* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *

26-02-2010 11:04 703 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een klifhangers weer

En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!

In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.

Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
Hela sterkte met en voor je vader! Ik hoop dat ze snel vinden wat er is.
Goede morgen, koffie met zon een een lekker temperatuurtje.

Had gehoopt op een morgen zonder zorgen, maar dat gaat helaas niet op voor sommigen...

Hela dikke voor jou! Sterkte meid!
Jeetje Hela, wat afschuwelijk!

En natuurlijk ben je nu even niet gezellig. We begrijpen het heus wel als je alleen even komt zuchten of grommen Ik hoop dat ze snel vinden hoe ze je vader kunnen helpen.

Wies, inentingen hoeven niet, behalve voor de kat, die morgen gaat. Voor de kinderen heb ik de schoolarts gevraagd de afspraken te vervroegen. Verder gaan we nu toch maar met achterstallig onderhoud (van die dingetjes waar je gewoonlijk mee doorloopt), even bij de arts en tandarts langs. Dochter kreeg een doorverwijzing voor mensendieck.

Miniman is trouwens heel fanatiek engels aan het leren! Ik heb sinds een krappe week de tv-tijden verruimt, mits ze naar de BBC kijken. Vanmorgen mocht hij, omdat hij ziekjes is, kiezen tussen Nederlands en BBC, koos hij toch weer BBC. Te pas en te onpas roept hij nu Engelse woorden: pancake, mummy and daddy, delicious, burp en op dit moment telt hij tot tien! Ik wist dat ze het snel oppikken op deze leeftijd, maar zo snel?! Echt heel leuk om mee te maken.
Ola Barrers

Ik vind wel dat we nog moeten mieten voordat Yetteke naar de andere kant van de wereld vertrekt.....

Toch?
Ola.

Je bent lekker bezit Yette, adem in, adem uit......

Hela al wat bekend over je vader?

Hoe is het nu met hem?

Ja we moeten wel een afscheidsmeet doen.
Ik kom wel weer terug hoor. Maar mieteren is altijd leuk

We wachten nog steeds op wat ze ervoor willen geven. Ondertussen moeten we berekenen wat we allemaal mislopen en moeten betalen - de kat inenten, je ziektekosten verzekeren, je kinderbijslag kwijt raken, je pensioensgat dichten, besluiten of we het met public schools kunnen doen, anders de private prijs meetellen en zo nog driehonderd dingen. Daarna moet er een deskundige kijken wat we dan nog overhouden en of er nog haken en ogen aanzitten. En pas als alles goed is dichtgetimmerd, gaan we akkoord.
En zo niet, dan is de kat in elk geval weer eens ingeënt
Yetje, Yetje, raak je niet overspannen van alles???

Welterusten barrers, morgen weer een voorjaarsdag
Jawel
Middag!

Tsssssss, heb de eerste afwijzing gekregen van de 9 sollies. Had gisteren gesolliciteerd en vandaag al antwoord! Ben niet chique genoeg! Nou ja, zeg!

Yette, wanneer gaan jullie foetsjie? Want idd, vòòr die tijd moet er wel gemieterd worden!
Balen Blues, ik hoop voor je dat je van 1 van de 8 andere een positiever bericht krijgt!

Dochter 3 is aangemeld op een middelbare school, mijlenver weg dat dan weer wel. Het is tijd dat ik mijn jongste kind heeeeeeeeel erg ga loslaten......

Mijn vader is nog steeds in onderzoek.
Ben bang van niet Hela! Die andere 8 waren de afgelopen weken al de deur uit....

Tjonge, jongste straks ook al de deur uit, zeg!

We blijven duimen voor je vader!
Nâh, ze gaat tuuk niet echt uit huis Maar zal wel naar verwachting van maandag t/m vrijdag van 's morgens 7 tot 's avonds 8 weg zijn. Moet erg wennen aan dat idee, ze is nog zo "klein".......

Ik wacht ook nog steeds op 2 reacties.

Thanx voor het duimen.
Zoooo dat zijn lange dagen voor dochter zeg.
Balen Bloes voor de afgewezen sollicitaties.

Eten maken en er weer vandoor.

Tjuuuuus
Ow en ik heb nog steeds kale ramen.

Net maar even telefoontje ertegenaan gegooid.

Eeeeeeeen......ze waren gister weer terug gekomen uit het atelier......maaaaaaaar...........de mevrouw van de winkel heeft ze nagekeken (ze mocht mij niet eerder bellen dan dat ze goed waren) en ze waren niet goed.......mevrouw is boos, 't zag er niet uit, nu zie je 3 rijen vanwaar ze de zoom uitgehaald hebben.......ze speelt het nu via de manager dusssssss we wachten nog af.

'k vind het lachwekkend worden...
Afschuwelijk Hela. Hebben ze echt geen idee hoe ze je vader kunnen helpen?

Ik vind je meisje trouwens superstoer!

Die gordijnen worden wel een heel dramatische soap. Het zal toch niet komen door mijn akelig voorspellende OP?!
Vanaf de ijsbaan even zwaaien dan maar.

Geen klap te doen hier. Veuls te mooi weer, he?

Wat nou schaatsen? Ben je wel lekker?

Terras en rose!
En nog maar een keer zwaaien, wat meer te doen nu, maar toch. Papierwerk hoort erbij he, maar blègh, wat zal ik blij zijn als ik thuis ben! Lange avond zo!
Goedemorgen Barrers,

Ik blijf maar vechten tegen het fucking systeem(jammer dat ik hier m'n verhaal niet kan doen, het is net een film)

Vandeweek een rechtszaak gehad, goed afgelopen en volgende maand weer een, dat is een soort schijnproces, rechters willen hun gezicht niet verliezen.

Ik weet nu de uitspraak al.

Ik heb 2 advocaten maar die doen eigenlijk niks. Ik lijk Sherlock wel.. neem tegenwoordig alle gesprekken op, daar heb ik bij de rechtbank niks aan, maar ik hou het wel achter de hand.

Word er wel moe van.....
Je weet toch!
Hoi, hoi.....
Naaf!

Much, succes meid! Je kunt het!

Zit net te eten. Ben heel erg aan de solli, geholpen door mijn manager. Maandag even proberen te scoren.....
Goede morgen met koffie en helaas veel grijs en regen.

Iedereen een beetje leuke plannen voor het weekend gemaakt?

Ik ga zo douchen, de was ophangen, voor mijn werk kindercadeautjes halen ( kinderfeestjes ) en dan gezellig werken.

Morgen idem. ( werken dan ).

Iedeereen een fijne dag!
Goeiemorgen allen, Bloesje, ga je nog wel even wat eten, voordat je naar je werk gaat?

Ik heb vast wat klaar gezet voor een ieder, die er zin in heeft....

Dank Wiesje, lekker hoor, zo'n champoepelontbijtje!

Moet nog uitkijken dat ik niet hipserig op het werk verschijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven