben er dvd's van en ze is er echt verzot op, de boeken doen t ook goed.

@Whiskers; wij hebben in haar 'oude' kamertje wel op de muur geschilderd; Dick Bruna dieren en Nijntje, maar we willen dat nu niet doen. Ze is bijna 2 en ik denk dat haar interesses nu sneller gaan wisselen dus dan kun je blijven schilderen ben ik bang.
@germanwings; welke zoektermen heb je gebruikt?
Je kan een afbeelding op canvas laten drukken?
femke, ik heb geen zoektermen gebruikt, maar ik weet dat er meerdere zijn (ik bestel altijd een geboorteschilderijtje bij dezelfde, wss vind je op die term wel meerdere)

Ik wil anders mijn "adresje" hier ook wel neerzetten.
meerdere treffers op geboorteschilderijen
Klinkt misschien heel raar, maar hier vinden ze fotolijstjes van oma en opa en ons heel erg leuk en fijn.

Dat heb ik ooit een sgedaan bij een overschot aan fotolijstjes en nu zijn ze 6 en 9 en iedere avond vertellen ze wel hoe leuk ze het vinden en hoe veilig het voelt.

Dus een leuke foto van jou en je man samen op een zwart wit canvas laten drukken kan ook heel leuk zijn.
Met een projector of dat karbon?papier op de muur de lijnen doen en dan zelf met leuke kleurtjes verf inkleuren.

Het idee om een foto van jou en je man in de kamer te plaatsen klinkt ook erg leuk. Ik zou dat toch wel wat kleiner doen, want bij een kinderkamer horen toch wel van die leuke plaatjes.. (bijv. Dribbel) Succes en veel plezier met het opleuken van het kamertje!
Hoi Femke, ik heb de schilderijtjes voor onze babykamer besteld op www.prinsenprinsesjes.com Ik had iets specifieks in mijn hoofd wat ik nergens kon vinden en toen hebben ze het hier gemaakt. Is heel erg mooi geworden!
Ik maak ze zelf via photoshop en dan met de naam eronder. Of voor wat kleinere kindjes met hun eigen fotootje erin verwerkt. Kun je laten afdrukken op canvas of gewoon bij de hema oid en een lijstje erom. Superpersoonlijk, altijd leuk. :-)
Zelf schilderen. Ik wilde ook wat specifieks kwam het ook wel tegen op internet maar enorm duur. Heb bij de Action doeken en verf gekocht en ben aan de slag gegaan. Zoonlief vond het prachtig. Had mama gemaakt en hij heeft het tot leven zien komen.

Ik ben echt trots op het eind resultaat en als je een beetje een eenvoudige tekening neemt van bv Dribbel kunnen ook niet zulke creatieve mensen dit wel. Desnoods vergroot je een plaatje/tekening tot het juiste formaat met het kopieer apparaat en knip je 'm zo uit dat het een kwestie is van omlijnen. Op die manier kun je heel makkelijk en goedkoop iets persoonlijks maken.

Succes in ieder geval!
Ik maak zulke schilderijtjes op aanvraag

Dus als je zelf niet zo crea bea bent, kunnen we misschien onderhandelen?

Je kunt me mailen op viva . jojon @ gmail . com (zonder spaties)

Kan ik je ook wat voorbeelden sturen.

groetjes Jojon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven