We tetteren verder over onze dieren

dinsdag 16 maart 2010 om 19:55
dinsdag 16 maart 2010 om 19:57
Its,waarom zit jouw hoofd zo vol dan?
Gaat het nu beter met Ottelientje?
Anneke flut engel of niet
Je bent een mooi mens!
en ik moest erg lachen om je humorbotje,gelukkig hou je wel lol in je leven ondanks tegenslagen.
Hai Mal,fijn dat je ook weer even aan komt waaien
komt goed,komt goed!
Etosh,je kunt spammen op hyves nu hoor!
Wat fijn dat je zo bij Coco kunt zijn nu en dat ze dat ook fijn vindt.
En wil je niet meer zo raar bescheiden doen!!
Tuulk hoor je in de tabel en tuulk hoor je op hyves erbij!!
Eli,gefeliciteerd met je beslissing!
Mooi dames uit Harderwijk!
en al lezende kom ik achter de eerstgeborene van Coco,YES!!
En nr 2 ook!
Gauw verder lezen...ja jullie weten het natuurlijk allemaal al maar voor mij is het een verrassing
Sopsie,fijn dat je bij de dierenarts geweest bent,hopelijk gaat zo snel wer beter.
Hahahaha,ik lees nu het hele verhaal en jullie zitten mij gewoon uit te lachen......
Ik had trouwens gewed op 3 kittentjes!
Gaat het nu beter met Ottelientje?
Anneke flut engel of niet
Je bent een mooi mens!
en ik moest erg lachen om je humorbotje,gelukkig hou je wel lol in je leven ondanks tegenslagen.
Hai Mal,fijn dat je ook weer even aan komt waaien
komt goed,komt goed!
Etosh,je kunt spammen op hyves nu hoor!
Wat fijn dat je zo bij Coco kunt zijn nu en dat ze dat ook fijn vindt.
En wil je niet meer zo raar bescheiden doen!!
Tuulk hoor je in de tabel en tuulk hoor je op hyves erbij!!
Eli,gefeliciteerd met je beslissing!
Mooi dames uit Harderwijk!
en al lezende kom ik achter de eerstgeborene van Coco,YES!!
En nr 2 ook!
Gauw verder lezen...ja jullie weten het natuurlijk allemaal al maar voor mij is het een verrassing
Sopsie,fijn dat je bij de dierenarts geweest bent,hopelijk gaat zo snel wer beter.
Hahahaha,ik lees nu het hele verhaal en jullie zitten mij gewoon uit te lachen......
Ik had trouwens gewed op 3 kittentjes!
dinsdag 16 maart 2010 om 19:59

dinsdag 16 maart 2010 om 19:59
Leo, een kaarsje brand voor opa veldmuis, heel veel sterkte meis
Etosh, de weeén zijn begonnen, spannend.....
*leest snel verder* ow, de eerste is er, zit helemaal in spanning te lezen....
Zus was op bezoek dus geen tijd gehad om te lezen.......en sopsie dr poes is ook weer iets beter.....goed nieuws gemengd met slecht nieuws, gevoelens wisselen sterk hier....
Oke bijgelezen, erg spannend hier allemaal
Etosh, de weeén zijn begonnen, spannend.....
*leest snel verder* ow, de eerste is er, zit helemaal in spanning te lezen....
Zus was op bezoek dus geen tijd gehad om te lezen.......en sopsie dr poes is ook weer iets beter.....goed nieuws gemengd met slecht nieuws, gevoelens wisselen sterk hier....
Oke bijgelezen, erg spannend hier allemaal
dinsdag 16 maart 2010 om 20:00
Oh, en nu we toch even moeten wachten, even tijd voor een paar andere tetterettes:
Eli, prachtige dames. Gefeliciteerd!! Wanneer kon je ze halen?
Namen.... Doris vinnik erg leuk. Desi voor de andere? Of Dolfje?
(volgens man had je vroeger Doris en Dolfie Zalfie. Doris ken ik wel, maar Dolfie niet. Nou loopt man ook al heel wat jaartjes langer op deze aarde rond dan ik, dus dat kan best!
Sopsie, wat fijn dat je naar de da gegaan bent. Gaat het nog steeds goed?
Eli, prachtige dames. Gefeliciteerd!! Wanneer kon je ze halen?
Namen.... Doris vinnik erg leuk. Desi voor de andere? Of Dolfje?
(volgens man had je vroeger Doris en Dolfie Zalfie. Doris ken ik wel, maar Dolfie niet. Nou loopt man ook al heel wat jaartjes langer op deze aarde rond dan ik, dus dat kan best!
Sopsie, wat fijn dat je naar de da gegaan bent. Gaat het nog steeds goed?
dinsdag 16 maart 2010 om 20:02

dinsdag 16 maart 2010 om 20:09
Poez, ja, heb ik. Bovenbuuf (nee niet die van die lekkage maar daar weer boven) heeft zelf ook katten en een auto. En weet ervan en had al aangeboden dat ik desnoods midden in de nacht kan bellen.
Ha, Coco eet eindelijk die andere nageboorte ook op. Dank dame, even zorgen dat alles er netjes uit ziet! Oh, drie happen, kapt ze d'r weer mee. Nou ja, morgen moet het vuil naar buiten.
Ha, Coco eet eindelijk die andere nageboorte ook op. Dank dame, even zorgen dat alles er netjes uit ziet! Oh, drie happen, kapt ze d'r weer mee. Nou ja, morgen moet het vuil naar buiten.

dinsdag 16 maart 2010 om 20:18
Leuk die live bevalling! =)
Die kleine piepmauwtjes vind ik altijd zo schattig.. Kon ik die nu maar horen
Geniet er van hoor Etosha, voor je het weet zijn ze 13 weken. Hoe lang ga je ze eigenlijk verzorgen tot ze weg gaan?
En wat kunnen katten raar liggen he missloki
Echt een plaatje trouwens die kat van jou? Heb je soms een heilige birmaan? (mijn droomkat)...
Mogen best meer foto's geplaats worden hier !
Die kleine piepmauwtjes vind ik altijd zo schattig.. Kon ik die nu maar horen
Geniet er van hoor Etosha, voor je het weet zijn ze 13 weken. Hoe lang ga je ze eigenlijk verzorgen tot ze weg gaan?
En wat kunnen katten raar liggen he missloki
Echt een plaatje trouwens die kat van jou? Heb je soms een heilige birmaan? (mijn droomkat)...
Mogen best meer foto's geplaats worden hier !
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 16 maart 2010 om 20:21
Hoe gaat het met de bevallende moederpoes?
@Splinter: Het gaat nog steeds goed met Jovi! Hij komt steeds vaker van zijn plek af om te eten ( we hebben brokjes staan ) En we hebben kittenmelk naast zijn water neergezet. Dat vindt ie lekker en krijgt ie ook extra voedingsstoffen binnen die hij er vandaag uit heeft gegooid. Hij besprong me net alweer toen ik de deur doorkwam, dus hij is weer bijna de oude!
Hopen dat het na het eten goed blijft gaan en dat hij vannacht lekker doorslaapt!
@Splinter: Het gaat nog steeds goed met Jovi! Hij komt steeds vaker van zijn plek af om te eten ( we hebben brokjes staan ) En we hebben kittenmelk naast zijn water neergezet. Dat vindt ie lekker en krijgt ie ook extra voedingsstoffen binnen die hij er vandaag uit heeft gegooid. Hij besprong me net alweer toen ik de deur doorkwam, dus hij is weer bijna de oude!
Hopen dat het na het eten goed blijft gaan en dat hij vannacht lekker doorslaapt!