wat moet ik nou

16-03-2010 23:30 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja hoe moet ik beginnen.

het is uit tussen mij en me vriend en ik weet niet wat ik moet

we hebben 6jaar lang een knipper ligt relatie gehad.

ik was 13 toen ik hem ontmoeten en kwam net uit een relatie van 9 maanden.

ik vond hem echt super leuk en was voor het eerst echt verliefd.

maar toch ging het iedere keer verkeerd hij maakte het vaak uit bijv. omdat hij niet zich zelf was of hij vrijheid wil.

ik heb het 1 keer uitgemaakt omdat we op een feest waren en hij gelijk mij in de steek liet op met een oude vriend te praten ik stond daar alleen heb me thuis gebracht met veel ruzie met mezelf en hij is terug gegaan naar het heeft heb met zijn ouders gepraat en zeiden dat ik hem met rust moest laten.

ik hoorde van mensen dat hij die zelfde avond nog met een meid heeft gezoend.

na een paar weken zocht hij contact met mij en ik trapte er weer in het was weer leuk en hij was weer alles.

bijna weer een jaar de hebben.

weet ik dat hij drugs gebruikt ik verbied het maar hij neem het toch.

ik was een maand geleden voor me werk met collega's in duitsland ik was gaan stappen.

we hebben ervoor nog veel ruzie gehad omdat hij mij geld verschuldig was en het niet meer had.

later blijt hij geld van zijn moeder geleent te hebben omdat hij zo zielig was omdat ik weg was.

ik kwam terug en hij had een klus ik wou hem graag zien maar hij moest erheen.

een weekend later wou hij alleen stappen met zijn vrienden omdat de vrouwen niet mee mochten ik vond het niet leuk wat ruzie over gehad maar uiteindelijk ging hij toch.

later wou hij steeds weg mij niet zien maar sporten en alles zonder mij.

later heb ik gezegd wat ik vond en dat ik het zat was hij maakte het uit.

dezelfde avond werdt ik gebeld sorry toch iets te snel beslist ik was boos maar wou hem toch.

het ging weer goed vrijdag had ik vakantie omdat we maandag een midweek op vakante gingen.

hij wou met zijn vrienden stappen dus zou hem zaterdag ochtend om 10uur zien.

ik belde om 10:05 maar hij lag nog op bed en dat gebeurde steeds vaker.

we gingen zondag naar de stad voor een nieuwe tel voor heb had hij ineens geen geld en we gingen de volgende dag op vakantie.

ik had maar betaald.

hij wou niets tegen zijn ouders zeggen omdat hij ruzie had hij moest verandere omdat hij anders het huis uit moest.

op de vakantie was het super hij zat wel constant met zijn telefoon.

we kwamen vrijdag thuis en alles was nog leuk lekker met de hond gelopen hij zat wel te zeuren kom bij me zitten kwam ik zat ik er en vroeg ik of hij zijn voeten eraf wou doen pfff ga maar weer op je stoel zitten.

die avond hadden zijn ouders een verjaardag en had zijn zusje geen zin hij had beloofd om met mij thuis te blijven en omdat zijn zusje thuis bleef moest hij oppassen van zij ouders.

een paar uur later zegt hij ik ga zo naar een vriend pas jij even op ik nee jou taak nou veel gezeur en uiteindelijk ging hij toch maar niet.

lekker samen geslapen en hij ging s'ochtends sporten en k zag een bericht op hyves : fijne vakantie en als je terug komt heb je nog wat doen;)

ik smsde hem wie is dat?

hij belde ja die vrouw waar ik die klus doen zij is 6 jaar ouders als hem ik zeg ga je vreemd hij lachte me uit en zei ik ben over ee half uur terug ik zei in een opwelling de deur is op slot.

hij belde heb je me spullen al gepakt ik sta voor de deur ik zei kom je niet even binnen nee de deur is toch op slot.

ik heb de deur op gedaan en gevraagd was zij ook op de zaterdag dat ik er niet was.

hij ja ik oke nou dan heb je geen vriendin meer hij belde zijn zusje om zijn spullen op te halen heb hem nog gesmeekt om bij me te blijven omdat ik hem toch niet kwijt wou hij wou me niet meer niet nu misschien na het weekend of na een paar dagen.

en dat hij te weinig vrijheid had terwijl hij elke vrijdag alleen gaat stappen met vrienden

later zijn zijn ouders geweest om de spullen verder op te halen hij wou nog even met me praten over zijn schulde ik wou het hebben maar hij wou het niet geven.

later is alles goed gekomen door zijn moeder.

hij liep weg en zei da hij van mij hield.

ik heb niets meer van heb gehoord.

hoorde van een vriend dat hij meer drugs gebruikt dan ik weet en hij heeft de zelfde dag dat het uit was met een andere vrouw geslapen.

heb met zijn ouders gesproken en alles is wel weer een beetje rustig.

maar toch mis ik hem ontzettend en weet niet meer wat ik moet doen
Kinderen van 13 horen nog te spelen, en geen vriendjes te hebben die fout voor ze zijn
dus hang de vlag uit meid, jouw leven kan beginnen
Op je dertiende kwam je uit een relatie van negen maanden??? Toen speelde ik nog met barbies.
Eens met Meds. Op mijn 13e was ik nog druk met mijn pony en huiswerk.

Maar goed, tijden veranderen. Meid, die jongen brengt je alleen maar verdriet. Wat is er zo leuk aan iemand die tegen je liegt, je bedriegt, die je aan het huilen maakt?
Sorry maar ik begrijp helemaal niets van je verhaal. Wat me wel opvalt is dat je hem vier regels superleuk vindt en vervolgens een heel boekwerk schrijft over wat er allemaal niet aan hem deugt. En je mist hem. Wat mis je dan precies?
dat krijg je er wel van hoor, als kinderen relatietje gaan spelen. Kinderen van 13 kunnen echt niet beoordelen of een relatie goed of fout is, voor je het weet is je puberteit voorbij en ben je een hoop ellende verder. Daarom de vlag uit voor TO.

Advies: blijf maar eens een jaartje vrijgezel en onderzoek of je ook een leuke relatie met jezelf kan hebben
13???

Toen speelde ik nog met de barbies....

Gewoon lekker de vrije twintiger gaan uithangen

Volwassen worden, jezelf ontdekken, de wereld ontdekken....

En niet meer huilen om bedriegende vriendjes

*zwaait naar Char, ga je morgen mailen, nu eerst slapen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, klinkt als iemand die je beter kwijt dan rijk bent:

- Hij gebruikt drugs;

- Hij is niet eerlijk;

- Hij gebruikt jouw geld en wil het niet terug betalen;

- Hij wil jou voor zijn karretje spannen (hoezo is het jouw taak om op zijn zusje te passen??!!)

- Hij gaat direct met iemand anders naar bed; hoe belangrijk ben jij voor hem?;

- Hij is licht geraakt; (je kan gelijk ergens anders gaan zitten als het hem niet bevalt);

- ondanks dat hij elke week met zijn vrienden kan stappen, doet hij er niet zoveel op uit om je te zien.

klinkt niet echt als een lot uit de loterij. Wat moet je doen? Even door de zure appel heen, maar hem vooral vergeten. Echt, er zijn leukere jongens, zeker als je pas 19 bent.

Nog een tip; lees nog eens je eigen bericht door, want hier en daar is het wel moeilijk te lezen/volgen.
*Tot morgen Sum *
Zoek afleiding (LOI curus Nederlands in woord en geschrift?)
Ooh ja, toen ik 13 was speelde ik ook niet meer met barbies ;)
En een jongen van 19 is vaak ook (nog) niet helemaal volwassen/(voor rede vatbaar...), nog minder dan meisjes van 19.
quote:meds schreef op 16 maart 2010 @ 23:47:

of cursus autobiografie schrijven?
quote:gazelle schreef op 16 maart 2010 @ 23:51:

[...]

of cursus autobiografie schrijven?Ik weet niet of er een markt is voor dat boek

Zoek afleiding (LOI curus Nederlands in woord en geschrift?) Kan geen kwaad nee... Maar ja, als je op je 13e net uit een relatie van 9 maanden komt en vervolgens een nieuwe induikt, heb je duidelijk andere prioriteiten...
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:meds schreef op 16 maart 2010 @ 23:54:

[...]

Ik weet niet of er een markt is voor dat boekHehehe, waarschijnlijk niet maar dan kan ze het toch fijn van zich afschrijven
quote:Poeszie schreef op 16 maart 2010 @ 23:45:

Ja, klinkt als iemand die je beter kwijt dan rijk bent:

- Hij gebruikt drugs;

- Hij is niet eerlijk;

- Hij gebruikt jouw geld en wil het niet terug betalen;

- Hij wil jou voor zijn karretje spannen (hoezo is het jouw taak om op zijn zusje te passen??!!)

- Hij gaat direct met iemand anders naar bed; hoe belangrijk ben jij voor hem?;

- Hij is licht geraakt; (je kan gelijk ergens anders gaan zitten als het hem niet bevalt);

- ondanks dat hij elke week met zijn vrienden kan stappen, doet hij er niet zoveel op uit om je te zien.

klinkt niet echt als een lot uit de loterij. Wat moet je doen? Even door de zure appel heen, maar hem vooral vergeten. Echt, er zijn leukere jongens, zeker als je pas 19 bent.

Nog een tip; lees nog eens je eigen bericht door, want hier en daar is het wel moeilijk te lezen/volgen.

Dank je voor de samvatting, ik kreeg hoofdpijn van de openingspost.

Op basis hiervan (en de verbazing na "op mijn 13e kwam ik uit een relatie van 9 maanden" ) gok ik ook dat er leukere jongens zijn e dat je hem dat ook maar even moet vertellen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Pff daar moest ik me doorheen worstelen. Wil niet kwetsend klinken, maar komt op mij allemaal erg onvolwassen over.

Je wil alles samen doen alsof je aan de heup gebonden bent. En jullie maken het bij elke discussie of ruzie maar uit. Iets in de trant van En nu mag je niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen, lekker puh.

Wees eens lekker vrijgezel. Als je van relatie tot relatie overstapt op zoon jonge leeftijd ben je altijd deel van een ons. Wees eens lekker alleen een ik! Nog tijd zat om ooit weer een ons te zijn. Zorg eerst maar dat je er achter komt wie je bent in je eentje.

En liefdesverdriet sucks! Dus praat, huil en eet chocolade en ooit lach je hier om. Ooit heb je een goede relatie en zal je hierop terugkijken als een leerproces en hoe jong je toen nog was op het gebied van relaties.
Wat vinden jouw ouders hiervan? Ik las het e.e.a. over die van hem maar die van jou worden niet genoemd in het verhaal.
"het is uit tussen mij en me vriend en ik weet niet wat ik moet

we hebben 6jaar lang een knipper ligt relatie gehad.

ik was 13 toen ik hem ontmoeten en kwam net uit een relatie van 9 maanden."

Ze is 19, geen 13. Ik denk dat ze prijs stelt op iets volwassener antwoord. Maar ik sluit aan bij poesz...
Ben ook afgehaakt na 13 jaar en kwam net uit een relatie van 9 maanden.

Yes right. Dit is weereens een geintje van iemand.

Een spelfoutje kan maar dit is niet te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven