ongeopende fles saus over de datum
dinsdag 16 maart 2010 om 17:27

dinsdag 16 maart 2010 om 17:30
Tja, waarschijnlijk kun je het echt prima eten. maar ik zou me toch niet lekker voelen als ik het aan gasten voor zou schotelen. Voor mezelf zou ik het wel gebruiken, maar goed, mijn maag is van staal ofzo
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
dinsdag 16 maart 2010 om 17:34
dinsdag 16 maart 2010 om 17:35

dinsdag 16 maart 2010 om 17:43
dinsdag 16 maart 2010 om 17:44
Er was laatst een heel programma (Koopkracht) over verpakte etenswaren die 'over datum' zijn. Ze hebben het getest en het bleek dat de smaak flink achteruit was gegaan, maar het product zelf nog prima was.
Een pot mayo van 3 jaar over datum, pot Hak spinazie 2 jaar, allemaal te eten, je zal er niet ziek van worden. Geopende ongekookte rijst had zelfs minder bacterien dan een ongeopend pak.
Het kan dus prima, lekker is een heel ander verhaal...
Een pot mayo van 3 jaar over datum, pot Hak spinazie 2 jaar, allemaal te eten, je zal er niet ziek van worden. Geopende ongekookte rijst had zelfs minder bacterien dan een ongeopend pak.
Het kan dus prima, lekker is een heel ander verhaal...
dinsdag 16 maart 2010 om 17:52
Ik zou hem gewoon eten. Heb ook wel eens fritessaus gegeten die buiten de koelkast was bewaard...toen ik klaar was met eten zag ik dat die al 2 jaar over datum was. Proefde ik niks van.
Gewoon ff proeven of die nog goed is, het ergste wat er kan gebeuren is dat die niet lekker meer is.
Gewoon ff proeven of die nog goed is, het ergste wat er kan gebeuren is dat die niet lekker meer is.
Liever elitair dan een pauper!