Nou moe, wat kinderachtig

20-03-2010 17:26 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Hier wederom iemand die al heeeeeeeeeel lang meeleest. Nu zit ik zelf met een dingetje en ik ben heel benieuwd naar jullie mening. Tijd voor een eigen topic dus.

Ik ben lid van een sportschool en daar ben ik een leuke vent tegen gekomen. We doen samen mee aan een evenement dat georganiseerd wordt door de sportclub, daar hebben we elkaar leren kennen. Tijdens het sporten is hij de gene die mij steeds opzoekt en ik vind dat eigenlijk wel gezellig. We kletsen een beetje over koetjes en kalfjes, lachen heel veel en zijn ondertussen sportief bezig.

Nu was ik altijd de enige vrouw die meedeed aan dit evenement, maar sinds vorige week doen er drie andere vrouwen mee en nu heeft 'leuke vent' ineens bedacht dat hij die andere dames interessanter vindt en laat hij mij letterlijk links liggen. Nu kan het aan mij liggen, maar ik vind dat eigenlijk best kinderachtig. Stel ik me nu aan, of moet ik hier geen waarde aan hechten? Wat zouden jullie doen? Ik zie hem alleen tijdens het sporten, dus de mogelijkheid om het aan te kaarten heb ik nog niet echt gehad.
rot voor jou maar niets aan te doen. Hij is niet verplicht om bij jou te blijven ofzo. Wel vervelend voor je!
Het is zoals het is
Wat is het probleem? Als hij hen leuker vindt dan jou, dan mag dat toch? Jullie hebben geen relatie en zijn geen vrienden, hoogstens kennissen, dus dan kan dit gebeuren toch?

Ik snap dat je ego gekrenkt is. Dat snap ik heel goed zelfs. Maar van zijn kant bezien, doet hij niks fout in mijn ogen.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Kinderachtig vind ik niet het juiste woord, maar het is wel balen voor jou.

Heeft het zin denk je om het aan te kaarten? Wat ga je zeggen? Ik zou lekker niets doen en hem dan ook maar links laten liggen. Met de mogelijkheid dat hij binnenkort wat gewend is aan de nieuwe dames en weer bij jou komt aankloppen. Dan is het aan jou wat jij daar nog verder mee wilt...
Ik denk dat die man gewoon zijn pik achterna loopt.

Vervelend voor jou!!
Een haan in het kippenhok, wat denk je wat die doet
Lullig voor je dat hij andere vrouwen leuker vind, maar dat vind ik niet kinderachtig.
Nee ik zou me niet laten kennen en inderdaad in principe doe hij niets fout. Jullie hebben toch niks met elkaar, zijn geen vrienden etc.. En als je wel iets meer van hem wilde zou dat nu ook niet meer hoeven toch?
Nee, niet kinderachtig. Wel duidelijk dat dit niet de man is waar je je hart aan moet verliezen, want dat is volkomen kansloos.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Jij vindt hem kinderachtig?Ik vind jou een beetje kinderachtig eerlijk gezegd..
Nou moe, waarom is dit kinderachtig?

Jullie sporten af en toe gezellig samen, that's all.

Hij mag toch best ook met andere dames praten?

Hoe gedraag jij je als hij met de andere dames praat?

Hou je je dan afzijdig?

Tot voor kort was jij de enige vrouw in de les. Nu komen er meer, da's alleen maar leuk. Dat betekent niet dat je hem nu moet delen met andere vrouwen of zo. Je kunt net zo goed bij de andere dames aanhaken en gezellig met hen (en hem) meekletsen. Dat doet hij ook en dat is helemaal niet 'kinderachtig', zoals jij stelt.

Het is niet óf jij óf de 3 dames. Het is én én.

Ik vind het een beetje misplaatste jaloezie hoor.
Hai, is het niet zo dat je misschien gevoelens voor hem hebt die verder gaan dan alleen een sportief evenement voorbereiden? Want dan ik het niet kinderachtig maar ben je misschien bang dat je je vergist heb, en er iets anders in zag....
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Ik zou het wel lullig vinden. En mezelf gebruikt voelen voor de tijd dat er 'geen betere' waren. Eerder egocentrisch dan kinderachtig.
Nou, hij komt daar duidelijk niet om te sporten. En zijn gedrag zegt wel iets over hem.
Wat zijn jullie snel met reageren!! Bedankt voor alle reacties.

Het is absoluut waar dat hij naar mij toe geen verplichting heeft en ja, mijn ego is gekrenkt. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet goed weet wat ik wel van 'm wil, maar dat dit het in ieder geval niet is.

Twinkle: Natuurlijk mag hij ook met andere dames praten, ik praat immers ook met andere mannen. Maar ik heb niet de behoefte om op zo'n moment aan te haken, omdat ik dan het idee heb dat ik mezelf aan het opdringen ben.

4wheels: gebruikt vind ik dan weer een erg zware term, maar het voelt wel alsof ik ineens niet goed genoeg meer ben. Egocentrisch is een beter term dan kinderachtig inderdaad.

Misschien is het inderdaad het slimst om hem ook lekker links te laten liggen en mijn eigen ding te gaan doen. En vooral proberen om m'n hoofd hierover niet meer te breken.
Ik zou er niet zodanig mee zitten dat ik er een topic over zou openen, maar zou het zeker niet sympathiek vinden.

Wat ik zou doen? Niet aankaarten iig. Vriendelijk gedag zeggen als je elkaar tegenkomt, en idd verder lekker je eigen gang gaan.
Het is vervelend voor jou, maar ik neem aan (uit je OP) dat jullie niet zijn gaan daten, maar gewoon simpelweg met elkaar sporten. Daar ontmoet je nu eenmaal veel mensen. Ja, ook andere vrouwen.

Als ik jou was, zou ik me niet laten kennen. Er komen toch nog meer mannen in de sportschool?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Helemaal eens met je laatste alinea chaatje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gebruikt is misschien wel wat zwaar, omdat het alleen bij een gezellig kletspraatje is gebleven, maar toch...

Het blijft lullig....
Misschien denkt meneer na alle succesloze pogingen dat jij toch niet geinteresseerd bent en kijkt hij een deurtje verder...
Nee margot, zeg dat nou niet, dan ga ik weer twijfelen
Ja, dat is heel vervelend. Komt ook weleens op het werk voor, dat je je exclusieve luxeplaats als enige vrouw op de werkplek moet opgeven omdat er nóg een bijkomt. Zwaar kut. En helemaal als die ander nog populairder wordt dan jij. Je lijdt wat af in je jonge jaren.
Chaatje, juist nu kan je uitfiegelieren hoe hij tegenover je staat.

Dit is een mooei "tes"' periode.Kijk wat hij doet en laat hem een beetje links liggen. Met dit gedrag kan hij proberen om je jaloers te maken om te testen hoe jij daarop reageert. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn , hij kan ook gewoon meer interesse hebben voor het nieuwe "vlees" .

Misschien wil hij kijken hoe hij zelf in de markt ligt.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Arasje...uitfiegelieren? welke taal is dat
Uitfiegelieren, wat een mooi woord.

Wel leuk om te ontdekken dat dingen misschien toch niet zo zwart/wit zijn als ik mezelf inbeeld.

Morgenochtend zie ik meneer weer, ik zal hem dan op een uiterst vriendelijke manier links laten liggen. Wordt vervolgd, denk ik :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven