Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Allemaal bedankt voor de veel plezier wensen voor morgen!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Net thuisgekomen uit Thialf, beetje schor van het schreeuwen naar de schaatsers maar ik heb wel lol gehad!! En er lagen twee kaartjes op me te wachten, uit Duitsland en Finland. De laatste stuurde een besneeuwde berg, en uit Duitsland kreeg ik een overzichtsfoto van Windsor Castle in Engeland. Leuk hoor!
Goedemorgen!

Hier vandaag nog geen pc-nieuws..

Gisteren wel een kaartje uit China binnen gekregen.

Moet hm alleen zo direct even registreren.

Mijn kaartje naar China expired net na het weekend, persoon is wel steeds online en heb hm een berichtje gestuurd maar geen antwoord gehad en dus ook niet geregistreerd .

Ik kan nu een kaartje of 4 aanvragen maar wacht daar nog even braaf mee .
Knap hoor, Noa_Lynn, dat lukt mij meestal maar een dag of wat. En alleen als ik toch haast geen tijd heb... hihi

C_Estelle.... bijna!!!
quote:Janna80 schreef op 20 maart 2010 @ 10:25:

Knap hoor, Noa_Lynn, dat lukt mij meestal maar een dag of wat. En alleen als ik toch haast geen tijd heb... hihi Niet doorvertellen Janna, maarrr ik heb dan ook niet 1 account maar 3 .

Kweet het ben erg .
Oh, ik dacht dat ik erg was!! Maareh, ik heb ook een wreck this journal...
Die heb ik dan weer niet

Oja en ik doe niet aan RR's etc..

Nog niet

Wel net de 4 adressen aangevraagd en een berichtje naar een Noord Koreaanse gestuurd om te swappen.

De adressen gaan naar:Belgie (iemand uit het Franse deel)DuitslandPolenAmerika
Ik doe daar ook nog niet aan! Oh, het valt best mee met mij!
Ik heb maar 1 acc. mag er nog 5 versturen ( eigenlijk 7 , maar houd er altijd 2 op reserve)Maar ik bewaar ze voor 11 april.

Doe niet aan rr tags en wat nog meer, en ook niet aan wtj. ( al vind ik het wel erg leuk om de foto's van de gewreckte pagina's te zien)

Geen nieuws hier verder......
ff snel. Dochtertje moet zo naar bed.

Kaartje uit China gekregen met happy new year. Blijkt dat die kaart 65 dagen onderweg is geweest. Nieuwe kaartje gaat naar NL ene M uit P (niet hier). Hurray was van het kaartje naar Portugal.
Ik mag er ook 2 versturen, maar ik wacht nog even af voor de meeting hihi Ik moet toch iets hebben om dan te versturen hé
Pff we hadden het van de week over lieve moeders, ik heb dr ook 1..

Kreeg net 'zomaar' ¤ 50,- en hoef het niet terug te betalen..

Je snapt dat ik stomverbaasd was..

Verder alleen een heel blije ik, geen kaartje in de bus gehad tot nu toe.
Wat ik trouwens grappig vind, ik had ooit een profiel die katholieke kaarten zocht, dus toen stuurde ik deze op

Nu is deze al 2 maal popular, nouja ik heb er niets mee, als anderen er maar blij mee zijn hé haha (laat ik nou net nog 2 kaarten hebben van de paus :P )
StefanieV wat een ontzettend lief plaatje bij je naam!!

Kreeg een spuuglelijk kaartje uit Amerika. Heb 3 mensen gemaild die al een tijdje niet online zijn geweest en dus mijn kaartje ook niet geregistreerd hebben (als die al zijn aangekomen)
Stom gedoe zeg, SweetCandy!

Hebben ze eigenlijk ook kaarten van rupsje nooitgenoeg? Die vind ik namelijk echt leuk!

Stefanie, ja, vaak vragen mensen ook kaarten met oude gebouwen of met iets van godsdienst idd... Ach...
Goedemiddag,

Gisteren 1 kaartje ontvangen, uit polen.

Vandaag 2 hurrays. Kaartje in Finland was aangekomen en nog een ergens ( weet nie meer waar) Iig ik mag 2 kaarten versturen 1 naar frankrijk met een profiel waar 3 regels tekst in staan (dat schiet fijn op) en 1 naar een jong meisje in India, best bijzonder
Een kaartje uit NL gekregen van een W uit D. Ze gebruikt wel postzegels met korting.

Miertje, ja India is wel bijzonder.

Stefanie, waar vind je nu zo'n kaart? Van de Paus bedoel ik. Ik zou er niet op komen om zo'n kaart te kopen.
Goedemiddag.

Zie hier lekker wat kaarten en hurrays voorbij komen.

Hier helaas niks, maar dat kan de pret niet drukken hoor.

Vanmorgen lekker naar de stad geweest met man en kind.

Leuke kleding gekocht voor mijn meidje.

Lekker een broodje gegeten en de action bezocht.

Veel te veel troepjes gekocht daar en flink wat verjaardagskaarten enzo, want ik heb van de week wel 5 verjaardagkaarten te versturen.

Die ga ik straks maar vast schrijven, je weet nooit of die baby van mij ineens besluit te komen.

Bij de post wel een grappige vrolijke pasen kaart van een vriendinnetje met dikke brief en mijn nieuwe puzzelboekje.
Anita, dat is een lekker score vandaag! Lijkt me een geslaagde dag.

Kunnen jullie serieus echt wachten tot de meeting met kaarten versturen? :-o Dat duurt nog 3 weken!

Ik had vandaag een privateswap bij de post. Ik had ergens op de postcardwall die kaart gezien en moest m hebben! Heb gewoon heel brutaal haar een bericht gestuurd. Ze is wel in voor privateswaps hoor, anders had ik t niet gevraagd. En ze had m nog Dus die heb ik vandaag ontvangen, hij gelukkig goed overgekomen. Ze heeft ook hele mooie postzegels erop gedaan waarvan 1 een geurtje heeft. Leuk he? Kaart is trouwens van Koh Samui in Thailand.

Verder geen pcnieuws.

Hoe zouden Janna en C_estelle het hebben op de meeting? Vast heel leuk, de vorige meeting was erg geslaagd begreep ik.
Zeker een geslaagde dag vandaag Kozoo.

Wel een beetje moe nu, maar goed je moet er wat voor over hebben he.

Krijg net een mailtje binnen met een hurray Uit Frankrijk.

Mijn kaartje naar daar is na 3 dagen geregistreerd.

Vanavond nieuw adres aanvragen denk ik.
Teigera, altijd leuk om thuis te komen van Thialf en er wachten een aantal kaarten op je. Hoe was het *lol*.

Noa_lynn, ehh drie accounts?

Jemig wat zijn er veel kaarten in de bussen gekomen! Leuk zeg.

Hier één official en drie kaarten van Unesco van een RR. Daar doe ik wel aan mee omdat ik dan bijna altijd zeker weet dat ik ze nog niet heb. Ik let de laatste tijd wel op of ik niet bij dezelfde mensen in een groep kom.

Gisteren zei ik tegen mijn vriend dat ik geen adressen meer aanvraag tot de meeting. IK MOEST NIET ZO STOM DOEN (ehh wie is hier verslaafd, vandaag moest ik vechten om bij de bus te komen! alle post voor Steph ook privé post). Dus ik vraag morgen maar weer *zucht* een paar adressen aan misschien omdat Mams en ik naar Joseph gaan.

DAMES, LET OP BIJ KRUIDVAT zijn kaartjes te koop die meestal goedkoper zijn voor de trein. Koop groene treinkaarten! en ze zijn wel in alle treinen geldig.
Goedemiddag. Bij mij geen post, wel een hoera en mijn eerste expired. Minder leuk.... Het meisje van de hoera daarentegen vroeg mijn adres om een kaartje terug te sturen, ik zal er wel bij zeggen dat het niet hoeft (een kaart terug sturen), ze is net begonnen dus misschien kan ze nog wat uitleg gebruiken.

PMK heeft mijn bestelling binnen, met dank aan vrouwlimburg. Ik hoop dat ik een soortgelijk pakket krijg als jij.
quote:steph schreef op 20 maart 2010 @ 16:22:

DAMES, LET OP BIJ KRUIDVAT zijn kaartjes te koop die meestal goedkoper zijn voor de trein. Koop groene treinkaarten! en ze zijn wel in alle treinen geldig.Jaaaa heb hem.. alleen nu nog iemand vinden die van deze kant komt anders moet ik zooooo lang alleen in de trein zitten... ( vind dat klein beetje eng, ook om dan alleen in utrecht aan te komen en vind het niet zo gezellig,........!!!!)
quote:justme80 schreef op 20 maart 2010 @ 16:51:

[...]

Jaaaa heb hem.. alleen nu nog iemand vinden die van deze kant komt anders moet ik zooooo lang alleen in de trein zitten... ( vind dat klein beetje eng, ook om dan alleen in utrecht aan te komen en vind het niet zo gezellig,........!!!!)

Over welke grote plaats rijd je? Toevallig ook zwolle?

iig denk ik erover om naar de meeting te komen, maar ik weet dat pas in de week zelf.
Even denken... Het zou wel kunnen dat ik over zwolle ga. Dus laat het maar even weten, vind het anders wel erg eng.. hahaha erg ben ik he ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven