Notities.

17-03-2010 17:34 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou was ik van laatst bij mijn vriendin in het nieuwe huis. Toen moest ik wat hebben maar de vrouw des huizes was niet aanwezig. Dus moest ik het van haar zelf maar opzoeken. Nou wat enige laden en kastjes hebben los getrokken viel me oog op een boekje wat me wel aansprak, de aandacht trok. Soort notitie boek was het. Even gekeken of er niks in stond geschreven, wat niet geval was. Maar nou bladerde ik hem door en zat die grappige dingen en plaatjes is te bekijken en te lezen tot dat ik op de achterste pagina kwam.

Hier stond een hele lijst namen vermeld met de Mannen waarmee ze een avondje had door gebracht, en wat ze ermee gedaan had genoteerd. Allemaal netjes genummerd van 1 t/m zoveel. En een envelop. Nou ik toch bezig was had ik die ook maar los getrokken. En zitten daar 2 foto's 1 van een gozert die in zijn blote kont en de rest staat. (ja t hoort eigenlijk niet, ik weet het).

Nou vroeg ik me af of dat normaal was/is? Ik neem aan dat je toch niet iedereen voor de fun waar je wat mee gehad en gedaan hebt gaat zitten opschrijven met noem ik het maar naakt foto's? Als voorbij is flikker je die dingen toch gewoon weg?

Heb het nog maar niet aan haar zelf gevraagd. Zal dan wel het commentaar krijgen of ik haar spullen zit door te neuzen of te controleren op dat soort ongein. Graag jullie reactie.

Groetjes
quote:heejhallo schreef op 17 maart 2010 @ 21:40:

eNlux, het is toch algemeen bekend dat mannen naar boven afronden, en vrouwen naar beneden?Geen wonder: voor mij is het glas halfvol, niet halfleeg.
World of Warcraft: Legion
quote:biebelie schreef op 17 maart 2010 @ 18:24:

[...]

Dat wachtwoord vind ik dan weer jammer

[...]

het is geel van PASEN!!! en ik heb eieren als achtergrond!

*trouwens al de 4e die mijn paasgedachte niet snapt...waar ligt da nou toch aan?*

Nee hoor Bieb, ik vind je paasgedachten schattig. Ik doe met je mee.

Voor de rest lig ik echt in een deuk hier hahahah. Al die reacties. Echt humor. Heel vaag herinner ik mij dat ik vroeger wel eens een lijstje heb gemaakt. Geen idee waar die is gebleven. Stonden meer zoen"partners" op dan wat anders. Ik geloof dat er maar 2 exen zijn die bijzonder genoeg zijn om te herinneren, de rest zou ik graag zo snel mogelijk willen vergeten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:hans66 schreef op 18 maart 2010 @ 08:49:

[...]

Geen wonder: voor mij is het glas halfvol, niet halfleeg. Ik dacht dat vrouwen het afronden naar benenden niet eens zo voor zichzelf deden, maar meer omdat anderen dan wellicht denken dat het 'te veel' is.
quote:Summerdance schreef op 17 maart 2010 @ 17:50:

Oh...stonden er geen score punten achter die mannen namen dan?

Heb ik wel hoor, in mijn mannen notitie boekje...

Hou alles keurig bij...

Gelukkig, dacht al dat ik de enige was. Jij toch neem ik aan ook met lengte, dikte, zoenvaardigheid, aantal orgasmes??

Aanvulling met een omdat dit al het 2e bericht is in 2 dagen dat in space verdwijnt.

TO ik dacht eerst een dat een vriendin was, maar je bent dus haar vriend/partner. Dan nog vind ik het bijzonder vreemd dat je iets opent/in iets kijkt dat anders is als wat je zocht, of leek dat soms zoooooveel op dat boekje?

Ik ben vaak genoeg bij mijn vriend als hij er niet is. Heb ik iets nodig, dan wacht ik of vraag het als ik 'm tussendoor spreek. Als hij zegt dat ligt in la 1 of 2, kijk maar even, dan is er geen haar op mijn hoofd die iets anders inkijkt/opent of zoekt.
quote:heejhallo schreef op 17 maart 2010 @ 18:18:

Jemig, je blijft toch gewoon uit andersmans spullen. Een notitieblok daar heb je niks in te zoeken. Je gaat toch ook niet in een ander zijn spaarboekje kijken?

Nou dat moet je niet te hard roepen. Een vriendin van me zit altijd ontzettend te vissen naar wat wij verdienen en ik durf er mijn hand om te verwedden dat als zij de kans zou krijgen, ze in onze bankgegevens/salarisstrookjes zou kijken. Dat is dan net de reden dat ik haar ook nooit vraag om op de katten te passen als wij met vakantie zijn.

Maar om terug te komen op dit topic; nee, he tis not done om in andermans spullen te struinen. Je kunt dingen tegenkomen bovendien die je niet had willen weten. Eigen schuld.
quote:eNlux schreef op 17 maart 2010 @ 18:52:

Tja het was niet de bedeoling om daar in te kijken. Je stond bovenaan de trap, struikelde, en viel zomaar met je hoofd in dat boekje. Natuurlijk, die dingen gebeuren. Nog een geluk dat je niet met je billen op dat boekje terecht kwam.
Jij mag wel in mijn notitieboek kijken, hoor:

- 500 gr. Broccoli

- 2 courgettes

- 1 paprikamix

- 1 bakje champignons

- 1 net uien

- 1 bak verse tomaten

- 1 kg kipfilet

- 1 zak roerbakkruidenmix

- 1 pak pandanrijst

- 1 netje knoflook

- 1 fles zonnenbloemolie

- 2 flessen halfvolle melk

- 1 fijn volkoren brood

- 1 pak blue band goede start

- 2 pakken 30 + Milner

- 1 pot halva jam

- 2 pakken salamischijfjes

- 2 pakken magere yoghert met vruchten

- 1 doos eieren

- 1 pak keukenrol

- 1 rol beschuit

- 1 grote zak koffiepads

- 1 pak Friesche Vlag halva koffiemelk

- 1 doosje zoetjes

- 1 plak bittere pure chocola

- 1 kg runder gehakt

- 1 bak ongezouten gepelde walnoten

- 2 netten perssinaasappels

- 1 bak gele kiwi's

- 1 zak jonagold appels

- 1 pak ontbijtkoek
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Nou, Jaja, je hoeft voorlopig niet meer zonder eten te zitten. Je zult nu wel een goed gevulde koelkast en kelderkast hebben.
World of Warcraft: Legion
quote:Lieve1976 schreef op 18 maart 2010 @ 16:58:

[...]

Nou dat moet je niet te hard roepen. Een vriendin van me zit altijd ontzettend te vissen naar wat wij verdienen en ik durf er mijn hand om te verwedden dat als zij de kans zou krijgen, ze in onze bankgegevens/salarisstrookjes zou kijken. Dat is dan net de reden dat ik haar ook nooit vraag om op de katten te passen als wij met vakantie zijn.

Maar om terug te komen op dit topic; nee, he tis not done om in andermans spullen te struinen. Je kunt dingen tegenkomen bovendien die je niet had willen weten. Eigen schuld.Ja, dat is waar, niet iedereen is even netjes. Maar waar ik nu woon is het heel normaal om te vragen naar wat iemand verdient of te vertellen wat je zelf verdient. Dus ik vind het niet meer zo erg als iemand het me vraagt.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 09:42
Reden: privacy
% gewijzigd
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 09:40
Reden: privacy
% gewijzigd
Tjemig, wat wordt er veel doorgezeurd over hoe TO dit te weten is gekomen zeg, niet echt relevant en dan nog een afdoende verklaring lijkt mij. Hij bekijkt gewoon een (lees) boekje dat hij vindt omdat vriendin van TO heeft aangegeven dat TO iets moest gaan zoeken. Als er met grote letters dagboek, prive oid opstond was het uiteraard een ander verhaal, maar dit is dus niet het geval.

Aangaande het lijstje * heeft navraag gedaan bij vriendin* lijstjes zijn blijkbaar redelijk normaal, heb daar zelf ook geen enkel probleem mee, maar naaktfoto's van exen hoef ik hier niet te vinden, zou op zijn minst "not amused" zijn...
Maar waarom dan Sjoerd?

Ik heb in het verleden ook wel samen met een ex naaktfoto's gemaakt

Gewoon in een dronken bui, in een geile bui, noem het wat je wilt

En die heb ik ook niet weggegooid

Hebben we destijds gedaan omdat we het leuk vonden, het moment er naar was dus een leuke herinnering...

Tis ook weer niet zo dat ik ze maandelijks bekijk maar ik zie echt het nut van weggooien er niet van..

(alhoewel, ik denk dat mijn moeder een hartverzakking krijgt als ze ze ooit zou tegenkomen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 19 maart 2010 @ 19:26:

Maar waarom dan Sjoerd?

Ik zeg ook niet dat ze ze weg moet gooien, maar dat ik ze niet wil vinden (dus verstopt ze ze maar in het dagboek o.i.d.).

Jaja, hypocriet wellicht, maar wat je niet weet kan geen probleem opleveren...

*edit, ff vergeten dat vriendin van TO de foto's in een enveloppe had gestopt.

@TO, sorry maat, heb je geprobeerd te helpen, maar billen, branden, blaren en zitten enzo... Lijdt waardig maar in stilte... Succes!!!
Zijn we het toch eens Sjoerd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Tessaa schreef op 19 maart 2010 @ 19:01:

Ik vind het nogal freaky eerlijk gezegd. Maar wie weet heeft ze het ooit op een dronken vriendinnenavond voor de gein ingevuld omdat haar vriendinnen dat hilarisch vonden en is ze het bestaan ervan vergeten. Je weet het niet Precies, I had ooit als running joke met wat vriendinnen een 'to do'-list. Met bekende en/of stereotype mannen die we nog eens moesten 'doen' of wilden 'doen'. Bijvoorbeeld een dokter, of een stalknecht of zo. Erg flauw inderdaad, en we hebben het nooit opgeschreven. Maar stel we hadden het wel gedaan en iemand had dat lijstje uit de context tegengekomen, nou, dan weet ik ook niet wat ervan gedacht zou worden hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven