team-uitje
zaterdag 13 maart 2010 om 20:11
Met de afdeling willen we binnenkort iets leuks gaan doen. ik heb de opdracht gekregen iets te bedenken, iets te regelen voor 16 personen. Voorkeur gaat uit naar een workshop maar bv een dinershow kan ook leuk zijn. We willen wel in Brabant blijven. Ik heb al zo lang zitten googelen maar kom er niet uit.
Wie heeft er een leuk idee?
Wie heeft er een leuk idee?
maandag 15 maart 2010 om 15:26
dinsdag 23 maart 2010 om 14:26
Dagje Breda? Bijvoorbeeld een poker clinic of bootje varen op de singels of streetgolf. Of een combinatie van deze met ergens een high tea? of afsluitend dinertje.
Bij een poker clinic worden uiteraard de spelregels uitgelegd door pokerinstructeur en daarna volgt een toernooitje, vanaf 6 deelnemers. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ben zelf ook op zoek naar personeelsuitje.
Nog meer ideeën trouwens op website van 'beleef breda' Als je tenminste naar Breda wilt, natuurlijk!
Bij een poker clinic worden uiteraard de spelregels uitgelegd door pokerinstructeur en daarna volgt een toernooitje, vanaf 6 deelnemers. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ben zelf ook op zoek naar personeelsuitje.
Nog meer ideeën trouwens op website van 'beleef breda' Als je tenminste naar Breda wilt, natuurlijk!
vrijdag 26 maart 2010 om 19:44
woensdag 31 maart 2010 om 21:13
dinsdag 6 april 2010 om 21:04
dinsdag 6 april 2010 om 22:25
Oh Zumba work-shop? Da's ook leuk zeg!! Denk alleen dat onze teamleider dan niet mee gaat
Vervangend personeel in de zorg is altijd lastig te regelen en vooral voor een hele dag. Het probleem is de avond......
ik werk op een PG afdeling en dan is het voor de bewoners extra onrustig als het niet goed geregeld is.
Met hoeveel mensen gaan jullie dat doen?
Vervangend personeel in de zorg is altijd lastig te regelen en vooral voor een hele dag. Het probleem is de avond......
ik werk op een PG afdeling en dan is het voor de bewoners extra onrustig als het niet goed geregeld is.
Met hoeveel mensen gaan jullie dat doen?
woensdag 7 april 2010 om 23:50
Mag zeker geen reclame maken? Mh. Dan niet.
Ik ken een bepaald iemand die workshops organiseert over het grootste land ter wereld. Je kunt er ook leren schrijven. Je kunt er een drankje ( warm of koud) , bij drinken, speciale hapjes eten en het wordt een complete thema-bijeenkomst. Die " iemand" past het totaal aan op de wensen van de groep. Uiteraard vertel ik niet wie het is. Wel weet ik dat je meer info kunt vinden op sites waar je kunt bieden op allerlei zaken. Hiervan zeg ik de naam uiteraard ook niet!
Ik ken een bepaald iemand die workshops organiseert over het grootste land ter wereld. Je kunt er ook leren schrijven. Je kunt er een drankje ( warm of koud) , bij drinken, speciale hapjes eten en het wordt een complete thema-bijeenkomst. Die " iemand" past het totaal aan op de wensen van de groep. Uiteraard vertel ik niet wie het is. Wel weet ik dat je meer info kunt vinden op sites waar je kunt bieden op allerlei zaken. Hiervan zeg ik de naam uiteraard ook niet!