Volgen jullie je eigen tips op?

15-03-2010 23:44 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken niemand die hier post. Dat weet ik zeker, want ik ken niemand die picknickt met zijn partner. Ik ken ook niemand die samen koken niet erg onhandig en irritant vindt in een - redelijk - doorsnee keuken.

Mijn vriendinnen vertellen nooit gemasseerd te zijn/ hebben bij kaarslicht en onder het genot van een glas wijn. Sterker nog ; in mijn vriendenkring drinken er niet zo veel wijn.

Mijn vrienden spelen ook nooit samen een gezelschapsspel ; alleen als het " moet " voor de kinderen.

Dat samen in bad, dat heb ik weleens geprobeerd maar mijn man vond het water te warm en ik zat met de kraan in mijn rug.... we vonden het maar afzien.

Zijn dit nou standaardtips, die we ooit weleens ergens gelezen en in ons geheugen opgeslagen hebben? Of zijn er écht mensen die dit doen en waarom zie of hoor ik dat nooit?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vind jij een sauna romantisch, Keeszunvrouw?
quote:Babsjuh schreef op 16 maart 2010 @ 00:12:

[...]

En zo kwam je op je motto? Is uit finding nemo
Shit als ik het allemaal lees dan mis ik het wel weer hoor een relatie. Ik heb op 1 relatie na altijd hele romantische partners gehad. Dus ja, samen in bad met een wijntje of champie, koken, zondag spelletjes doen, in bed een film kijken met hapjes en wijn, picknicken. Surprise uitjes voor elkaar organiseren. Samen sporten af en toe. Romantische avondjes met masseren. Veel ontbijt op bed. Met feestdagen uitgebreid samen thuis brunchen met champagne. Ja heel gezellig allemaal. Goh moet toch maar weer eens die oogkleppen af doen, misschien kom ik nog wel een leuk romantisch iemand tegen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 09:42
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:tilalia2 schreef op 16 maart 2010 @ 00:13:

[...]

Ik vind van wel.

Ik stop nog wel eens en lief briefje in Liefs' broodbakje

Mijn man heeft plastic zakjes om zijn brood, maar ja ; dat doe ik dus ook.

gottogottogot; ik picknick dus toch .........
quote:tilalia2 schreef op 16 maart 2010 @ 00:14:

[...]

Is uit finding nemo Jaaaaa!! Natuurlijk! Die malle garnaal, toch? Wij zitten altijd mee te roepen bij dat stukje
Iets anders
Wie picknickt er weleens in bed? ( en gaan die vlekken er nog uit? wie ruimt de kruimels op? )
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2010 @ 00:14:

Vind jij een sauna romantisch, Keeszunvrouw?.. romantisch, romantisch... mag ontspannend en geil ook?
Samen sporten romantisch?

Man, dan heb ik écht de meest romantische relatie ever ; drie keer in de week. Wie biedt meer?
Ik heb het eigenlijk nooit gedaan op de wijze als in OP beschreven. Het past niet bij mij en hem. Natuurlijk hebben wij ook wel uitgeprobeerd maar we weten nu van elkaar wat we fijn vinden om te doen samen. En als er in een van beiden een idee oppopt dan is het mogelijk dat uit te proberen (mits de ander het ok vindt) Maar picknicken, badderen en koken samen ? neuh.

Wandelen, sauna, kletsen, lachen, heel hard stoeien, ongelofelijk gestoord doen, elkaar achterna zitten met een isloatieschuimdinges (kinderen doen mee als ze er zijn)

Ja dat soort zaken dan weer wel. Ach ieder zijn/haar manier toch?
quote:Mevrouwdekees schreef op 16 maart 2010 @ 00:16:

[...]

.. romantisch, romantisch... mag ontspannend en geil ook?Jij begon over romantisch doen en sauna in één zin .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2010 @ 00:15:

Wie picknickt er weleens in bed? ( en gaan die vlekken er nog uit? wie ruimt de kruimels op? )

Moi..

Sowieso elke dag 's ochtend koffie in bed. Vlekken gaan er slecht uit, maarja.

Ontbijten in bed deden we wel veel in het begin van onze relatie, maar destijds deden we niets anders als in bed liggen. Later alleen nog sporadisch.
quote:Babsjuh schreef op 16 maart 2010 @ 00:15:

[...]

Jaaaaa!! Natuurlijk! Die malle garnaal, toch? Wij zitten altijd mee te roepen bij dat stukje

Ik vind het de perfecte vertaling van de verwondering over het leven.

Zei zij filosofisch

Wie picknickt er weleens in bed? ( en gaan die vlekken er nog uit? wie ruimt de kruimels op? )Ja, ja en ik. Want anders word ik midden in de nacht wakker van m'n man die briesend de kruimels weg probeert te vegen en uiteindelijk maar gewoon zijn kant van het hoeslaken losmaakt en tegen mijn rug aan propt. En dat doet zo'n afbreuk aan een romantische dag he
Iets anders

Nee.

Been there, done that.
quote:Babsjuh schreef op 16 maart 2010 @ 00:18:

[...]

Ja, ja en ik. Want anders word ik midden in de nacht wakker van m'n man die briesend de kruimels weg probeert te vegen en uiteindelijk maar gewoon zijn kant van het hoeslaken losmaakt en tegen mijn rug aan propt. En dat doet zo'n afbreuk aan een romantische dag he
Samen koken doen wij niet. Man eet namelijk uit de pan en daar erger ik me mateloos aan.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2010 @ 00:17:

[...]

Jij begon over romantisch doen en sauna in één zin .Het is vaak wel van die gezellige lome kijk-eens-diep-in-mijn-ogen- ik hou van je lijf en vooral die goddelijke tieten seks. Romantisch zat.
Zal dan wel een romantische relatie hebben. Doen eigenlijk alles van je lijstje samen. Voordeel: een tweepersoons bad met de kraan en stop aan de zijkant. Zit je er ook niet bovenop. Leukste picknick ooit was met een heel leuk gehuurd bootje en uitgebreide picknickmand op een superzonnige zondag - een verrassing van vriendlief. We besteden graag tijd aan elkaar, zoals weekendjes weg, korte vakanties, etc. Sporten doen we 1 keer in de week samen, de andere paar keer apart van elkaar. Alleen maar aan elkaar geplakt zitten is natuurlijk ook niet de bedoeling...
quote:Mevrouwdekees schreef op 16 maart 2010 @ 00:21:

[...]

Het is vaak wel van die gezellige lome kijk-eens-diep-in-mijn-ogen- ik hou van je lijf en vooral die goddelijke tieten seks. Romantisch zat.

Ja, ok, nou snap ik 'm.

Althans, ik snap dat jij dat denkt.

neuken na de sauna is eigenlijk :" ik ben kuis verrot en mijn ogen vallen dicht sex "
quote:Mevrouwdekees schreef op 16 maart 2010 @ 00:21:

[...]

Het is vaak wel van die gezellige lome kijk-eens-diep-in-mijn-ogen- ik hou van je lijf en vooral die goddelijke tieten seks. Romantisch zat.

denk idd dat dit klopt in veel gevallen

Vrouw---> romantisch

Man-----> ok....blik juist maar wat een lekkere tieten
Ik vind samen sporten helemaal niet romantisch, maar dat is het dus wel, begrijp ik?

En een koelbox komt in de buurt van een picknickmand.

Ik heb het gewoon nóg leuker dan ik al dacht.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 maart 2010 @ 00:23:

[...]

Ja, ok, nou snap ik 'm.

Althans, ik snap dat jij dat denkt.

neuken na de sauna is eigenlijk :" ik ben kuis verrot en mijn ogen vallen dicht sex "Nee joh, uitrusten heb ik al bij die open haard gedaan ipv diep in zijn ogen staren. Wat jij omschrijft is maandagavond- omdat-ik-het-je-gun, maar doe het licht uit zodat het niet zo opvalt dat ik bijna lig te pitten-seks. Duidelijk anders.
quote:Mevrouwdekees schreef op 16 maart 2010 @ 00:26:

[...]

Nee joh, uitrusten heb ik al bij die open haard gedaan ipv diep in zijn ogen staren. Wat jij omschrijft is maandagavond- omdat-ik-het-je-gun, maar doe het licht uit zodat het niet zo opvalt dat ik bijna lig te pitten-seks. Duidelijk anders.

Is dat weleens iemand gebeurd? ik ben weleens met een borrel teveel op in slaap gevallen.

Errrrrrrg..........
Speaking of which.. er staat hier wel heel nadrukkelijk iemand zijn tanden te poetsen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven