A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Yeah, goed, meiden!! Ik ben de 28ste jarig :-)

Leuk Dreamer, een Cheers meeting! Veel plezier!

Tjeeeee, wat een gedoe zeg, zo'n boot in je huis! Die foto's!!
Hállo

ben een dagje weg (BHV, leuk, brandjes blussen enzo ) en hier is niet gepost? Foei dames!!

ben ook zo weer weg. Heb ouderavond van LD. Gisteren was van LE, is Elvis heengeweest, want ik was vorig jaar al naar die klas geweest, toen LD er nog inzat, zeg maar. En ik vind het ook zo sneu als we nu niet gaan, omdat we het al van LD weten. Dus.. verdeling.. (en ik was gisteren nogal moe, dus was alláng blij op de bank te mogen blijven hangen)

Morgen mogelijk toch nog bril uitzoeken ;)
Later is nu
haiiii

heb net bedacht dat ik morgen nog veel moet doen, bril geen haast heeft, dus dat ik mogelijk volgende week zaterdag ga, met hele familie ofzo.. gezellig

Ouderavond was leuk, met informatie over wat er dit jaar gaat gebeuren, qua leren enzo.. en hoe de lessen ingedeeld werden, de verdeling van groep 6 en 8 enzo.. er waren helaas maar 4 ouders. Toch was het leuk.

Ik heb trouwens een afwijzing van m'n vacature in het ziekenhuis. Verteld Zoy vandaag op het forum dat ze een goed woordje voor me heeft gedaan bij de sollicitatiecommissie Ben benieuwd, zal d'r niets meer van horen, maar wel lief, dat ze daar nog aan dacht

IK heb nu aangevraagd of ik een NIMA A communicatie mag gaan doen. Ik hoop het maar. Kan gewoon naast het werk, is 1 avond per week en 8 uur per week studielast ofzo. En juist deze week 3 vacatures in die richting waar ik zo in zou willen schuiven ..

Na 2 lange nachten ('s nacht wakker worden en verbaasd zijn dat het nog maar 4 uur is) eindelijk weer het gevoel uitgerust te zijn. Hoewel.. zat vanmorgen wel enorm te gaaaapen.

toedels
Later is nu
Goedenmiddag dames

Hoe is het leven hier?

Hier is het nat, buiten dan. Blegh. En de weersvoorspellingen voor komende week/weekend is niet veel beter, da's wel balen. Maar.. niet getreurd, want daar word je nog weer treuriger van.. ofzo.. (dit is Dreamer, die een opkomende najaars/winterdepressie probeert weg te praten )

...

dit schermpje staat al een tijdje open en ik weet niet meer wat ik wilde 'zeggen' hihi

Later is nu
Leuk plaatje he, met die kikker (of zien jullie die niet?)

ik deed een poging tot

Later is nu
Ja ik zie de grappige kikker!

Sneu trouwens je afwijzing van het ziekenhuis.

Maar 4 ouders op de ouderavond, dat is echt weinig! Is dat gebruikelijk bij jullie of is het een uitzondering?

Mik, hoe is het vandaag gegaan? Volgens de maankalender is het vandaag een uitstekende dag om jezelf te profileren.

Het valt me tegen dat het nu al zo herfstachtig is. Ik wil nog gewoon lekker zon.

Hm als dat er komend weekend ook nog niet in zit maar eens over denken om naar de sauna te gaan en daar meteen lekker onder de zonnebank.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hmm Dan is dat vanmorgen voor mijn gevoel niet gelukt Jas. Heb zo'n voorgevoel dat het niks is geworden vanmorgen. Werving en selectiebureau dat ik vanmiddag heb bezocht was enthousiaster over mijn kansen op de baan waar ze mij voor in gedachten hebben.
Hallo lieve meiden... sorry hoor dat ik zo lang niets van me heb laten horen... maar voordat wij op vakantie gingen ( eerste 2 weken van september) liep ik echt over... onwijs ziek geweest ook nog ( hoezo vakantie kwam te laat)

En ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hier nog niet zo thuis ben hoor op dat nieuwe Forum... maar ik mis jullie ook dus vandaar dat ik toch maar even gedag kom zeggen ( zwaai zwaai kus kus)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Zwaai en kus Freak, ik mis jou ook, jammer dat je zaterdag niet kan lunchen, wel een reden om daarna nog snel een lunch af te spreken!

Voorgevoelens komen niet altijd uit Mik, maar anders is het igg fijn dat selectiebureau zo postitief is.

Ik wil ook zon Jasmine, en nu is mijn reisje naar de zon voor de tweede keer geannuleerd, al zag ik vanavond dezelfde reis nog te boeken en zelfs met vluchtnummers erbij, dus ik heb er maar een mailtje tegenaan gegooid.

Leuke kikker Dreamer, ik zie um:-)

Zeker lief van Zoyla om een goed woordje voor je te doen, en ook terecht neem ik aan, jammer dat het alsnog niet doorgaat.

Ik duim dat je de NIMA A communicatie mag gaan doen!
.
Hoezo geannuleerd tweeling???? Ga je nu niet of ga je iets anders doen??
Waarschijnlijk weer te weinig deelnemens Thee, dat heb je blijkbaar sneller met een rondreis:(

Ik ben al aan het zoeken naar een andere reis, maar we zijn nu al te laat voor een last minute, dus ik hoop dat onze reis toch nog doorgaat!

En anders huren Tman en ik een huisje, dat gaat hopelijk nog wel lukken, maar dat gaat dan Nederland of Belgie worden, dus geen mooi weer.

Jij nogmaals gegefeliciteerd, echt super!!
.
Twins, wat ontzettend sneu!! Is het niet mogelijk om alsnog ergens een lastminute naar de zon te boeken?

Jammer Mik dat het niks geworden is maar wel super dat het selectiebureau zo positief is.

*Zwaait naar Freak*
Nou ja Jas, ik wéét niet of het niks geworden is, maar mijn gevoel zegt dat. En een klein feitje dat ik vandaag niks gehoord heb en het tweede gesprek is vrijdag al...........
Ooh Mik, sorry sorry sorry dat ik het verkeerd begrepen had!

Je hebt dus nog een kans!
Joh daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor

Er is inderdaad nog een kans, (komt ie weer) hoewel ik zelf denk van niet, maar ja dat dacht ik jaren geleden ook toen ik niet meer uren kon krijgen en toen was ik al bijna aangenomen toen ik zelf afblies.....
Jas!! Krijg ik net een van je dat ik morgen mag pas openen!

(en dat doe ik dan braaf, maar het lijkt me te roepen; "open me, open me...")

Leuk!!

Dankjewel!!
Haihai

Hier een met hoofdpijn gevelde Dreamer. Had ik zo braaf rust genomen tussen 2 drukke weekenden, bedacht ik me gisterenavond in bed dat ik téveel rust genomen had, en nog was moest doen, tassen inpakken voor de kinderen (die gaan logeren bij opa en oma, omdat Elvis een optreden heeft, zaterdagavond) sjaaltjes maken voor het bewuste optreden en ohja, vanavond is een verjaardag, dus ben ik niet thuis Dit veroorzaakte zoveel stress kennelijk vannacht, dat ik vanmorgen met nogal erge hoofdpijn wakker werd. Afijn, na uitslapen enzo is hoofdpijn redelijk gezakt (dat ze tegenover me bezig zijn met dagbedekking, hielp trouwens niet echt, dat een collega nou juist vandáág een put uitschepte ook niet) en heb ik dus, schuldbewust, tijd voor het pakken van tassen en het maken van sjaaltjes

Heb net op het Iris-topic een mooi filmpje bekeken van Politiemensen in het UMCG. Iris is 2x in beeld, strálend, ondanks haar zware kuur. Mooi (f)

(ik zit hier gewoon te janken, daarvan)

Wil je de baan wel, Mik, als je het toch mocht worden? Dan dan duim ik ff voor je Zoals ik ook nog stiekem zit te duimen dat ze in het UMCG toch geen geschikte kandidaat tussen de 45 andere brieven gevonden hebben, en mij alsnog oproepen, na de voorspraak van Zoyla

Wat balen van die vakantie Tweeling! zijn er geen huisjes in zonniger oorden? De camping waar m'n ouders altijd heengaan (Zuid Spanje) zou nog wel huisjes hebben.. dus er zijn vást wel huisjes in zonniger oorden! Ik zou het wel proberen. Er komen tenslotte weer sombere wintermaanden aan

(en mèn, wat verheug ik me al láng op de periode dat Elvis en ik zónder kinderen, dus in de winter, met vakantie kunnen.. buiten het feit dat we natuurlijk heel blij zijn met onze kinderen en ze graag nog lang aan onze boezem koesteren, zou ik heel blij zijn met 4 weken zon en warmte in januari/februari )

Toedels
Later is nu
quote:Carlien schreef op 27 september 2007 @ 12:42:

Jas!! Krijg ik net een van je dat ik morgen mag pas openen!

(en dat doe ik dan braaf, maar het lijkt me te roepen; "open me, open me...")

Leuk!!

Dankjewel!!

Hahahaa ik wou er zeker van zijn dat het op tijd bij je was dus een dag eerder verstuurd maar het is al bij je.

Moeilijk hè om de verleiding te weerstaan.

Het is maar een aardigheidje in een veel te grote doos (die had ik nog)

Dreamer, heel veel sterkte met je hoofdpijn. Ik heb sinds zondag iedere dag hoofdpijn gehad, gek werd ik er van. Na een stevige schoudermassage van lief gisteren gaat het nu wat beter. Het sluimert nog wat.

Dat collega's dan bij jou ook nog zo raar gaan doen dat helpt ook niet echt nee.

Nou Jasmine, volgens mij was die melding van een verstopte put voor m'n huis van mijzelf, maar wel van een tijdje geleden. Dus dat ze die gaan legen op het moment dat ik ziek thuis lig..

Sja.. dat heb je als je in de wijk woont, waar je ook werkt met mensen die in de wijk op straat werken. In het verleden ook al leidinggevende voor de deur gehad, terwijl ik met hoofdpijn op bed lag. Niet áán de deur, nee, aan 't kijken naar de bestrating en bossages enzo.. wat er nog goed was, wat veranderen moest.. word je wakker 'smorgens laat, hoor je je werkgever .. oh joy..

Later is nu
Vervelend he, hoofdpijn. Bij mij sluimert hij eigenlijk altijd wel.. ligt ook aan 't feit dat ik die bril niet draag Vanmorgen dus door stress..

en om die stress weg te werken, zou ik nu toch eens wat moeten gaan doen, maar ik ben tijdschriften aan 't lezen.. weer zonder bril
Later is nu
Aha, je eigen melding van een tijd geleden. Daar ben je mooi mee dan.

tja die hoofdpijn, ik ben ook altijd aan het kloten met de vulling van mijn kussen, meer bolletjes er in, minder bolletjes er in om maar zo ontspannen mogelijk met mijn nek te kunnen liggen om 's ochtends zo gunstig mogelijk wakker te worden. (heb overigens het ideale nog steeds niet gevonden want de bolletjes zakken in, hangt ook van de kussensloop af, zit ie strak of los, pfffff heb nu standaard een zak met bolletjes in mijn nachtkastje zodat ik vanuit bed de boel kan aanpassen. )
Haha, wat een ingewikkeld kussen heb jij!

Ik heb een waterbed, en daarop zou je uitstekend ontspannen met zo min mogelijk kussen kunnen liggen, als je tenminste niet iemand naast je hebt liggen die 50 kg zwaarder is Dus.. ik heb ook een dikker kussen gekocht en inmiddels ben ik lekker aan 't aankomen, zodat het bed steeds lekkerder ligt
Later is nu

*zet alvast taart neer, eet smakelijk alvast!*

Carlien

gefeliciteerd
Later is nu
Dankjewel, Dreamer!!

(ik ben 44 geworden, hoor )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven