Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
@ Snjookje
Dushi, ik heb zelfs 10 zakken bij je kunnen bemesten saaaaai werk. Uiteraard ook ff bij Snjookie langs geweest. Ook haar saaie villaat gezien.

Gisteren saai naar een tentoonstelling geweest, een saaai mooi portret van Mickey M gezien (moooooooooooi)! Jammer dat het zo groot was anders hadden we het geleend.

Verder saaie dvd's met saaie korting gekocht, strijkhoes die op elke strijkplank past enz blablabla. En naar Bakker Bart geweest, altijd lekkah saai.

Lief heeft zijn laatste vrije dag, jammer maar saai.
Gisteren dus die saaie officiele opening van de sporthal...(écht saai), Zou tot een uur of 6 duren maar bleek er daarna nog een klein saai feestje te zijn voor het bestuur en trainers......(en daar was wél wijn en bier..., er waren nog genoeg hapjes over dus was dat gelijk m'n avondeten...)

Steph: hoes voor strijkplank... toppunt van saaiheid zeg en Bakker Bart die wil ik ook hier...

Met een beetje pech moet ik morgen werken, betekend vroeg opstaan dus (vroeg is een relatief begrip).

Hier regent het nu heel saai en is bijna alle sneeuw al weer weg. Ga zo maar eens boodschappen doen denk ik.
Hoes pastte niet helaas.

Saai dat je morgen moet werken zeg en ook nog eens een saai feestje gehad.pffff zeg.
quote:snjokorn schreef op 05 maart 2010 @ 22:35:

[...]Sorry dat het wat lang duurde. Ik kwam pas om half 9 thuis (en moest toen m'n boerderij nog verzorgen enzo)...

Is dit wat??[afbeelding]ja hoor stuur maar op een doos.inpakken hoeft niet....alles moet toch uit
Goede saaie middag elfenmaisjes,

Goed he Steph. Gewoon saai extra veel zakken voor jou!

Wat heb je trouwens een saaie shopdag gehad zeg. En wat jammer dat de overtrek niet om de strijkplank past.

Saai zeg Snjookje je openingsfeestje. Gewoon saai met kleine hapjes ervoor gezorgd dat je geen avondeten meer hoeft. En dan ook nog morgen saai moeten werken. Zal aan je denken

Dez mooie verpleger heeft Snjookje uitgekozen voor je he. Ik hou zelf meer van het saaie donkerharige type maar deze kan jou wel prima verzorgen. Die saaie taak is hem wel toevertrouwd!
Dez, lekkah saai ding voor je zeg. idd niet inpakken nee.
Dushi: verpleger??? volgens mij is het een arts in opleiding hoor (daar had ik wel op geselecteerd).

En ehhhhh, hij is voor de ziekenboeg hier dus níets opsturen ('k wil 'm ook).

Vandaag saai boodschappen gedaan en daarna heerlijk een saai boek gelezen.
Een aio kan toch ook wel wat verplegen Snjookje of moet je daar weer een ander voor hebben *bedenkt dat Snjookje gewoon wat extra leuke saaie mannen om zich heen wilt voor het leg me in de watten gevoel*
Dat zal hij vast wel kunnen ja *stopt de sollicitatieprocedure voor verpleegkundigen*

Dit ziet er toch wel relaxed uit he voor de ziekenboeg.
Voorjaarsgeel. Saai Snjookje maar volgens mij werkt de kleur wel inspirerend.
Niet erg rustgevend die kleur voor de ziekenboeg zeg.

Saai uitgaan eten bij Italiaan met saaie vrienden. Waren daar om 1930 en om 2300 thuis dus erg saai nageborreld. Eerst zat het giga vol en toen wij weggingen bijna geheel leeg. Uiteraard maar eens pizza gegeten (doen we normaal bij Italiaan nooit) maar die waren groooooot saai zeg. Pasten niet eens op de extra grootte saaie pizzabord. Hij ging bij niemand geheel op. Daarna nog drie saaie thee's gehad.
Je hebt dus een saaie avond gehad Steph. Hoor trouwens net dat er morgen om 5 voor 12 schaatsen is. Dat wordt dus saai met je lunchbordje op de bank voor de tv of niet?
Nou ik kijk pas saai om 1600 want dan moet mijn favoriet (Bob de Jong) schaatsen. En ook nog poetsen waar ik GEEN zin in heb.
vandaag een langere dienst gewerkt(6uurtjes),jongejonge wat was ik moe dr van.niet normaal hoor.

vrijdagavond uit eten geweest en daarna nog ff ergens wat gedronken.was gezellie EN lekker maar ook dodelijk vermoeiend.wou dat ut beter ging met me!!!

Doesie hoe gaat het me je arm??? Snjo met jou enkel? hebben we nog meer saaie kneusjes hiero?

lekker Steph saaie pizzaas eten.

zal vd week ook weer eens zelf saaie kleine pizzaatjes maken.gelijk wat in de vriezer mikken voor de lekkere trek
Desteny, saai lang gewerkt maar wel voldaan gelukkig. Hopelijk gaat het snel beter met je .

Hoest verder met iedereen, saai op de boerderie?
Ik ga er eens vroeg induiken. Slaap saai allemaal.
Des: saai hoor dat het zolang duurt zeg.

Ik ben saai aan het werk maar mijn patienten zijn ziek-zwak en misselijk dus niet echt leuk om te trainen....
Arme Snjookie, jammer dat je nu niet zoveel saais kunt doen zeg.
Gelukkig is deze saaie werkdag ten einde... zometeen gymles geven en vanavond "handwerk-avond". Heb alvast aardappels geschild en andijvie klein gesneden. Scheelt strax weer werk (heb niet zo heel veel tijd...).
Saai is het leven in ijsjesland zeg pfff.

Hier nog saai gepoetst, de bg en die moet nog natgepoetst worden, dat vind ik zo'n saai werk maar dat doe ik morgen wel.
Saai leven hebben jullie allemaal

Met mijn arm gaat het wel goed. Heb nog wat kleurenpracht en wat spierpijn/ vervelend gevoel maar peanuts zijn het. In tegenstelling tot jou Deztunnie als ik het zo lees. Je moet ook nog wel voldoende rust houden he (als je kunt) Die moeheid is niet voor niets!

Snjookje zal het aan het weer liggen dat men zwak,ziek en misselijk is? Jij gaat wel lekker saai eten eten. Een van mijn favoriete Nederlandse gerechten. En ben wel zo saai dat ik de andijvie altijd gesneden koop. Hoef ik alleen de aardappeltjes nog maar te doen want andijvie gaat er bij mij saai rauw (maar gewassen tuurlijk) in -bij de aardappelen- de pan.

Steph, saai dat je morgen nog de benedenverdieping moet doen. Lekker saai muziekje op en je vliegt er als een trein doorheen.
morgen de scan.er gaat een vriendin mee,voor het geval ik me niet lekker voel ivbm terug rijden.
Dushi; hier ook rauwe andijvie hoor en natuurlijk uitgebakken spekjes.....mmmmmmm

Morgen wordt het denk ik een salade en dan woensdag pannekoeken (want ik heb melk gekocht (had ik nodig voor de aardappelpuree vandaag) en ik drink geen melk omdat ik dat saai niet lekker vind.....dus zijn pannekoeken dé oplossing).

Des: saai succes morgen. Fijn dat je vriendin meegaat.
Desteny sterkte morgen .

Dushi, hier staat altijd saai Radio 538 aan. Dus komt allemaal goed.

Snjookie, ik eet zeerwaarschijnlijk ook saai pannekoeken maar dan wel uit de supermarkt. Anders krijg ik ze niet goed. Ik moet die dag nl ook weer vrijwilligerswerk doen en ben rond 2000 thuis dus wel makkelijk saai eten.

Slaap saai

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven