Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Zo, ben alweer een tijdje maar weinig geweest. Heb ook maar 5 kaarten onderweg nu van de 16, even rustig aan. Erg druk met werk en ik wil ook nog wat tijd overhouden voor mijn sociale leven.

Gisteren kreeg ik een erg leuke kaart uit Wit Rusland, met een recept voor een toetje erop. Leuk! En vandaag een kaartje uit Rusland, als dank voor een kaartje dat ik onlangs naar haar gestuurd had.

Nog even een vraagje: op de 29e heb ik pmk postzegels besteld, direct betaald met Ideal (bevestiging ook ontvangen van pmk van de betaling) maar ik heb nog steeds geen postzegels ontvangen... meestal zijn ze een stuk sneller! Iemand anders toevallig dezelfde situatie?

@Kozoo: bijzonder, een kaart die bijna een jaar onderweg was!
Hmm, ik zie aan de stempel , de chinese stempel,, dat er 21 april 2010 op staat. Dus misschien heeft ze hem pas een paar weken geleden verstuurd? Dat ze dacht: ohja oeps, die heb ik nooit verstuurd. (getsie alwéér Nederland )

En anders is hij in china op vakantie geweest voor hij op het vliegtuig naar NL stapte.

Wel leuke tekst, over dat ze co-assistent is en veel baby's ter wereld helpt.

Ze heeft trouwens pas 12 kaarten verstuurd. Beetje mysterieus geval dit.... Misschien geeft ze nog een reaktie, ik had haar nl een berichtje erachteraan gestuurd dat ik zag dat ie zo lang gereisd had en blij was dat hij toch aankwam.
Wauw Kozoo, dat is een lange tijd zeg! Mijn record is 110 dagen :-) Uit Ijsland
Hier helemaal niks te pc-en vandaag.

Oke, bijna niks want er is weer een kaartje van m favoriet gemaakt door de ontvanger.

Toch altijd leuk.

Wel vanmorgen het kaartje naar Brazilie gepost.

Kozoo, een kaart die er een jaar overdoet.

Ik ben in shock.
quote:Kozoo schreef op 04 mei 2010 @ 19:37:

OH..my..god..

Ik registreer net mijn ontvangen kaartje van vandaag, uit china en zie dat hij bijna een jaar onderweg is geweest!! Waar issie geweest??? Hij ziet er puntgaaf uit trouwens. Jeetje zeg... ben blij dat ie toch is aangekomen!Dat had ik dus gisteren, mijn kaartje naar China had er 235 dagen over gedaan (en is heel en mooi overgekomen...)
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:StefanieV schreef op 04 mei 2010 @ 19:58:

Wauw Kozoo, dat is een lange tijd zeg! Mijn record is 110 dagen :-) Uit Ijsland Zijn ze vast zwemmend komen brengen....
@Beachlover: Welkom!

@Kozoo: Leuk, Maleisie!!!

@kaatje: Succes met verhuizen!!!

@Jokejacket: Doe je rustig aan?

@Lampje: Ook al grieperig... Wat een rotweer ook he, al die weersomslagen kúnnen ook niet goed zijn voor een mens... Veel plezier op je reisje!

@Teigera: Ik heb op de 30e pmk postzegels besteld, en die zijn gisteren aangekomen!

Ben zelf ook nog niet helemaal de oude.... Nog altijd erg hoofdpijn en soms keelpijn.

Gister een kaartje uit NL (Landgraaf) en vandaag eentje uit Boston en eentje uit Finland. (moomin).

Verder vandaag 7 kaarten verstuurd waaronder het kaartje voor de hyvesruil. Morgen komt er zeker geen post ?
Waarom niet Zazana? Hier wordt er wel post bezorgd hoor :-)
Het is Bevrijdingsdag morgen hier, Stefanie. Dat is een officiele feestdag, dus er wordt ook geen post bezorgd, vrees ik.
quote:Ligaa schreef op 03 mei 2010 @ 18:49:

Pas over 2 dagen

kaartjes van lampje en janna hadden heel snel gereisd/gesprint naar mijn brievenbus!Ik snap echt niets van de tnt... soms duurt het binnen NL 2 of 3 dagen, nu dacht ik, ivm 4 en 5 mei optijd te zijn, gaat het wel gewoon snel... Nou ja, beter dan te laat!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:beachlover schreef op 04 mei 2010 @ 10:49:

Nieuwe kaartje mag naar........ Polen. Dat wordt een kaartje van Dribbel voor haar zoontje.Dribbel? Waar heb je die gekocht? Die zocht Noa_Lynn ook!
Had een hele lieve Nijntje kaart, van een oma die heel trots om haar 15 maanden oude kleindochter was, heel lief!

En een hurray, dat m'n expired kaart naar Lithouwen aangekomen is. Nu heb ik geen expireds meer!!
Gisteren 2 kaartjes ontvangen: een saaie uit Duitsland en een hele leuke uit Nederland. Vandaag een leuk kaartje uit Belarus.

De afgelopen dagen een paar korte hurray's ontvangen.

Vandaag is het kaartje van de Hyvesruil onderweg gegaan. Voor de rest geen PC nieuws.

Morgen een dagje naar de Efteling met het gezin en buurtvrienden met hun gezin.
Ooh echt Zazana? Hier niet dus ik snapte het niet, sorry..quote:Janna80 schreef op 04 mei 2010 @ 21:55:

[...]

Ik snap echt niets van de tnt... soms duurt het binnen NL 2 of 3 dagen, nu dacht ik, ivm 4 en 5 mei optijd te zijn, gaat het wel gewoon snel... Nou ja, beter dan te laat!

Kaartje van Lampje is hier ook 2 dagen te vroeg

Mijn 3 kaartjes zijn geschreven, morgenochtend op de bus doen :-) En nu even geen kaartjes aanvragen tot ik terug ben van reis
Geen hurrays hier, mocht nog een adres aanvragen van mezelf, deze mag naar Polen.

Hoor straks nog wel of er kaartjes aangekomen zijn, die kan ik morgen registreren.

Fijne reizen allemaal... voor diegene die op reis gaan

Veel plezier in de efteling!
quote:Janna80 schreef op 04 mei 2010 @ 22:01:

[...]

Dribbel? Waar heb je die gekocht? Die zocht Noa_Lynn ook! Het is een serie van Kinderpostzegels. Weet alleen niet meer werk jaar.
Zo, weer even wat kaartjes aangevraagd. Ze gaan allemaal naar Europa (lekker snel zullen we maar zeggen...)

Finland, Nederland (volgens mij niet van hier), Spanje (maar in het profiel staat: living in a Spanish village situated in the north of Morocco), Duitsland en Frankrijk.
Hai hai,

Ik had vandaag een kaartje uit Seatle. Ik begin al aardig aan de 53 staten van de US te komen zo.

Gelukkig kon ik het ID-nummer nog lezen want er was een stukje van de achterkant afgescheurd.

Verder is mijn kaart naar US expired geraakt en kan ik er dus nog een aanvragen en die mag naar.................... Frankrijk. Naar iemand met een heeeeeel kort profiel:

Y***, 25 y.o,

I live in Toulouse, south of France.

Send what postcard you want, doesn't matter.

But i prefer stamped postcards, please.

Thanks to you,

Seen you soon!

Wel lekker makkelijk dus.... gewoon een I-Drukkerkaart!

Ik heb nu wel al 6 kaarten expired en dat op 110 verzonden kaarten. Volgens mij is dat best veel... of niet soms?

Ik ga trouwens morgen niet naar een Bevrijdingsfestival maar ik ga met Larf naar Naturalis. Hij zeurt me al tijden de oren van het hoofd dat hij daar heen wil en aangezien ik nog een gratis kaartje heb......

Bizar ook trouwens dat kaartje dat zolang onderweg is geweest. Zo hoop ik dat mijn expired kaarten ook nog geregistreerd gaan raken! (Always look on the bright side! )
Ik heb er geen idee van of dat veel is c_estelle maar denk het wel. Ik heb nu 72 kaarten verzonden en geen expired, dus voor mij is dat idd wel veel ja.. Heb je een berichtje gestuurd en een 2de kaartje verstuurd? Of doe je daar niet aan mee? (ik heb alleen een kaartje via een RR die niet is aangekomen en die ik opnieuw heb gestuurd. )
Oja, ik zag net dat er nog maar 7 posten te gaan zijn, dus ik heb maar even een nieuw topic al geopend :-) Had toch nog 5 min tijd

Je vindt het hier terug

Postcrossing 5
Stefanie, ga je een verre en lang reis maken? Of een kort trippie?
quote:StefanieV schreef op 04 mei 2010 @ 22:42:

Ik heb er geen idee van of dat veel is c_estelle maar denk het wel. Ik heb nu 72 kaarten verzonden en geen expired, dus voor mij is dat idd wel veel ja.. Heb je een berichtje gestuurd en een 2de kaartje verstuurd? Of doe je daar niet aan mee? (ik heb alleen een kaartje via een RR die niet is aangekomen en die ik opnieuw heb gestuurd. )Ik heb mailtjes gestuurd, geen reacties gekregen en in sommige gevallen toch een 2e kaartje gestuurd. 3 van de expired zijn ook al maanden niet online geweest. Ik vind dat ik genoeg gedaan heb... toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven