FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Op dat #huppeldepup kunnen mensen zoeken toch? Dus als je dat gebruikt en mensenklikken erop, dan vinden ze jouw tweet. Zoiets is het. Maar misschien niet helemaal. Nathje en LLL weten het vast wel .

Het lijkt me in jullie geval toch echt heerlijk als Moshje een dag of 2 dagen naar een opvang zou gaan. Ik zou er niet over twijfelen maar ben net als LLL fan van (ons ) kdv. De kinderen vinden het er geweldig, en wij voelen ons er ook goed bij.
Haha, ja ik weet het wel. Daarmee kun je een bepaald onderwerp aangeven, waardoor mensen bij alle berichten over dat onderwerp uitkomen. Het heeft ook een naam maar die ben ik even kwijt. Maar als je bijvoorbeeld op Congres xxy bent, dan tiep je bij alle tweets die je over dat congres verstuurt #xxy en zo kunnen mensen die het interessant vinden alles volgen. Of over een actueel iets #cohennieuwelijsttrekker, dan kun je alle tweets die specifiek daarover gaan vinden. Maar wat heel veel mensen doen is dus voor de grap daar iets zetten wat helemaal geen nieuwswaarde heeft. Ik zag van Wind laatst iets grappigs over Studio Sport kijken, met daarachter #mijntoekomstopzondagavond ofzo.

Wedden dat ik nu op 'verstuur bericht' klik en er dan een uitleg van Nathje staat in twee zinnen . Ik ben niet goed in het kort houden...
Hè gelukkig maar .
Lien, ik snap je ook wel hoor. Maar ik vind die keuze niet zo gemakkelijk als het misschien lijkt en ik merk dat sommige mensen denken dat geld voor ons geen groot issue is terwijl het dat wel is. Zo willen we een bedrijfsbus kopen, maar moet dan wel één crediteur (die nu bij Aap ligt) over de brug komen bijvoorbeeld. En personeel inwerken kost ook veel tijd en moet je eerst ook nog eens vinden. Wij hebben ook wel een allround iemand nodig die simpel magazijnwerk doet in de vorm van inkomende goedeen verwerken en de bestellingen verpakken en de eur uit doen, representatief en met kennis van zaken in de winkel staat, maar ook niet te beroerd is om de winkel schoon te maken. En als iemand ons echt vervangt moet hij/zij ook bij de leveranciers bestellen (wekelijks) en telefonisch en in de mail mensen netjes te woord staan bij vragen, klachten en defecten.

Ja, die tweet met # had ik gezien bij Wind inderdaad, en ik zag er nu ook eentje bij Lien. En voordat ik het zelf toepas wilde ik even weten hoe en wat want wil geen flater staan.
En ik weet ook dat het voortkomt uit bezorgdheid, echt waar hoor. En misschien zijn we er ook wel te slecht in de zaak los te laten, maar aan de andere kant doen we het daarom ook wel gewoon goed.

(En dat we niet heel veel geld er uit halen komt ook omdat we veel investeren om te kunnen groeien, aan de omzet ligt het niet. En we zijn ook financieel een heel erg gezond bedrijf, we kunnen altijd alle rekeningen (ruim) op tijd betalen, dat lijkt meer uitzondering dan regel tegenwoordig)

Ach, waarschijnlijk heeft het meer te maken met keuzes die wij maken dan dat we echt geen mogelijkheid zien. Dat is ook wel waar.
Dat is toch prima? Als je de keuze maar maakt. Ik bedoel... dat je weet dat je een keuze hebt

En ik heb geen idee dat er een verhaal achter de # op twitter zat.

Ik gebruik hem vaker maar meer om dingen samen te vatten of aan te duiden Je ziet... ik doe maar wat

We hebben weer twee hele leuke nieuwe ontwerpers! Eén staat al online (en de aanvragen komen binnen!) en de ander binnenkort. Ben echt heel bij. Nu even factureren.
Vanmorgen foto's af laten drukken van de jongens. Die er nu staan zijn niet compleet (we missen ZCHT) en toe aan verfrissing. Nu heb ik van alle drie de babyfoto in wieg op de eerste dag af laten drukken en het is echt 1 gezicht! Echt heel bizar.
quote:Pebbles schreef op 16 maart 2010 @ 13:55:

Wij hebben ook wel een allround iemand nodig die simpel magazijnwerk doet in de vorm van inkomende goedeen verwerken en de bestellingen verpakken en de eur uit doen, representatief en met kennis van zaken in de winkel staat, maar ook niet te beroerd is om de winkel schoon te maken. En als iemand ons echt vervangt moet hij/zij ook bij de leveranciers bestellen (wekelijks) en telefonisch en in de mail mensen netjes te woord staan bij vragen, klachten en defecten.

Dan laatste keer dat ik er iets over zeg: eerste kan haalbaar zijn, vervanging in alles wat jullie kunnen pas op termijn lijkt mij. Het eerste moet te vinden zijn, het tweede kunnen jullie ook prima samen af, zeker omdat je elkaar ook kunt afwisselen. Maar zoals gezegd: dit is het laatste wat ik erover zeg. De rest is geschreven woord ten opzichte van interpretatie wat het ingewikkeld maakt. Ik denk nl. niet dat geld bij jullie geen issue zou zijn bijvoorbeeld, dat is inderdaad een interpretatie van wat jij denkt dat anderen denken etc., dat is ingewikkeld om per forum te bespreken merk ik.
Zo, en vandaag weer zo'n snotneus in huis die niet mijn type is.... Jochie piept dat z'n schoenen te strak zitten (ja en....) en dat hij dus op sokken naar buiten wil (neen) en dat hij zelf zijn jas niet dicht kan doen (nou vooruit, daar heb ik mee geholpen ).

Kiloknaller heeft zelf geen zin meer om te spelen geloof ik, want mag niet voor buiten spelen zolang ik er niet bij ben. Mag normaal wel, maar met dit jongetje (die niet luistert ben ik beetje bang) durf ik dat niet aan. Ga zo wel met ze naar buiten zodat ze voor kunnen spelen, want er spelen ook anderen, maar ik zat nog even op een mailtje te wachten.
Grappig Wind, van die identieke foto's!
Half uur later: Pffft, buurmeisje had haar vingers tussen de deur doordat dochter de deur dichtklapte.

En verder hebben we hier vriendje Kiloknaller die zegt "ik wil televisie kijken en het mag van Kiloknaller"... en als ik dan nee zeg dan zegt die aap dat het wel mag van Kiloknaller, dus dat hij het nu gaat doen. Dus nog maar een keer duidelijke nee gezegd terwijl hij afstand bediening in zijn hand had. O joy....Hij zal me wel een vreselijk mens vinden ...
Waar haal je ze vandaan Lien, die onbehoorlijke kinderen! Zo bont heb ik ze nog niet in huis gehad. Gelukkig.

En ik begrijp je goed hoor, misschien moeten we het er in het echt eens over hebben.

Nuttige dat we nu uit de situiatie hebben gehaald is dat we toch een arbeidsongeschiktsheidsverzekering gaan afsluiten, en ons testament nog eens goed na laten kijken omdat we nu getrouwd zijn, een eigen zaak hebben en ik nog steeds mijn schoonouders tot voogd wil hebben. En dat we nu het allemaal wat moeilijker gaat heel erg voelen dat we heel erg van elkaar houden en elkaar niet willen en kunnen missen is ook fijn.
Haha Lien, ik dacht dat jij in zo'n keurig durpje woonde! Ik vind ze verre van keurig klinken die kinderen die bij jou komen spelen.

Ik had vanochtend ook ongelukje trouwens, vingers zaten (nog net) niet tussen de deur, maar ons kleine sinds kort wandelende minimensje had besloten dat ze ook wel zelf naar buiten kon lopen en kukelde head first van het stoepje voor onze voordeur af. Zo zielig, lag ze daar op de grond met die twee dikke beentjes in de lucht. Bloedneus, tand door de lip, geschaafd voorhoofd. Echt zielig zo'n ondernemende baby.
Sorry LLL, maar ik moet wel erg lachen om die arme spek-beentjes in de lucht .

En keurige buurt maar achterstandsschool (zeker ten opzichte van de buurt )en ik ben ook gewoon kritisch vrees ik. Kiloknaller had zelf ook beetje spijt van de keus, want vond het zelf niet leuk. Ik heb nog een fijn gang-gesprek staan voeren dat dat jongetje niet mijn vriendje was, maar zijn vriendje.... Maar goed, nu lekker klaar.
Jeminee Lien, wat een draken komen langs bij jou!

En arm poppetje, zo zielig! (maar de omschrijving was wel heel grappig)

Fijn dat je toch weer een beetje gerustgesteld bent Pebbles. Ik hoop echt dat het gewoon mee zal vallen en dat Pebblo snel weer de oude is.

Overigens snap ik, als mede ondernemer, Lien wel, hoor. Ik snap ook dat het voor jullie moeilijk is om de zaak de zaak te laten zijn maar juist in dit soort situaties moet je goed voor jezelf zorgen. Jullie zijn immers de zaak. Lange termijn voor korte termijn. Beetje afstand nemen zo nu en dan helpt ook erg goed. Want alsmaar doorgaan werkt soms helemaal niet en soms tegen je en dat terwijl je er heel veel energie in stopt. Zonde toch?

Wij zijn met ons bedrijf ook bezig om te kijken waar we anderen kunnen inschakelen om te ondersteunen. Want met hulp hou je het langer vol en kan je juist groeien.

En wij houden, beide moeders, de werk-privé balans heel nauwlettend in de gaten. Wij zouden namelijk ook wel 16 uur op een dag en het hele weekend kunnen werken en dan zouden we als een speer groeien maar zijn we zeker niet gelukkig. Bij jullie loopt werk en privé toch al door elkaar en is dat misschien ook belangrijk om eens onder de loep te nemen?

Is voor jullie een moeder met schoolgaande kinderen niet is voor jullie? Iemand die er van 9 - 13 uur is en helpt met inpakken maar ook in de winkel staat etc?

En als laatste want dan hou ik er ook over op. Ik denk soms ook wel eens over onze eigen zaak: als ik later dood ga en hopelijk heel oud in mijn bedje lig, dan zal ik vast niet denken "hè lekker, wat heb ik veel opdrachtgevers blij gemaakt." maar waarschijnlijk "wat heb ik een lieve man en kinderen (en kleinkinderen) en wat heb ik van ze genoten."

Dat helpt wel zaken in perspectief zetten, althans bij mij.
Kleinkinderen. Geweldig Nathje . Zouden we dan nog contact met elkaar hebben en op het Libelle forum over onze kleinkinderen schrijven?

Ik moet mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering nog regelen. Ik heb besloten dat ik dat belangrijker vind dan een pensioen. Als ik arbeidsongeschikt raak komt er van mijn kant niets meer binnen, er vanuit gaande dat er nog AOW is ooit, komt er na mijn 65e in ieder geval nog íets binnen.

Ben wel benieuwd of jullie makkelijk een verzekering kunnen afsluiten op Pebblo nu Pebbles, ze vragen meestal wel of je de laatste jaren nog een arts hebt bezocht e.d.

Ik merk wel dat nu Harrie het weer druk heeft (enorm! niet normaal hoe dat kan veranderen in 2 weken) dat ik gelijk alweer veel meer zin heb om thuis de dingen voor hem en het gezin te regelen. Ik ben echt in een fase van mijn leven gekomen dat ik met heel weinig geld heel gelukkig kan zijn, ik hoop dat ik dat gevoel vast kan houden.

Ik moet morgen naar de tandarts en heb heel veel knoflook gegeten net. Voel me nu enigszins bezwaard .
Welke zijn nieuw Wind? Die twee bovenste in de rechterkolom?

Die bovenste zijn niet mijn stijl, die daaronder ook niet maar vind ik wel heel leuk!
Die kaarten van Simone B zijn ook stijlvol zeg!

Weet je wat ik mis op jullie site? Een mogelijkheid om te bladeren. Dus als ik 1 kaart geopend heb, wil ik doorbladeren maar ik moet nu eerst die kaart sluiten en de volgende weer openen. Misschien is zo'n bladerfunctie eenvoudig te realiseren?
Ik heb de bikini's binnen. Net gepast en ze zijn alle twee goed. Dat is nog eens een aangename verrassing! Harrie mag dus kiezen als hij vanavond op tijd thuis is.

En zo'n boardshort is echt een geweldige uitvinding. Ziet er echt cool uit, ik zie mezelf al in bikini met boardshort over het strand lopen. Als het nou maar wel een mooie zomer wordt!!

O ja, ik heb wel twee verschillende borsten. Dat is toch normaal? Ik vind het wel heel erg opvallen in bikini, die ene is gewoon voller dan die ander. Of is dat geen info voor op het forum?
TMI . Ook dat Harrie vanavond gaat kiezen . Nee hoor, niemand is symmetrisch.

Ga nu lekker in bad, want heb het koud. Wil echt graag flink snel zomer, kan Morrie haar bikini;s aan en heb ik niet meer zo'n bleke snavel.
quote:Morrie schreef op 16 maart 2010 @ 20:25:

Welke zijn nieuw Wind? Die twee bovenste in de rechterkolom?

Die bovenste zijn niet mijn stijl, die daaronder ook niet maar vind ik wel heel leuk!

Simone B. is nieuw, Morrie.

Mooie kaarten hé?

En binnenkort nog een nieuwe. Heel leuk, een beetje retro.
Ik heb ook één grotere borst dan de andere, maar niet echt zichtbaar geloof ik in badkleding.

Bedoel je een bladerfunctie zoals op HBK?
Ik weet niet hoe het op HBK is, maar ik denk wel dat ik dat bedoel .

Hoe gaat het met afbouwen Wind?
Om 21.30 uur een extra nieuwsuitzending ivm de vermissing van Milly.
Oh, ben benieuwd Wind, ik ga zo even kijken.

Hmm Pebbles. Wel heel fijn dat ze dacht dat de kans op longkanker wel heel klein was! Dat moet toch een geruststelling zijn. Maar wel vervelend dat je nog niet weet wat er is. Dat Pebblo het niet meer redt zonder extra rust vind ik ook niet echt fijn klinken.

Ook op jezelf passen he! Ik snap wat je zegt over de zaak niet zomaar dicht kunnen gooien enz., maar ben het ook met Lien en Nathje eens dat het voor de langere termijn en jullie gezin toch wel goed is om de mogelijkheden in die richting eens goed te bekijken.

Ahh LLL, die spekbeentjes in de lucht! Klinkt heel sneu en schattig tegelijk.

En Lien, dapper dat je uberhaupt nog vriendjes van Kiloknaller binnen laat na alle ervaringen die je inmiddels hebt

Nu even verder teruglezen, kijken wat ik nog meer gemist heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven