En dadelijk is hij weg....

15-03-2010 16:36 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Gelukkig is het maar drie weken..dat is echt niet lang.

Tuurlijk ga je hem missen, maar het is maar 3 weken, geen 3 maanden of een jaar.

En tuurlijk ga je er niet dood aan, hij komt wel terug.

Dus gewoon ff flink zijn en je tijd volplannen, dan zijn die 3 weken zo voorbij!
Mijn god, wat stel jij je afhankelijk op! Het zijn maar drie weekjes, niet drie maanden! Tuurlijk zul je hem missen maar het is niet het eind van de wereld
Ga lekker leuke dingen doen. Dan vliegt de tijd.

Enne....we hebben het over drie weken he.
Als hij na drie weken niet meer voor je wil gaan, dan heb je er ook niks aan... mijn vriend en ik zien elkaar regelmatig een tijd niet. Ik ben een maand weggeweest en heb niet elke dag gesmst. Hij reist veel voor zijn werk en is soms in 2 weken 8 dagen in het buitenland. Allemaal weleens niet leuk, maar twijfel, nee. Ook niet als hij een dag niet smst, ook niet als ik hem bel en niet te pakken krijg. Want ik weet: hij houdt van mij. Ik denk dat er meer reden voor je is om te twijfelen, anders zou je hier niet zo over inzitten. En ik neem aan dat hij je toch wel af en toe zal willen bellen of sms'en? Of skypen?
Als je er nou eens voor zorgt, dat je zelf een leuke tijd hebt.

Mijn man is wel eens wekenlang naar afgelegen bestemmingen, en kan ook niet altijd sms' en. Ik heb wel eens twee weken helemaal niets gehoord. Ik wil het dan gewoon altijd zelf leuk hebben. Geen bericht, goed bericht denk ik dan maar.

Ik begrijp dat het een moeilijke tijd is nu voor jou, maar zie het als een paar weken om lekker tot jezelf te komen.

Als hij niet meer 'voor jou wil gaan', gebeurt dat toch wel.
tja..

toch fijn om te weten dat je iemand kan missen? zou pas erg zijn als je hem niet mist..
Jee, wat een dramatische toestand maak je er van. Hij komt echt wel weer terug.

Probeer in deze drie weken wat te werken aan je zelfvertrouwen.
Mááán, waar heb je het over?! 3 weken? Ik mag blij zijn als ik mijn vriend elke 3 weken zie!

Stel je niet zo afhankelijk op, en als je hierom al bij je vriend gaat lopen zeuren dat je hem zo gaat missen, lijkt het mij niet vreemd als hij dit alles veels te beklemmend vindt.

Geef hem een dikke zoen, zwaai hem uit en mocht het in uiterste geval wel mislopen, dan hadden jullie het samen zo ook niet gered.
Stel je niet aan.
Ik weet ook dat ik mij niet afhankeljik moet opstellen en tuurlijk 3 weekjes is niks...maar toch...ik ga hem missen....en ik probeer het echt allemaal wel te relativeren.

We hebben nu afgesproken dat hij 1x per dag smst maar ik mag van hem niet 'boos' worden als hij dat een dagje niet doet. Ofwel het mag geen verplichting zijn.

Bellen doet hij sowieso niet, dat vindt hij echt te duur. En skyoen gaat niet lukken, hij neemt geen laptop mee en de gebieden waar hij komt zal niet meteen internet zijn :(
Eens met Naski. En AgentL.
...
Is dit niet op te lossen met een computer thuis en een laptop voor je vriend met VOIP, Skype met webcam of MSN met webcam, kun je elkaar spreken en zien.
Volgens mij is TO nog erg jong..... 3 weken, pfff.
quote:Sophiepapa schreef op 15 maart 2010 @ 16:44:

Is dit niet op te lossen met een computer thuis en een laptop voor je vriend met VOIP, Skype met webcam of MSN met webcam, kun je elkaar spreken en zien.Alsjeblieft. Die jongen gaat op vakantie!!! Ik zou dolblij zijn als ik even rust had met zo'n vriendin. Please. Hoe zorg ik er voor dat mijn vriend het zo snel mogelijk uit maakt...
...
Ach joh, ik snap dat het nu voelt alsof hij een eeuwigheid weggaat, maar drie weken zijn zo voorbij! Denk aan drie weken geleden en hoe snel dat ging.

Mijn vriendje is ook net terug van een maand vakantie en natuurlijk heb ik hem gemist, maar het was ook wel prettig. Je realiseert je weer helemaal wat je hebt en hoe fijn het is om samen te zijn. En vooral fijn om een maand lang met niemand rekening te hoeven houden, lekker uitgaan met vrienden, beetje klussen in huis, boekjes lezen, wat jij leuk vindt, plan je tijd vol, heb lol! Voor je het weet vlieg je hem dan weer in de armen:)
Ik heb geen reacties gelezen, maar ik denk toch dat je je vriend wat meer los moet laten. Dit gedrag lijkt me erg benauwend voor hem.

Als je hem uiteindelijk kwijt wilt raken moet je zo doorgaan vrees ik.

Ga zelf leuke dingen doen, zorg voor afleiding en dan zijn die 3 weken zo voorbij.

Succes/sterkte!!!!
quote:Vickyk schreef op 15 maart 2010 @ 16:43:

Bellen doet hij sowieso niet, dat vindt hij echt te duur. En skyoen gaat niet lukken, hij neemt geen laptop mee en de gebieden waar hij komt zal niet meteen internet zijn :(Skypen kan ook met een iPhone.
@deSiep. Ik ben 23 jaar, en mijn vriend ook. Dus dat valt mee. Alleen hj gaat naar LA en ik weet gewon dat daar supermooie vrouwen zijn. En mijn vriend is ook niet één van de lelijksten....dus er zijn veel verleidingen voor hem vrees ik.

En ja ik vertrouw hem wel maar you never know.

Ik vind het gewoon moeilijk dat hij daar zit....het idee dat hij me niet mist misschien...zucht.
Eens met Queenie,Naski en AgentL
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Naski schreef op 15 maart 2010 @ 16:42:

Jee, wat een dramatische toestand maak je er van. Hij komt echt wel weer terug.

Probeer in deze drie weken wat te werken aan je zelfvertrouwen.En dat ook...
Geen internet? Waar gaat hij dan helemaal heen, een berg in Nepal? Dan zal het met de mooie vrouwen misschien ook wel loslopen. Heb vertrouwen TO! en ga niet 3 weken zitten huilen/mokken/hem sms'en met de vraag waarom hij niet smst, want dat heeft een averechts effect schat ik zo..
Krijg het benauwd als ik je post lees, begrijp ook wel dat je vriend zich niet verplicht wil voelen door jou aanwijzingen in hoe vaak en wanneer hij moet smsen. Hoe oud ben je eigenlijk?

Ik zou het er lekker van nemen, 3 weken vrijgezel!
Hij zou toch 1 x per 2 dagen een SMS kunnen sturen? Zo duur is dat niet...

En zelfs in Afrika zijn internetcafe's, dus die zijn er in LA vast ook wel.

Maar ik denk dat je die tijd dat hij weg kunt gebruiken om aan je (zelf)vertrouwen te werken...Om vreemd te gaan of om andere mooie vrouwen te zien hoeft een man echt niet naar LA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven