advies gevraagd.....
woensdag 10 maart 2010 om 17:48
Heb met Kerst mijn bovenbuurman een kaartje gestuurd (lees in de brievenbus gedaan) met alleen de tekst "groetjes van mij". Nu met valentijnsdag heb ik em een kaartje gestuurd via de post met de tekst "Hey naam, Fijne Valentijnsdag, groetjes van mij". Nu heeft hij ook hyves en het houdt em volgens mij nogal bezig....... Je kunt bij On my mind verschillende teksten invullen en nu stond er eerst: Nieuwsgierig, daarna: nog nieuwsgieriger en toen: zit ik in de goede richting of lig ik op ramkoers? en nu staat er: Een aanwijzing zou fijn zijn, een berichtje nog fijner en dan een smiley met please.....
Wat moet ik nou... nog een kaartje sturen? Hij heeft geen idee dat het van mij af komt. Ik durf ook niet bij em aan de deur te gaan om te vertellen dat ik die kaartjes heb gestuurd, terwijl ik em wel beter wil leren kennen..........
Advies is erg welkom!!! Alvast bedankt voor het meedenken......
Wat moet ik nou... nog een kaartje sturen? Hij heeft geen idee dat het van mij af komt. Ik durf ook niet bij em aan de deur te gaan om te vertellen dat ik die kaartjes heb gestuurd, terwijl ik em wel beter wil leren kennen..........
Advies is erg welkom!!! Alvast bedankt voor het meedenken......
zaterdag 13 maart 2010 om 19:11
Ik vind het ook niet kinderlijk! Is toch een keer iets anders en wat begonnen is met een kerstkaart....ik vind het wel wat hebben want ik zou 't lef ook niet hebben om aan te bellen en te zeggen 'ik vind je leuk en wil je beter leren kennen'.
Ben benieuwd welke actie(s) je in gedachte had; vind zijn hulp inroepen voor iets ook niet slecht.
Ben benieuwd welke actie(s) je in gedachte had; vind zijn hulp inroepen voor iets ook niet slecht.
zaterdag 13 maart 2010 om 19:20
Ik vind het super!!
Is een keer wat anders dan het standaard 'we hebben elkaar ontmoet tijdens het uitgaan / school / werk' vul maar in.
Erg romantisch en ook zenuwslopend lijkt mij.
Ik heb bij buurman gewoon aangebeld. Of ie mee kwam de hond uit laten.
Kun je die tekst van dat kaartje van Loesje niet aanpassen?
'Was mijn .... buurman maar mijn stille aanbidder... en dan in de bus gooien.
Is een keer wat anders dan het standaard 'we hebben elkaar ontmoet tijdens het uitgaan / school / werk' vul maar in.
Erg romantisch en ook zenuwslopend lijkt mij.
Ik heb bij buurman gewoon aangebeld. Of ie mee kwam de hond uit laten.
Kun je die tekst van dat kaartje van Loesje niet aanpassen?
'Was mijn .... buurman maar mijn stille aanbidder... en dan in de bus gooien.
zaterdag 13 maart 2010 om 19:28
quote:Lovely78 schreef op 13 maart 2010 @ 19:09:
en daarbij heb ik om advies gevraagd en niet om afgekraakt te worden!!Nou kalm maar zeg. Volgens mij heb je al heel veel nuttige en leuke adviezen gehad. Je durft er gewoon niks mee te doen want ze leiden allemaal tot hetzelfde punt: dat hij weet wie je bent.
en daarbij heb ik om advies gevraagd en niet om afgekraakt te worden!!Nou kalm maar zeg. Volgens mij heb je al heel veel nuttige en leuke adviezen gehad. Je durft er gewoon niks mee te doen want ze leiden allemaal tot hetzelfde punt: dat hij weet wie je bent.
zaterdag 13 maart 2010 om 19:28
quote:Lovely78 schreef op 13 maart 2010 @ 19:09:
en daarbij heb ik om advies gevraagd en niet om afgekraakt te worden!!
afkraken is wat anders, als je zo snel uit je doen bent ga je het niet makkelijk krijgen in het leven.
Kritiek is gezond en meningen verschillen.
Naast het feit dat je je gedraagt als een puber, zie ik niet in war voor nut het heeft om anonieme kaartjes te sturen.
Als hij je leuk vindt, doet hij zelf wel wat en als het je buurman is kun je het toch heel anders proberen. Je komt hem toch tegen?
en daarbij heb ik om advies gevraagd en niet om afgekraakt te worden!!
afkraken is wat anders, als je zo snel uit je doen bent ga je het niet makkelijk krijgen in het leven.
Kritiek is gezond en meningen verschillen.
Naast het feit dat je je gedraagt als een puber, zie ik niet in war voor nut het heeft om anonieme kaartjes te sturen.
Als hij je leuk vindt, doet hij zelf wel wat en als het je buurman is kun je het toch heel anders proberen. Je komt hem toch tegen?
zaterdag 13 maart 2010 om 19:29
quote:Haley schreef op 13 maart 2010 @ 19:28:
[...]
Nou kalm maar zeg. Volgens mij heb je al heel veel nuttige en leuke adviezen gehad. Je durft er gewoon niks mee te doen want ze leiden allemaal tot hetzelfde punt: dat hij weet wie je bent.sorry, maar dat was niet voor jou bedoeld hoor....... heb idd nuttige adviezen gehad, maar alles op zijn tijd!!
[...]
Nou kalm maar zeg. Volgens mij heb je al heel veel nuttige en leuke adviezen gehad. Je durft er gewoon niks mee te doen want ze leiden allemaal tot hetzelfde punt: dat hij weet wie je bent.sorry, maar dat was niet voor jou bedoeld hoor....... heb idd nuttige adviezen gehad, maar alles op zijn tijd!!
zondag 14 maart 2010 om 20:47
vrijdag 19 maart 2010 om 20:53
quote:Lovely78 schreef op 13 maart 2010 @ 18:00:
op zijn hyves staat nu een smiley die knipoogt (superwink)...... dus weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet......
wil nog even een paar dagen afwachten om verdere stappen te ondernemen......
Ben er achtergekomen dat die "wink" ook bij een videoclip staat op zijn hyves. Tis een clip van Neyo - Come closer. Kan bijna niet anders dan dat het met elkaar te maken heeft.
Nu heb ik een anonieme hyves aangemaakt en heb met die hyves een krabbel achtergelaten op zijn hyves. Dit heb ik net gedaan, dus nu ff afwachten of hij hierop gaat reageren.
Langzaamaan stapje voor stapje dichterbij..........
op zijn hyves staat nu een smiley die knipoogt (superwink)...... dus weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet......
wil nog even een paar dagen afwachten om verdere stappen te ondernemen......
Ben er achtergekomen dat die "wink" ook bij een videoclip staat op zijn hyves. Tis een clip van Neyo - Come closer. Kan bijna niet anders dan dat het met elkaar te maken heeft.
Nu heb ik een anonieme hyves aangemaakt en heb met die hyves een krabbel achtergelaten op zijn hyves. Dit heb ik net gedaan, dus nu ff afwachten of hij hierop gaat reageren.
Langzaamaan stapje voor stapje dichterbij..........
maandag 22 maart 2010 om 00:14
Met een beetje pech maakt hij nu ein-de-lijk een move naar de vrouw op wie hij al een poosje een oogje heeft en zie je hem over een poosje hand in hand met zijn vlam wandelen. Vertellen ze je dat ze door een anonieme aanbidster van hem bij elkaar zijn gekomen............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 22 maart 2010 om 19:28
quote:Lovely78 schreef op 22 maart 2010 @ 16:50:
Hij heeft gereageerd op mijn krabbel. Na even puzzelen wist hij dat het van mij kwam.
Helaas wil hij mij niet beter leren kennen.... Wel kon hij de manier waarop ik hem in spanning had gehouden waarderen.
End of story!!!!!
aaaaaaah wat jammer!!
Had zo gehoopt op een goed "einde" uhm .. ja dit is dus ook een einde.. maar niet daar waar ik op hoopte voor je lovely...
Echt leuk dat je tijd en aandacht aan je moves hebt gegeven.. moet hem wel een goed gevoel hebben gegeven... wel super jammer dat hij jou niet beter wil leren kennen... al die moeite voor niets! (stomme zak... weet niet wat hij mist!hihi jaja ik weet het alleen maar een eerlijk antwoord... ook wel weer goed.. maar ja nooit leuk om te horen... )
Heel veel succes verder met de liefde Lovely!
Hij heeft gereageerd op mijn krabbel. Na even puzzelen wist hij dat het van mij kwam.
Helaas wil hij mij niet beter leren kennen.... Wel kon hij de manier waarop ik hem in spanning had gehouden waarderen.
End of story!!!!!
aaaaaaah wat jammer!!
Had zo gehoopt op een goed "einde" uhm .. ja dit is dus ook een einde.. maar niet daar waar ik op hoopte voor je lovely...
Echt leuk dat je tijd en aandacht aan je moves hebt gegeven.. moet hem wel een goed gevoel hebben gegeven... wel super jammer dat hij jou niet beter wil leren kennen... al die moeite voor niets! (stomme zak... weet niet wat hij mist!hihi jaja ik weet het alleen maar een eerlijk antwoord... ook wel weer goed.. maar ja nooit leuk om te horen... )
Heel veel succes verder met de liefde Lovely!
maandag 22 maart 2010 om 19:50
quote:whatever78 schreef op 22 maart 2010 @ 19:28:
[...]
aaaaaaah wat jammer!!
Heel veel succes verder met de liefde Lovely!Niet geschoten is altijd mis he
[...]
aaaaaaah wat jammer!!
Heel veel succes verder met de liefde Lovely!Niet geschoten is altijd mis he