's avonds op visite
zaterdag 20 maart 2010 om 14:32
wij gaan vanavond voor het eerst op visite en nemen k mee we laten haar dan slapen in haar kinderwagenbak we twijfelen nog of we gewoon naar huis gaan wanneer we willen of voor haar laatste voeding zodat we haar daarna in haar eigen bedje leggen
wat zouden jullie doen?
gaan jullie 's avonds wel eens op visite en wat doen jullie dan met je kinderen??
wat zouden jullie doen?
gaan jullie 's avonds wel eens op visite en wat doen jullie dan met je kinderen??
zaterdag 20 maart 2010 om 14:43
zaterdag 20 maart 2010 om 14:44
Hangt ervan af. Als het gewoon bij vrienden of familie thuis is en geen retedruk feest of zoiets gaat ie gewoon mee. Campingbedje op een kamer en klaar. (nu slaapt ons zoontje wel overal, dat scheelt). Als we weggaan tillen we hem eruit, auto in en thuis (of in auto) weer verder slapen. Geen enkel probleem.
zaterdag 20 maart 2010 om 14:53
Hoe laat krijgt ze de laatste voeding dan? Als dat rond 10 uur is zou ik haar daarna gewoon weer laten slapen en overpakken in de auto als jullie weggaan. Tja ligt er een beetje aan.
Toen mijn dochter nog een late voeding kreeg hoefde ik het niet te proberen haar wakker te maken om vervolgens eerst in de auto te gaan en thuis pas de voeding te geven. Wakker ==> eten
Als we gewoon op visite gaan gaat dochter ook altijd mee. Ze is makkelijk met slapen 's avonds. Ze krijgt geen late voeding meer dus we maken haar gewoon wakker als we gaan, dan blijft ze in de auto wakker en gaat in bed weer lekker verder slapen.
Toen mijn dochter nog een late voeding kreeg hoefde ik het niet te proberen haar wakker te maken om vervolgens eerst in de auto te gaan en thuis pas de voeding te geven. Wakker ==> eten
Als we gewoon op visite gaan gaat dochter ook altijd mee. Ze is makkelijk met slapen 's avonds. Ze krijgt geen late voeding meer dus we maken haar gewoon wakker als we gaan, dan blijft ze in de auto wakker en gaat in bed weer lekker verder slapen.
zaterdag 20 maart 2010 om 15:13
quote:jacjac schreef op 20 maart 2010 @ 14:32:
of we gewoon naar huis gaan wanneer we willen of voor haar laatste voeding zodat we haar daarna in haar eigen bedje leggen
wat zouden jullie doen?
Ik zou voor het laatste kiezen. Dus de laatste voeding thuis en dan in bed leggen. Maar je kan het ook eens uitproberen, hoe dat gaat als ze daar slaapt en dan thuis weer verder moet slapen. Kinderen zijn vaak flexibeler dan je denkt! En in het begin is het toch een kwestie van uitproberen en kijken hoe je dochter reageert! Het ene kind is het andere niet.
of we gewoon naar huis gaan wanneer we willen of voor haar laatste voeding zodat we haar daarna in haar eigen bedje leggen
wat zouden jullie doen?
Ik zou voor het laatste kiezen. Dus de laatste voeding thuis en dan in bed leggen. Maar je kan het ook eens uitproberen, hoe dat gaat als ze daar slaapt en dan thuis weer verder moet slapen. Kinderen zijn vaak flexibeler dan je denkt! En in het begin is het toch een kwestie van uitproberen en kijken hoe je dochter reageert! Het ene kind is het andere niet.
zaterdag 20 maart 2010 om 15:17
Toen de oudste nog een late voeding kreeg namen we hem mee. Na de voeding gingen we dan naar huis zodat hij daar verder kon slapen. Zodra hij de hele avond doorsliep zijn we daarmee gestopt. Het kan bij veel kinderen misschien prima, maar ik hou er zelf niet van om een kind wat lekker ligt te slapen uit zijn bed te trekken voor mijn gemak. Later bleek de oudste ook moeilijk in slaap te komen 's avonds geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem weer wakker te maken als hij eenmaal slaapt. Dikke kans dat ik hem de rest van de nacht wakker heb vervolgens.
zaterdag 20 maart 2010 om 17:13
Ik geef op verzoek, maar wij nemen de kleine ook gewoon overal mee naar toe. Soms gaat het prima, een enkele keer vind hij het niks, en dan gaan we gewoon eerder weg.
Wij nemen altijd de kinderwagenbak mee, ook zoals al eerder genoemd met de reden dat hij dan lekker zijn vertrouwde geuren ruikt.
Hij hoeft nu na +/- 19:00 geen voeding meer, maar anders gaf ik dat altijd op een rustig plekje, en daarna sliep hij gewoon weer verder.
Gewoon proberen, als het niet bevalt kan je altijd nog naar huis.
Wij nemen altijd de kinderwagenbak mee, ook zoals al eerder genoemd met de reden dat hij dan lekker zijn vertrouwde geuren ruikt.
Hij hoeft nu na +/- 19:00 geen voeding meer, maar anders gaf ik dat altijd op een rustig plekje, en daarna sliep hij gewoon weer verder.
Gewoon proberen, als het niet bevalt kan je altijd nog naar huis.