Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam, helemaal hyper van de bakken koffie?

[

Zo hyper dat ik 2.5 uur in de sportschool heb rondgehangen
quote:Star schreef op 16 maart 2010 @ 21:02:

Kan je deze saaie doos nog wel inplannen ergens zaterdag of zondag? Als je het ontbijt meeneemt heeft ze vast nog een plekje
Compu, het is echt niet nodig je te schamen hoor!! Ondanks al het gedoe eromheen vond ik beide een hele mooie ervring. Vent was bij Maxi te laat, dus dat heb ik alleen gedaan. Om 2.20 ('s nachts) belde ik vent dat de bevalling toch echt bezig was. Om 2.30 belde ik weer dat ik volledige ontsluiting had en om 2.51 was Maxi er al. Terwijl ik met vent aan de telefoon zat kwam de placenta.

Bij Mini hebben we het tot 17 uur echt samen gedaan. Toen ging ik onder zeil en heeft vent ervoor gezorgd dat ik Mini nu heb. Hij is geen moment van z'n zijde geweken, heeft de hele tijd z'n handje vastgehouden en tegen hem gepraat. Na een kwartier deed hij voorzichtig één oogje open. Ik ben er van overtuigd dat Mini dankzij het horen van vent's stem wist 'welke kant hij op moest'. Klinkt een beetje zweverig misschien, maar zo voel ik dat.

En voor ons was het een hele spannende tijd toen hij er eenmaal was, maar voor jullie geldt dat net zo.

Nou ja, eigenlijk bedoel ik gewoon wat Amalia ook al zei, die kon het alleen veel korter .
Bah, ze zijn nu aan het graven bij de buurman op zoek naar Milly

Bam, heb het nou niet over het duitse ontbijt!!! Daar krijg ik honger van!

Amaal, ik zou 1000 doden sterven als ik last van m'n buik had. Je bent nu 27 weken en 6 dagen toch? Met 27.4 ben ik van Mini bevallen. Blaasontsteking klinkt niet lekker, maar beter dan weeen
Ik wist die 2.51 uur dan ook niet, vandaar dat ik het wat inkortte

Ooh, een 'doorbraak' in de Milly zaak. Ze zijn aan het graven Klinkt niet alsof ze nog in leven in. Het zou je toch gebeuren!!! Vreselijk, ik heb zo met die ouders te doen...

Jinny, was jongste niet boos dat hij in het zitje moest en niet in de auto mocht, of had hij wel begrip voor oudste. Hier is dat echt niet te doen. Als ik met 2 boodschappen doe, ga ik niet naar de Appie van de auto's (is er maar 1 van de 4 die dat heeft hier in de buurt).
Hou je even op Mamax. Fok me even lekker op zeg Ik had met 25 weken al voorweeën, echt van die opzettende, aanhoudende en weer wegtrekkende krampen. Ik dacht alleen maar: zo, die 1e cm hebben we vast gehad

Ja hoor, ik met mijn olifantendrachten ga toch niet met 28 weken bevallen? Doe normaal.

Gaat goed komen hoor!
Oh en ik ben 28 weken en 2 dagen hoor. zou al bijna kunnen, not....
Mal, waar ben je? Hoe gaat het met je?
Daarom zeg ik ook dat ik 1000 doden zou sterven, ik ken die voorweeen niet. Bij mij zijn weeen die dingen die aanduiden dat er binnen een paar uur een nog niet af kindje op m'n buik ligt is. In jouw geval zou ik me ook minder zorgen maken, zeker als de verloskundige dat ook niet doet.

Maar niettemin, pas je wel een beetje op jezelf? Jongens worden er niet minder van als ze een paar maanden wat meer voor de tv zitten.
Haaaai,

Zo AM bevalt NIET!

Amalia, doe jij ff rustig. Je moet Desteny nog even binnenhouden hoor. En niet leuk zeg die ruziënde mannetjes om je heen, kan me voorstellen dat je dat nu even niet trekt

Compu, iedereen ervaart dingen op zijn eigen manier

Bam, goed bezig zeg! Doe mij ook zo'n koffie apparaat

Star, wat een lieffie, die Eetje. Moet jij ook veel nieuwe kleertjes kopen? Ik kom met de kleertjes van T dus niet uit bij L, Lis nu 4cm korter en T had dus mt 80 op zijn eerste verjaardag begin januari en L dus waarschijnlijk mt 80 in juni, dus veel shoppen hier.

Mamax, mooi om te lezen zoals jij het hebt ervaren. Ik vind het al spannend als ik jou verhaal zo lees...

Jinny, knap hoor al jou ondernemingen met de mannen. En het klinkt allemaal erg gezellig. Is Oudste het nog niet zat of begint hij een beetje mobiel te worden met zijn been?

Kokos, sterkte met Lianne en straks waarschijnlijk Tim

Mal, gaat het een beetje?
Ik ga zo mijn bed weer zoeken om nog even te lezen. Wat jij net al schreef Amalia, heb ik ook het gevoel dat ze T nu een stuk drukker wordt door school. Hij zit de laatste dagen vaak even op de trap. En gisteren kreeg ik dus van zijn juf te horen dat hij een paar keer naar een kindje had gespuugd! Hoe moet ik daar nu weer mee om gaan? Ik heb nog gevraagd waarom en hoe en wat maar ja dat komt er dan ook bijna niet uit. En ook nog uitleg gegeven wat wel en niet te doen, vandaag was hij weer lief op school.

Vannacht kwam T om 2.30 bij mij in bed en L vond het om 6.00 uur wel genoeg. Dus ik ga weer in mijn boek (Carlos Ruiz Zafon - Het spel van de engel ) duiken en morgen er weer fris met mooie wallen tegen aan

X
Gatver, gespuugd? Volgens juf is L heel braaf op school en luistert goed, dus ik heb het idee dat hij juist thuis even afreageerd. Standaard zinnen van hem:

Ik ben de baas, niet jij

Ik doe het toch

Ik luister niet

JAAAHAAAA!

NEE!

Gezellig dus

Vanavond discussie over een miniscuul stukje broccoli. Uiteindelijk won in (pfff) hij at het op. Ik heb hem maar geknuffeld en geprezen, terwijl ik eigenlijk zoiets had van hè hè, hoe moeilijk kan het zijn.

Arme kindjes, het is ook niet makkelijk op school.

Sterkte jij nog even. Hoe lang nog AM?
Mogge,

Die arme ouders van Milly

Enka, nog even, nog even... En dan is je vent weer terug.

Oei dat spugen is wel naar. Zeker als er bij jou nog niet uitkomt waarom hij dat doet (en dat is volgens mij wel normaal hoor, dat ze oorzaak/verband nog niet door hebben) zou ik juf duidelijk aangeven dat ze hem streng mag straffen op het moment dat hij het weer doet. Al moet je daar natuurlijk ook weer mee oppassen want hij moet geen hekel aan juf krijgen. Moeilijk, moeilijk...

Zo, even snel verder terug lezen want drukke dag hier qua visites. Gezellig wel!
Walgelijk verhaal, arme mensen. Hoop dat ze dat stuk verdriet goed in de gaten houden in zijn cel.
Kokos,beterschap voor Lianne!

Compu, leuk weekendje weg! Ik zou als ik in Adam was voor de Japanner kiezen: me looooove sushi.

Bam, strak bakkie

Mamax, wat fijn toch dat de mannen het zo super doen he? Allemaal aan jullie te danken! Jou melk en jullie liefde...

Mal, hoest meis?

Oh, moeten alweer opschieten...
Jeetje, ikvinnut helemaal niks: Josje....
Ik ook niet. Ze is nep.
Yep, gemaakte maniertjes, domme lachjes. Nope, het is niks (nog).
Josje?

Goedemorgen, al laat dat goedemorgen er maar vanaf, wat een kutnieuws van Milly.
Ik denk ook niet dat het ooit wat gaat worden.
De nieuwe K3-miep Bam.
ohh ik dacht een of ander neptopic..

Dacht dat ze wel oke was, maar niet dus?
Ik zie ze nooit, wordt alleen helemaal gaar van de K3 cd, die julian dagelijks luistert
Was bij ons straat verder, heftige brand gisteren, heel huis verwoest. echt heftig. Zal je huis maar wezen. Hoorde ook dat ze niet verzekerd zijn. Echt triest!
Jeeee zeg, dat is heftig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven