Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
gadverrrr saai taartjes eten voor je verjaardag.vreselijk hoor steph,BBRRRR
Ik heb nog saaie left-overs voor vandaag. Saai smakelijk eten.
das helemaal saai.nog meer taartjes van de vorige dag.bleeehhhhh.ik ben vandaag saai gaan werken en smiddags ff mt ut klein ondje naar de markt gegaan.en nog ff lesgegeven aan mvr met stoute ondje,die gelukkig al veel minder stout is.mn hoofd wil nog steeds niet wat ik wil.en nog geen saaie uitslag gekregen.geen nieuws,goednieuws zou ik haast gaan denken.
Smakelijk saai eten Steph, heerlijk restjes. Dez geen nieuws nog, dus ik ga ook uit van goed nieuws. Doe nog maar lekker saai rustig aan. Af en toe een saai dutje op de bank of in bed, dan saai iets fijns doen en weer even dutje doen als je lijf dat aangeeft. Het komt uiteindelijk wel weer goed als je maar goed luistert naar je lijf maar dat doe je toch wel
En hoe is het vandaag met mijn saaie elfenmaisjes? Met mij alles goed! Had gehoopt dat de zon zou schijnen. Maar tot nu toe verstopt die zon zich een beetje.
Als je thuis werkt gebeuren er nog wel eens saaie dingen. Zo vliegt er al meer dan een half uur telkens een helicopter van de politie over. En er zijn ook veel wagens en motoren van de politie in de wijk. Kennelijk zijn ze dus op zoek naar iemand. Saai hoor.
De zon is hier wel even saai gaan schijnen. Werk belde saai af, niets te doen.

Dez, doe maar lekker rustig aan als hoofd nog niet oké is. en idd geen nieuws.....

Dushi, naar jouw misschien? Saaierd.
Saai weer vrijdag. Morgen maar even naar Reykjavík om te shoppen (er zijn leuke aanbiedingen gaande).... dan vast saai gaan verzinnen wat voor kleren ik in m'n koffer wil stoppen volgende week want over precies een week ben ik nu aan het boarden.....
Jij ook saai over een week weg? Dan ben ik bijna thuis (zaterdag). Wij gaan naar het altijd saaie Almelooooo, Preston Palace (all-inclusive). Maar netjes drie keer per dag saai eten!
Het is saai bijna weekend. Erg aan toe. Ga heel saai relaxen en zondag nog een beetje werken. Maar nog maar 5 dagen werken en dan heb ik 1,5 week vakantie. Erg saai.

Saai weekend allemaal!
WTF?
hoi saaierds. ik heb vandaag gewerkt en eindelijk GEEEEEEEEN hoofdpijn. morgen fijn dagje met ondje werken op leuke lokatie.

fijne saaie vakantie Snjo en Steph veel plezier in Preston.Abusus nog ff volhouden en dan ook saai vakantie.ik doe daar niet aan,mij te saai.
Change in saaie plans.... moet morgen eerst werken voordat ik de stad in kan...
Lekker Dez, geen saaie hoofdpijn.
Abusu, hou vol. Saaie vakantie komt eraan.

Dez, fantastisch geen hoofdpijn!

Snjookie, dat is balen eerst werken. Wel saai uiteraard.
Steph veel saai plezier in Preston Palace, Snjookje jij een saaie vakantie en Abusu nog even saai zijn en dan mag jij ook lekker vakantie vieren.

Ik heb morgen een meeting met viva mensen. Ik ga er op mijn saaist heen, geen plezier maken, en vooral niet lachen.
Dez een dag zonder hoofdpijn is ontzettend saai fijn!
O ja, Dushi, ik had je zien staan in het desbetreffende saaie topic. Je zorgt er toch wel voor dat de boel saai blijft he.

Ik ga zo even naar Schotland bellen om te vragen of er nog laatste wensen zijn.

Ik had zitten verzinnen dat ik maar weer eens een trui moest gaan breien (lekker saai), morgen dus ook even wol kopen.
Als ik er ben valt iedereen in slaap dus dat komt helemaal goed Snjookje.

Je wilt nu een trui breien? Het is lente (nou ja morgen dan) Of verwacht je bij jou nog sneeuw/kou/ellende?
quote:Dushi74 schreef op 19 maart 2010 @ 20:43:

Als ik er ben valt iedereen in slaap dus dat komt helemaal goed Snjookje.

Je wilt nu een trui breien? Het is lente (nou ja morgen dan) Of verwacht je bij jou nog sneeuw/kou/ellende?Een niet al te dikke trui. Kan je hier heel saai bijna het hele jaar door dragen.
kiekeboe.al weer een dagje geen hoofdpijn,yeeaahhhh.

heb fijn op object met ondje gespeeld.wel moe, maar net een dutje gedaan en daar goed van op geknapt.
saaie dag morgen doesiee.

leuk snjo een zelfgemaakte trui is altijd fijn.
Dushi, ik hoop dat je het giga saai had waar jullie ook waren met de meeting.

Snjookie, IJslandse trui maat xl graag! wel saai met vlag uiteraard.

Dez, giga fantastish.

Ik heb nu mijn eerste zaterdag zonder (ja ik heb ze nog steeds) jeuk. Dinsdag terug en dan krijg ik zeker lichtterapie voor jeukdinges. Ik krijg er steeds meer zeg, gelukkig op plaatsen waar ik smeermiddel opkan strijken.

*sorry voor mijn saaie egoposting*
HE-LE-MAAL vergeten. Allebei onze waterschildpadden die voor het eerst in de vijver gingen afgelopen juni zijn uit de winterslaap. Wat een saaie posting zeg.
Wat fijn dat ze niet zijn doodgevroren!

Zie op het meettopic dat Dushi graag wil dat er naar haar gezwaaid wordt, hierbij even een virtuele zwaai

Het schijnt saai leuk te zijn op de meet, maar teveel meeters met internet op hun phone die zitten te forummen
WTF?
Sorry, met die smileys is het wel een erg enthousiaste posting geworden...
WTF?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven