3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, dat zou echt geweldig zijn. Baal zo gigantisch van die weekenddiensten, elke keer moet ik moeite doen om vrij te krijgen als ik naar Mini ga of iets leuks wil doen. En ik wil gewoon mijn weekenden met de kinderen doorbrengen ipv op het werk.
Ohw.. spannend Minny.
ik ben zelfgemaakte worstebroodjes aan het eten, mjammie!

haaaai Floor, IBI en Boarder
Dat kan ik me voorstellen Min. Zou fijn zijn als de weekenden weer van jou en de kids kunnen worden!
Lekker roos!
Mijn streven voor vanavond is dat de 4 meiden om half 9 gepoetst en gestreken in bed liggen. Daarna ga ik douchen en niks meer doen. Beetje hier hangen en tv kijken. Morgenavond en woensdag heb ik late diensten, dus dan komt daar niks van.
Jammie dat klinkt goed Roos!

Minny das spannend. Kan me voorstellen dat je de balen hebt van weekend diensten.

Ik heb gewoon nu een baan in de zorg en werk van 9 tot 17 door de weeks. Dat is echt een wonder.
Haai!
lijkt me een goed streven Floor
Zus
de worstebroodjes zijn goed gelukt Min

de ricottaflapjes niet echt helaas
Ik heb al een keer Mini moeten missen omdat ik geen vrij kon krijgen, dat wil ik echt absoluut niet nog een keer
Ricottaflapjes lijkt me ook niet lekker, wordt zo soppig volgens mij.
nee, ze zijn niet echt sompig, maar gewoon niet echt lekker of zo, weet nie
Spannend Minny, nou maar goed je best doen en hopen op goed resultaat.
zo eten achter de kiezen
Moet nog gaan eten maar heb geen zin om het klaar te maken. Stom want het hoeft alleen maar even opgewarmd te worden. Zit een beetje in een dip. Weet niet precies waarom.
Heb trouwens nog altijd geen telefoontje van schoonmoeder gehad. Wel zaterdag ineens een verhuiskaartje. Vreemd. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
Is het omdat al de drukte zo'n beetje voorbij is?

En idd vreemd van schoonmoeder.
Gek he als ik me zo voel mis ik mijn ikbenikhetisnietanders nick zo enorm dat ik eraan zit te denken om die er weer bij te nemen.
Nee IBI deze past goed bij je!

Je moet ook trots zijn op jezelf!
Ik weet het niet Friez wat het is. Merk het de laatste dagen wel meer dat ik in vlagen echt heel somber ben. Kijk het maar even aan. Misschien hoort het ook wel bij alle veranderingen.
Zou heel goed kunnen IBI, al die veranderingen hakken er ook in.
Ieb, je hebt aardig wat veranderingen voor de kiezen gehad meis, plus weer moeten wennen aan je medicijnen. En tevens nu weer gedoe met schoonmoeder. Wat vindt je man ervan eigenlijk?

Geef jezelf de tijd lieverd en de rust en stort je hart hier uit als je daar behoefte aan hebt
Ieb..

Zou het te maken kunnen hebben met de niet ingenomen medicatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven