En dadelijk is hij weg....

15-03-2010 16:36 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Oh LA. Ja daar zijn lekkere vrouwen, maar ook internet!
quote:Vickyk schreef op 15 maart 2010 @ 16:48:

@deSiep. Ik ben 23 jaar, en mijn vriend ook. Dus dat valt mee. Alleen hj gaat naar LA en ik weet gewon dat daar supermooie vrouwen zijn. En mijn vriend is ook niet één van de lelijksten....dus er zijn veel verleidingen voor hem vrees ik.

En ja ik vertrouw hem wel maar you never know.

Ik vind het gewoon moeilijk dat hij daar zit....het idee dat hij me niet mist misschien...zucht.Als hij vreemd wil gaan, dan doet hij dat toch wel. En er lopen hier ook genoeg mooie vrouwen rond hoor.
...
@sam32

Ik probeer mijn vriend ook wat meer los te laten. Ik stuur eigenlijk nooit meer een smsje uit mijzelf omdat ik hem niet wil claimen.

Maar vervoglens word hij weer onzeker als ik een dag niks laat horen en staat hij voor de deur bij mijn werk.

Alleen af en toe ga ik te ver. Dit weekend was hij wat drinken met vrienden en ik kwam wat later. En boem daar was ineens een meisje die hij vroeger leuk vond. En ik flipte weer....en de schat wordt niet eens boos.

Nogmaals ik zal mezelf echt wel vermaken, ik ben zelf 1,5 week op vakantie.....maar hij zit zo in mijn koppie.
En dan nog iets: als hij van je af wil, of vreemd wil gaan doet hij het vroeg of laat toch wel. Daar hoeft hij niet voor naar het buitenland....dus, hou het lekker vrolijk en luchtig en dan is hij zo weer terug bij een zelfverzekerde gezellige vriendin en niet een jaloers kreng dat boos is dat hij twee dagen niet ge sms't heeft...

Hoe heet dat ook alweer? Vasthouden door los te laten?
Jeetje stel je niet aan zeg! Mijn man moet binnenkort voor 6 maanden op uitzending naar gevaarlijk gebied! Maar mijn leven gaat gewoon door hoor.

Je moet je niet zo druk maken.

Want hoe drukker jij je maakt, hoe erger jij je alleen gaat voelen! En geloof me 3 weken is niks!
quote:Vickyk schreef op 15 maart 2010 @ 16:43:

Ik weet ook dat ik mij niet afhankeljik moet opstellen en tuurlijk 3 weekjes is niks...maar toch...ik ga hem missen....en ik probeer het echt allemaal wel te relativeren.

Het lijkt me ook heel logisch dat jij hem gaat missen. Vooral als je normaal veel contact met elkaar hebt. Maar dat is tegelijkertijd het ergste wat er gebeurt: je gaat hem missen. En zoals iemand anders al schreef, wees blij dat je iemand hebt op wie je zo gek bent dat je hem onwijs mist! En ik zal je één ding verklappen: als je elkaar weer ziet na 3 weken spatten de vonken er vanaf.

quote:Vickyk schreef op 15 maart 2010 @ 16:43:

We hebben nu afgesproken dat hij 1x per dag smst maar ik mag van hem niet 'boos' worden als hij dat een dagje niet doet. Ofwel het mag geen verplichting zijn.

Fijn dat hij je tegemoet wil komen en elke dag probeert te smsen. Maar het is echt terecht dat het voor hem niet als een verplichting moet voelen. Je wil je vriend toch niet eens tot zoiets verplichten? Daarbij is je ritme op vakantie zo anders en ben je zo weinig met je telefoon bezig, dat het niet vreemd zou zijn als hij het zou vergeten. Maak je er niet te druk over en ga je vooral geen vreemde dingen in je hoofd halen. Zorg dat je genoeg leuke dingen gaat doen zodat jij ook vergeet om op je telefoon te kijken.

@deSiep. Ik ben 23 jaar, en mijn vriend ook. Dus dat valt mee. Alleen hj gaat naar LA en ik weet gewon dat daar supermooie vrouwen zijn. En mijn vriend is ook niet één van de lelijksten....dus er zijn veel verleidingen voor hem vrees ik.

Ik vind het gewoon moeilijk dat hij daar zit....het idee dat hij me niet mist misschien...zucht.Ook in Nederland zijn mooie vrouwen hoor!Als hij die verleiding niet kan weerstaan(wat jij denkt) dan zijn jullie ook niet geschikt voor elkaar,probeer de komende 3 weken aan je onzekerheid te werken!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Vicky, wat is nu eigenlijk je grootste angst? Dat hij een ander tegenkomt? Dat kan hier ook, daarvoor hoeft hij niet weg te gaan.

Ben je niet bang voor je eigen emoties wat betreft de abortus? Heb je die goed verwerkt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Leef je lekker uit met vriendinnen. Geniet.
Je bent wel erg afhankelijk, denk zo: hij leuke dingen doen, dan ik ook leuke dingen doen.

Tuurlijk mag je hem wel missen, is alleen maar leuker als hij thuis komt, maarre niet naast de telefoon gaan zitten en wachten tot hij overgaat, get a life.

En als je bang bent dat hij vreemd gaat, dan moet jeje relatie nog maar eens onder de loep nemen.

Enne het is maar 3 weekjes, hoe leuker jij die voor jezelf invult, hoe sneller ze gaan.

En als je echt wat wil afspreken over contact houden, dan kan je beter afspreken dat hij je elke week 1 keer belt, dan elke dag een niets zeggende sms met ik houd van jou, of ik mis je.

Dan hoor je zijn stem ook nog even en heb je echt contact.

Enne voor het geld niet bellen is wel een beetje een raar excuus, want wat is dat nu procentueel gezien op een heel vakantiebudget.
In Nederland zijn ook "lekkere" vrouwen. Als hij vreemd wil gaan zal de kans er in Nederland ook inzitten dus dat maakt niet uit.

Ook al zou hij je 3 keer per dag bellen, er blijft genoeg tijd over voor hem om ontspanning te krijgen en dingen te doen die hij je misschien niet wilt vertellen.

Eigenlijk lijkt het wel of je hem niet vertrouwt....

Aan jou de tip om eens te gaan werken aan je zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld. Als je wilt dat de relatie uit gaat moet je doorgaan zoals je nu doet....
En die vrouwen in LA zijn alleen mooi dankzij photoshop, van dichtbij schrik je je rot.

Maar de posters voor mij hebben gelijk hoor, als 'ie vreemd wil gaan, doet hij het toch wel, daar hoeft 'ie niet voor op vakantie.
Wat een gestress zeg, nu al. Als je hem zo gaat claimen weet je zeker dat je hem binnenkort kwijt bent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:queenie1 schreef op 15 maart 2010 @ 16:46:

[...]

Alsjeblieft. Die jongen gaat op vakantie!!! Ik zou dolblij zijn als ik even rust had met zo'n vriendin. Please. Hoe zorg ik er voor dat mijn vriend het zo snel mogelijk uit maakt...

Heb OP niet goed gelezen. Ik dacht dat hij naar het buitenland gaat voor werk.

Alles van jullie gelezen te hebben, krijg ik idd het idee dat vriend het wel prettig vindt om radiostilte te hebben en helemaal los te gaan. Waar gaat hij trouwens naar toe? Een vakantiebestemming zonder internetverbinding? Hoe krijg je het voor elkaar. Als het moet neem ik een satelliettelefoon mee.
sophiepapa wijzigde dit bericht op 15-03-2010 16:59
Reden: t
% gewijzigd
Klinkt als een leuke relatie dit.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 01:27
Reden: privacy
% gewijzigd
3 Weken is helemaal niet lang. Naar welk apenland gaat ie dat ie jou op de mouw kan spelden dat ie geen internetcafé tegen komt en/of dat er geen goedkope locale telefoonkaarten te koop zijn?
Ik denk ook dat je het allemaal een beetje moet relativeren. Het zijn maar drie weekjes. Daar ga je echt niet dood van. En als je zo ontzettend aan je vriend hangt, heb je ook kans dat hij zich daar snel aan gaat irriteren (dat zou ik tenminste doen). Overigens vind ik wel dat hij je best één keer per dag moet kunnen sms-en. Dat lijkt me toch niet zoveel gevraagd. Elke dag bellen vanuit het buitenland gaat wel een beetje in de papieren lopen inderdaad.

Mijn man is ook regelmatig een paar weken in het buitenland voor werk en dan zit ik hier ook niet weg te kwijnen. We houden contact via sms, chat en we mailen over en weer. Dat gaat heel prima, hoor. Kop op, plan wat leuke dingen voor jezelf en praat jezelf niet de put in. En als hij je na drie weken al niet meer moet, dan had je sowieso niks aan hem. Die mooie vrouwen zijn er trouwens ook echt niet alleen op vakantie. Als hij vreemd zou willen gaan, kan hij dat hier net zo goed onder je neus doen. Het heeft helemaal geen zin om je daar nou druk over te gaan maken. Daar schiet je toch niks mee op?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Oja en LA heeft heeeeeeeeeel veel internetcafe´s en anders is er altijd nog de bieb waar hij kan internetten,
@Jala5,

precies dat vind ik nu ook.Hoeveel is beleln nu op een vakantiebudget? Ik heb nu het idee dat ik geeneens een telefoontje waard ben...en dat doet pijn!

Ik ben bang voor van alles....dat alles van de abortus naar boven komt, dat hij een ander vindt. En natuurlijk kan dat ook in Adam, Rdam of waar dan ook zijn. Maar hij heeft ook voor 1 congres voor zijn werk. En die vrouwen zijn zo mooi en zo slim. Dat maakt mij zo onzeker. Wellicht bloeit er dan wel wat op. Ze gaan met zn allen naar pretparken etc. Romantisch sfeer om iets op te laten bloeien lijkt mij zo....
Ik kan me een klein beetje voorstellen dat het je onzeker maakt.

Maar je moet je goed beseffen dat de manier waarop je je nu opstelt tegenover je vriend erg verstikkend werkt.

Daar zou hij ook last van kunnen krijgen, van je onzekerheid en je afhankelijkheid. Daarmee jaag je hem misschien wel weg.

Probeer het los te laten. Hij heeft een relatie met jou en blijkbaar vindt hij je erg leuk/mooi/lief/aantrekkelijk enz. Anders was hij niet bij je nu. Probeer daar aan te denken.

In Nederland lopen ook wel mooie meiden hoor, echt niet alleen daar. Dus dan zou je hem hier in Nederland ook niet meer alleen kunnen laten.....

Misschien is het handig als je uitzoekt waar die onzekerheid vandaan komt, zodat je daar aan kunt gaan werken.

Want doet voelt voor je vriend niet fijn, maar voor jezelf ook niet.

Ik vind het gewoon moeilijk dat hij daar zit....het idee dat hij me niet mist misschien...zucht.LA? Da's niet bepaald 'n apenland. Daar hebben ze gewoon internet en mobiele telefoontjes kosten er incl. beltegoed ca. 25 dollar.
quote:Vickyk schreef op 15 maart 2010 @ 17:00:

@Jala5,

precies dat vind ik nu ook.Hoeveel is beleln nu op een vakantiebudget? Ik heb nu het idee dat ik geeneens een telefoontje waard ben...en dat doet pijn!

Ik ben bang voor van alles....dat alles van de abortus naar boven komt, dat hij een ander vindt. En natuurlijk kan dat ook in Adam, Rdam of waar dan ook zijn. Maar hij heeft ook voor 1 congres voor zijn werk. En die vrouwen zijn zo mooi en zo slim. Dat maakt mij zo onzeker. Wellicht bloeit er dan wel wat op. Ze gaan met zn allen naar pretparken etc. Romantisch sfeer om iets op te laten bloeien lijkt mij zo....Je vertrouwt hem dus niet. En inderdaad als hij jou niet wil bellen omdat dat te duur zou zijn, tja, dan zou ik toch wel m'n conclusies trekken.
...
Ik zou het weleens lekker vinden, niet te vaak en niet te lang maar papalijn mag van mij best eens met vakantie. Neemt hij kind mee en gaat mamalijn alleen maar leuke dingen doen. Dat is altijd het rare, als hij er een avond niet is doe ik niks anders dan normaal maar is ook wel eens lekker, alleen zijn....

Als ik jou was zou ik me niet te druk maken, je houding werkt vrees ik alleen maar averechts (schrijf je dat zo??) Als er geen vertrouwen is zit er vaak iets echt niet goed!
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 01:27
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven