Saai!
zondag 14 maart 2010 om 12:59
zondag 14 maart 2010 om 13:52
Saai hoor dat de oprichtster van het oorspronkelijke topic even saai langskomt hier zeg.
Ik ben vandaag heeuuuul erg saai geweest. Heb de achterstallige administratie bijgewerkt en opgeruimd.....
Gisteren saai de ramen gelapt buiten, regent het vandaag; Murphy's law zeker.
Ik ben vandaag heeuuuul erg saai geweest. Heb de achterstallige administratie bijgewerkt en opgeruimd.....
Gisteren saai de ramen gelapt buiten, regent het vandaag; Murphy's law zeker.
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 14 maart 2010 om 18:45
hoi saaierds.fijn gewerkt vandaag,maar was wel moe en hoofdpijn.eerst thuis nog ff iets gedaan en toen toch een dutje gedaan.straks lekker gamba,s in pittige tomatensaus uit de oven eten.jummieeeee
morgen geen werk.hopelijk beetje aardig weertje om van te genieten. daagg saaie nijn en alle andere saaie elfjes
morgen geen werk.hopelijk beetje aardig weertje om van te genieten. daagg saaie nijn en alle andere saaie elfjes
zondag 14 maart 2010 om 22:31
Goed dat je even saai een dutje gedaan hebt Dez. Knap je toch weer van op. Zeker als je saai hoofdpijn had.
Lekker wat je hebt gemaakt! En ook ik ben wel benieuwd of je al de uitslag hebt gekregen van de scan.
Snjookje lekker saai een saai zelfgemaakte pizza.
Ik heb zelf vandaag een bananencake gemaakt en saai stampot rauwe andijvie gegeten. Saaier kan het bijna niet.
Lekker wat je hebt gemaakt! En ook ik ben wel benieuwd of je al de uitslag hebt gekregen van de scan.
Snjookje lekker saai een saai zelfgemaakte pizza.
Ik heb zelf vandaag een bananencake gemaakt en saai stampot rauwe andijvie gegeten. Saaier kan het bijna niet.
maandag 15 maart 2010 om 12:21
Des, jammer dat je die saaie hoofdpijn weer hebt zeg.
Snjookie, lekker saai vakantie.
Dushi, jij nog iets saais te melden?
Ik heb een giga saai weekend gehad, saai naar vriendin (waar andere saaie vriendin al was, mijn trein had uiteraard weer vertraging). Saai geshopt, raspatat gegeten en pittiguh tijden gekeken. Kan het saaier? JA, volgende dag (zaterdag) naar het immers zo saaie schaatsen kijken (in Thialf uiteraard). Lekkere saaie schaatscoaches gezien en gesproken. Veel te veel saaie foto's gemaakt. Om 2145 was ik weer hier saai moe. Gisteren ook nog saai moe en foto's gescand voor saaie vriendin. *smile* schaatscoach.............*zwijmel*
Snjookie, lekker saai vakantie.
Dushi, jij nog iets saais te melden?
Ik heb een giga saai weekend gehad, saai naar vriendin (waar andere saaie vriendin al was, mijn trein had uiteraard weer vertraging). Saai geshopt, raspatat gegeten en pittiguh tijden gekeken. Kan het saaier? JA, volgende dag (zaterdag) naar het immers zo saaie schaatsen kijken (in Thialf uiteraard). Lekkere saaie schaatscoaches gezien en gesproken. Veel te veel saaie foto's gemaakt. Om 2145 was ik weer hier saai moe. Gisteren ook nog saai moe en foto's gescand voor saaie vriendin. *smile* schaatscoach.............*zwijmel*
maandag 15 maart 2010 om 13:33
dinsdag 16 maart 2010 om 22:35
Pff, ik had pas een saaie dag.. was jarig, kan het nog saaier? Nieuw bestek, bloemen, Wii-spelletje. En vlaai over omdat mensen niet afmelden (telefoon deed het wel). Nu ligt ziggo eruit maar internet, ook ervan niet. Behoorlijk saai Limburgse zender kijken want dat is de enige tv-zender. en dat is kut!
dinsdag 16 maart 2010 om 22:38
Dat is wel erg saai dat je tv het niet doet. Wel fijn dat je internet het doet. Had je al "ergens" gefeliciteerd met je verjaardag maar bij deze saai nog een keertje: van harte gefeliciteerd!!!!!
En als je vlaai over hebt schuif maar hier heen, een goed stukje kan ik op zijn tijd zeker waarderen (en anders eet je morgen nog een stukje als je nog zin hebt)
En als je vlaai over hebt schuif maar hier heen, een goed stukje kan ik op zijn tijd zeker waarderen (en anders eet je morgen nog een stukje als je nog zin hebt)