Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Dat is waar Dushi. Maar tegen die tijd heb ik meestal geen zin meer. De lust is me nu inmiddels ook weer vergaan, want manlief ligt te snurken op de bank. Sexy. Not.

Gaaaap.

Alles saai met jou, Doesj?
Saai Nijn, heb er echt geen woorden voor zo saai het is voor je!!

Met mij is alles goed Nijn, saai maar ontzettend goed.
Saai Nijn, heb er echt geen woorden voor zo saai het is voor je!!

Met mij is alles goed Nijn, saai maar ontzettend goed.
Heerlijk voor je joh, dat het zo saai is! :-)

Ik heb net met zoonlief 2,5 km gerend op de City Pier City. Heel stoer van zoon, hij is 7 en rende de beentjes uit zijn lijf. PP heeft vannacht goed geslapen (zie vorige post) en gaat straks voor de halve marathon. Dat dan weer wel. Saai he!
Saai hoor dat de oprichtster van het oorspronkelijke topic even saai langskomt hier zeg.

Ik ben vandaag heeuuuul erg saai geweest. Heb de achterstallige administratie bijgewerkt en opgeruimd.....

Gisteren saai de ramen gelapt buiten, regent het vandaag; Murphy's law zeker.
Wow stoer Nijn en Nijnzoon!!! En go PP *moedigd alvast aan voor de halve mararthon straks*

Snjookje saaie klusjes he. Maar als je ze gedaan hebt ben je er weer vanaf. Jammer dat Murphy weer eens roet in het eten gooit.
hoi saaierds.fijn gewerkt vandaag,maar was wel moe en hoofdpijn.eerst thuis nog ff iets gedaan en toen toch een dutje gedaan.straks lekker gamba,s in pittige tomatensaus uit de oven eten.jummieeeee

morgen geen werk.hopelijk beetje aardig weertje om van te genieten. daagg saaie nijn en alle andere saaie elfjes
Klinkt niet slecht Dezz (het werken én het eten). Je begint langzaam aan weer normaal saai te worden... Heb je de uitslag van de saaie scan al gekregen??

Hier saai zelfgemaakte pizza.
Goed dat je even saai een dutje gedaan hebt Dez. Knap je toch weer van op. Zeker als je saai hoofdpijn had.

Lekker wat je hebt gemaakt! En ook ik ben wel benieuwd of je al de uitslag hebt gekregen van de scan.

Snjookje lekker saai een saai zelfgemaakte pizza.

Ik heb zelf vandaag een bananencake gemaakt en saai stampot rauwe andijvie gegeten. Saaier kan het bijna niet.
't Is weer saai maandag. Nog 9 daagjes werken en dan heb ik saai vakantie.
nee nog geen uitslag vd scan.maar wel weer hoofdpijn,al toen ik op stond.baahhhh. fijn dat je bijna vakantie hebt Snjo.ga je nog weg?
Des, jammer dat je die saaie hoofdpijn weer hebt zeg.

Snjookie, lekker saai vakantie.

Dushi, jij nog iets saais te melden?

Ik heb een giga saai weekend gehad, saai naar vriendin (waar andere saaie vriendin al was, mijn trein had uiteraard weer vertraging). Saai geshopt, raspatat gegeten en pittiguh tijden gekeken. Kan het saaier? JA, volgende dag (zaterdag) naar het immers zo saaie schaatsen kijken (in Thialf uiteraard). Lekkere saaie schaatscoaches gezien en gesproken. Veel te veel saaie foto's gemaakt. Om 2145 was ik weer hier saai moe. Gisteren ook nog saai moe en foto's gescand voor saaie vriendin. *smile* schaatscoach.............*zwijmel*
quote:desteny schreef op 15 maart 2010 @ 12:10:

nee nog geen uitslag vd scan.maar wel weer hoofdpijn,al toen ik op stond.baahhhh. fijn dat je bijna vakantie hebt Snjo.ga je nog weg?2 weken saai naar Edinburgh...
Saai Snookie Edinburgh (heerlijk trouwens als je kaarten spaart *hint*).

Ik mag trouwens niet bij jouw en Dushi bemesten maar heb wel de vossen weggejaagd en onkruid gewied, vond ik wel zo saai.
saai weekend had jij steph!!!
Steph: gaan we hier saai "hints" spelen....... Kaartjes scoren wordt wel een doel
Ik heb helemaal niets saais te melden. Maar ja ben dan ook een heel saai mens!

Wil jullie wel allemaal saai de groetjes doen
Hier ook een heel saaie dag. Ben nu een was aan het draaien. Saai hoor, die rond draaiende was voor/achter het ruitje....
Zit je er saai voor dan Snjookje? Want dan ben je zeker erg saai. Ben blij dat ik mijn huishouden met een muziekje doe anders zou ik het nog saaier dan saai vinden.
Pff, ik had pas een saaie dag.. was jarig, kan het nog saaier? Nieuw bestek, bloemen, Wii-spelletje. En vlaai over omdat mensen niet afmelden (telefoon deed het wel). Nu ligt ziggo eruit maar internet, ook ervan niet. Behoorlijk saai Limburgse zender kijken want dat is de enige tv-zender. en dat is kut!
Dat is wel erg saai dat je tv het niet doet. Wel fijn dat je internet het doet. Had je al "ergens" gefeliciteerd met je verjaardag maar bij deze saai nog een keertje: van harte gefeliciteerd!!!!!

En als je vlaai over hebt schuif maar hier heen, een goed stukje kan ik op zijn tijd zeker waarderen (en anders eet je morgen nog een stukje als je nog zin hebt)

Dit is mijn saaie verjaardag elk jaar. Hoop dat de jouwe minder saai was Steph

*schuift een saai stuk mokkavlaai naar Dushi toe*

vorig jaar saai hoor 40 *kuch* geworden
Net zo'n saai feestje zie ik!

*hapt van de vlaai*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven