E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:Zwieber schreef op 17 maart 2010 @ 22:15:

[...]

Je kan je nog aanmelden hoor! Ja doen! Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar je
The time is now
@minny: ik heb hier volgens mij al voor je gepost zoals je vroeg in je mail, maar nog geen linkje ontvangen, dus bij dezen nogmaals... Als je grote twijfels over mijn authenticiteit hebt hoor ik het ook graag, dan hoef ik de boel hier niet vol te spammen

Ik vind het ook wel erg spannend en hoop dat mijn 'auditieve handicap' niet teveel opspeelt, ik kan gesprekken niet altijd goed volgen als het rumoerig is. Dus dat ingespannen gezicht betekent niet per definitie dat ik nodig naar de wc moet ;-p

@mimsey: wat fijn joh, geniet ervan!
Gewoon vriendelijk glimlachen en overal "ja" op zeggen. Nou ja, of hooguit niet tegen DS en Boogje... daar even verifiëren of ze wel een vraag stelden waar je wel degelijk "ja" op wil antwoorden. (En bij Lys moet je ook goed opletten, maar dat merk je ter plekke snel genoeg. )
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien ben ik er zaterdag ook. Ben op doorreis naar Amsterdam en misschien ( als het in de planning past ) dan neem ik een aantal treinen eerder en stap ik op Utrecht uit zo rond 4-en...

ik heb alleen geen hyves meer.... wil iemand me de details mailen op kittyelastic@gmail.com???
Ik vind het nu toch wel spannend worden trouwens.

Leuk spannend.

Vandaag krijgen we de code en locatie geloof ik?

En hoe laat moet je aanwezig zijn voor het eten? Ik kom namelijk niet meteen om 16.00 uur..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Kitty, je kunt even speciaal voor de meet een hyves aanmaken anders, gewoon onder je nickname. Na de meet verwijder je die dan gewoon weer.

Ja La Vie, leuk hè? Ik heb er vooral ontzettend veel zin in om de mensen van de vorige keer weer te ontmoeten en om de nieuwe gezichten te zien! De zenuwen heb ik de vorige keer al overwonnen.
Ik stel me echt een ruimte voor vol met kakelende kippen. Ben erg benieuwd
quote:La Vie en Rose schreef op 18 maart 2010 @ 10:33:

Ik vind het nu toch wel spannend worden trouwens.

Leuk spannend.

Vandaag krijgen we de code en locatie geloof ik?

En hoe laat moet je aanwezig zijn voor het eten? Ik kom namelijk niet meteen om 16.00 uur..Eten is vanaf 6 uur tot 8 uur. Ik denk dat Min de code morgen verstuurt.
Ok, thanks voor de info!
Ik vind het nu ook spannend worden; La Vie, ben je een keer tegen gekomen in een topic, lijkt me leuk om jou te zien.

Maar spannend blijft het!

oh, nu ik sarah's post lees heb ik zo maar een vermoeden wie mimsey's schoonzus wordt
Heb er zin in mensen.
Ik vind het nog steeds eng, ik ben namelijk altijd bang om buiten de boot te vallen. Tegelijkertijd heb ik er ook echt zin in.

La vie: komt er net pas achter dat jij ook gaat. Leuk!
Helemaal niemand valt buiten de boot, Leaf. Tenminste, de vorige keer niet. En ik heb geen redenen om aan te nemen dat het dit keer anders wordt. Het wordt gewoon weer heul gezellig, en verrassend, en leuk!
Schuddebuikje, ja, jij schrijft in het mooie topic van Annemeike.. Leuk om je te ontmoeten!

Jij ook Leaferd! Alhoewel ik jouw gezicht natuurlijk al ken van Hyves

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat er ook maar iemand is die buiten de boot zal vallen. De groep is zo groot en gevarieerd dat je altijd wel aansluiting vindt. Lijkt me. Ben natuurlijk nog niet eerder geweest, maar dat stel ik me zo voor.

En ik vind het -nogmaals- übergezellig dat we met z'n allen daadwerkelijk écht gaan dineren met 3 gangen. Heel leuk!

Kortom, ik heb er (ook) zin in!
quote:Banba schreef op 17 maart 2010 @ 22:35:

[...]

Ja doen! Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar je

Ik ook naar jou!

Maar ik heb me een heeeeele tijd geleden al afgemeld om redenen die nog steeds aanwezig zijn, dus nee ik kom niet en ja ik weet het zeker. Een volgende keer misschien
Leuk dat je ook gaat La Vie!

Spannend!!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Hey Janna, jij gaat ook dus? Gezellig..!

Het gaat een dolle boel worden

Ik zit nu trouwens wél te bedenken wat ik aan moet. Ik zit nog helemaal in de wintermodus qua kleding merk ik. Ineens is het mooi weer en voor mijn gevoel heb ik niets lenterigs meer lijkt wel, in mijn kast, ik moet even helemaal omschakelen. Hmpf.

Dus tja...geen idee nog.
Jou herkennen we aan de dikke wollen trui dus?
Haha

Ja, en de muts en de snowboots. Oh, en de sjaal natuurlijk. Deze winter heeft nogal een impact op me gehad zullen we maar zeggen.
Maar ik zal netjes mijn badge dragen. Hij ligt al klaar.
quote:La Vie en Rose schreef op 18 maart 2010 @ 13:45:

Schuddebuikje, ja, jij schrijft in het mooie topic van Annemeike.. Leuk om je te ontmoeten!

Jij ook Leaferd! Alhoewel ik jouw gezicht natuurlijk al ken van Hyves

Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat er ook maar iemand is die buiten de boot zal vallen. De groep is zo groot en gevarieerd dat je altijd wel aansluiting vindt. Lijkt me. Ben natuurlijk nog niet eerder geweest, maar dat stel ik me zo voor.

En ik vind het -nogmaals- übergezellig dat we met z'n allen daadwerkelijk écht gaan dineren met 3 gangen. Heel leuk!

Kortom, ik heb er (ook) zin in!Ik ben ook zo bang om buiten de groep te vallen ( gelukkig kom ik samen met leaf binnen dus ik kan me gewoon aan haar been werpen als een blok als ik t echt heel eng vind ) be nice to me.. pleaseeeeeeee
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zwemvesten mee, er gaan er heel wat buiten de boot vallen ben ik bang! en ik heb alleen A...
schuddebuikje.. A lijkt me voldoende... dan kan je in ieder geval watertrappelen!

Ik ook dus we blijven wel bovendrijven!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nee joh, dat zal wel meevallen toch?

Nou ja, ik kan heel goed reddingszwemmen, dus no worries ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven