Gezondheid alle pijlers

Uitslag bevolkingsonderzoek borstkanker

19-03-2010 14:58 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week vrijdag een bortsfoto laten maken (oproep bevolkingsonderzoek) ben nu 1 week verder en heb nog niets gehoord,ik trek het niet meer van de zenuwen (niet dat er iets aan de hand was)

Collegas zeggen dat je al vrij snel bericht krijgt als het mis mocht zijn 3 a 4 dagen en als er niets aan de hand is dat je dan over uiterlijk 2 weken een brief krijgt.

Ik kan er nergens iets over uitslagen etc..

Mijn huisarts heeft ook nog niets gehoord.

Is het werkelijk zo dat je na 3 of 4 dagen bericht krijgt als er iets mis is???
Mijn ervaring is dat het ongeveer 14 dagen duurt voor er een uitslag, per post, komt. Hoe het gaat als er iets verkeerds gevonden is weet ik (gelukkig) niet.

Sterkte met afwachten.
Van de website van het bevolkingsonderzooek:

Hoe krijg ik de uitslag?

U krijgt binnen twee weken een brief met de uitslag. Ook als we geen verdachte afwijkingen bij u gevonden hebben, ontvangt u een brief.
Beste Cleo,

Als het goed is heb je bij de oproep en foldertje gekregen met uitleg van het onderzoek. Ik meen dat daar in staat dat je in ieder geval binnen 14 dagen bericht krijgt.

Hoe moeilijk het ook is, je zult nog een paar dagen geduld moeten hebben.

Ik heb al diverse keren 'de borstenbus' mogen bezoeken en werd eigenlijk altijd verrast door komst van de uitslag. Ik was er niet zo mee bezig.

Probeer je te ontspannen, ga iets doen!

Groetjes, Beter Laat
Kom op, het gaat om het bevolkingsonderzoek, dus er was geen directe aanleiding voor de foto. De kans dat er iets mis is, is klein. Maak je niet druk.
Ben ook in de bus geweest.

Het duurt echt 14 dagen!.

En als er iets geconstateerd was, had je het heus heel veel eerder gehoord.

Kom op meid, geen zorgen!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Eens met de vorigen, het is een bevolkingsonderzoek, niet omdat je al iets voelde of omdat het vaker voorkomt in je familie. Ik vond de brief met uitslag toen ik terug kwam van vakantie, echt geen minder goede vakantie door gehad hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb de titel iets aangepast
Als er iets mis is zien ze dat meteen en dan hadden ze echt wel contact (of via je huisarts) op genomen hoor!

Niet te druk maken.
Maandag 22 gebeld door arts,hij wist de 19de de uitslag van foto al,maar omdat ik toen jarig was heeft hij niet gebeld.

Nu ga ik zo naar het ZH voor een biopsi want het is voor 99% kwaadaardig.
Cleo, wat naar!! Had je een voorgevoel ofzo dat je je eigen al zo druk maakte? Of iets gevoeld? Misschien valt het allemaal toch wel mee, heel veel succes met de biopsie. Sterkte!!
Ojee, Cleo, je voorgevoel was dus juist.

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wens je heel veel sterkte.
Ach, dat is schrikken dus.

Heel veel sterkte de komende spannende tijd.

Hou je ons op de hoogte?

en groeten Beter Laat
Ik lees net je topic en schrik erg van de uitslag. Ik wens je heel erg veel sterkte toe! Ik hoop dat je ons af en toe laat weten hoe het met je gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven