Afvallen met...
zaterdag 20 maart 2010 om 22:19
quote:Drift schreef op 20 maart 2010 @ 22:12:
Wat hebben de boeven gedaan dan?
Ja ja... dat wil je wel weten hè?
Dat donkere jochie heeft een gewapende overval gepleegd.
Dat 'Boefje' mompelde iets onverstaanbaars in de trant verduistering of oplichting.
Feyenoorder... euhm... weet ik even niet meer (want ik vind het een stom programma ).
Wat hebben de boeven gedaan dan?
Ja ja... dat wil je wel weten hè?
Dat donkere jochie heeft een gewapende overval gepleegd.
Dat 'Boefje' mompelde iets onverstaanbaars in de trant verduistering of oplichting.
Feyenoorder... euhm... weet ik even niet meer (want ik vind het een stom programma ).
zaterdag 20 maart 2010 om 22:28
zaterdag 20 maart 2010 om 22:31
zaterdag 20 maart 2010 om 22:34
zaterdag 20 maart 2010 om 22:50
quote:Drift schreef op 20 maart 2010 @ 22:28:
Gingen we binnenkort niet daten in de IKEA? Daar staat me wat van bij... Volgend weekend misschien? (Jaaaaaa! Zeg ja!!!!! En haal Erwt en Vinyl en Moos en Keesie ook even over ).
Wil jij nou trouwens beweren dat jouw tv smaak verantwoorder is dan de mijne? Duidelijk
Gingen we binnenkort niet daten in de IKEA? Daar staat me wat van bij... Volgend weekend misschien? (Jaaaaaa! Zeg ja!!!!! En haal Erwt en Vinyl en Moos en Keesie ook even over ).
Wil jij nou trouwens beweren dat jouw tv smaak verantwoorder is dan de mijne? Duidelijk
zondag 21 maart 2010 om 08:54
quote:Pilous schreef op 20 maart 2010 @ 22:50:
[...]
Duidelijk
Pilous, ik las deze gisteravond vlak voor ik ging slapen al maar werd er vooral boos van. Omdat dat boze gevoel ook te maken heeft met iets wat mij op dit moment erg bezig houdt en helemaal los staat van dit forum leek het me beter niet te reageren en daar een nacht mee te wachten.
Ik vind dat je het een en ander nogal uit z'n verband rukt. Je hebt hier vorige week of die week daarvoor (weet het niet meer precies, sorry) gepost dat je voorlopig niet meer zou komen. Je wilde een forumpauze. Prima, maar dan ga ik je ook niet meer noemen in een grapje. Ik denk namelijk dat de kans ongeveer 0.001% is dat wij volgende week daadwerkelijk met z'n allen naar de Ikea zullen gaan.
Als er wat aan de hand is, of wanneer je besluit dat je helemaal geen forumpauze wilt of wat dan ook... Ook prima. Maar zeg dat dan even.
Dit is uiteraard mijn beleving, daar hoef je het niet meer eens te zijn.
[...]
Duidelijk
Pilous, ik las deze gisteravond vlak voor ik ging slapen al maar werd er vooral boos van. Omdat dat boze gevoel ook te maken heeft met iets wat mij op dit moment erg bezig houdt en helemaal los staat van dit forum leek het me beter niet te reageren en daar een nacht mee te wachten.
Ik vind dat je het een en ander nogal uit z'n verband rukt. Je hebt hier vorige week of die week daarvoor (weet het niet meer precies, sorry) gepost dat je voorlopig niet meer zou komen. Je wilde een forumpauze. Prima, maar dan ga ik je ook niet meer noemen in een grapje. Ik denk namelijk dat de kans ongeveer 0.001% is dat wij volgende week daadwerkelijk met z'n allen naar de Ikea zullen gaan.
Als er wat aan de hand is, of wanneer je besluit dat je helemaal geen forumpauze wilt of wat dan ook... Ook prima. Maar zeg dat dan even.
Dit is uiteraard mijn beleving, daar hoef je het niet meer eens te zijn.
zondag 21 maart 2010 om 09:08
De forumpauze heeft een dag of 3 geduurd, dwz dat ik toen helemaal niet gepost heb. Sindsdien lees ik gewoon bij en post ik zo nu en dan, zoals je hebt gelezen.
Maar het is niet erg Drift, ik neem je niks kwalijk. Het gebeurd toch al langer dat iedereen in U, Moos, Drift, Age of Vinyl worden gevraagd en ik niet, terwijl ik wel in U werk?
Jouw post stond zo mooi op een rijtje. En is eigenlijk een bevestiging van wat ik al langer voel
Dus, maisjes, wellicht is het beter als ik mij terug trek hier.
Veel plezier zo samen. Jullie leken/lijken mij leuke meiden en ik had jullie graag beter willen leren kennen.
Maar het is niet erg Drift, ik neem je niks kwalijk. Het gebeurd toch al langer dat iedereen in U, Moos, Drift, Age of Vinyl worden gevraagd en ik niet, terwijl ik wel in U werk?
Jouw post stond zo mooi op een rijtje. En is eigenlijk een bevestiging van wat ik al langer voel
Dus, maisjes, wellicht is het beter als ik mij terug trek hier.
Veel plezier zo samen. Jullie leken/lijken mij leuke meiden en ik had jullie graag beter willen leren kennen.
zondag 21 maart 2010 om 09:24
zondag 21 maart 2010 om 11:14
Nou jaaaaa Drift!
Alhoewel ik normaal voor niet al te standaard producten ga (wit of zwart = saai, dus een roze broodrooster etc.) vind ik deze rode camera lélijk! Iemand met zo'n camera kun je toch niet serieus nemen?
Ik ga maar eens douchen... heb nu ruim 3 uur me online zitten verdiepen in camera's. Spring straks op de fiets richting stad, want er was iemand op m'n nieuwe topic die precies zei wat ik wilde horen. Er is een fotospeciaalzaak in de stad die op zondag open is!!
Alhoewel ik normaal voor niet al te standaard producten ga (wit of zwart = saai, dus een roze broodrooster etc.) vind ik deze rode camera lélijk! Iemand met zo'n camera kun je toch niet serieus nemen?
Ik ga maar eens douchen... heb nu ruim 3 uur me online zitten verdiepen in camera's. Spring straks op de fiets richting stad, want er was iemand op m'n nieuwe topic die precies zei wat ik wilde horen. Er is een fotospeciaalzaak in de stad die op zondag open is!!
zondag 21 maart 2010 om 12:29
Oh, Ploes.... Je ziet écht dingen die er niet zijn nu (maar ik kan me wel voorstellen dat het zo voelt). Ik denk inderdaad dat het komt doordat het makkelijker afspreken is als je elkaar al eens gezien hebt, en dus ook weet dat er behoefte is om met elkaar af te spreken. Die behoefte verschilt trouwens ook van mens tot mens, ik ben er ook net wat minder fanatiek in dan bijvoorbeeld Age en Drift momenteel, heb ik het idee. En die spreken dus ook wel af zonder mij uit te nodigen (zoals een paar pagina's eerder) en dat trek ik me niet aan, omdat ik weet van mezelf dat ik vaak 'ja leuk' roep, maar het ook vaak niet belangrijk genoeg vind om echt tijd voor te maken. Dus geen wonder dat ik dan weleens vergeten wordt. In jouw geval was ik me in elk geval er niet van bewust dat je het leuk zou vinden om af te spreken. Ik snap ook weer dat je dat niet te pas en te onpas gaat roepen, want dat voelt als opdringerigheid, maar daardoor had ik vooral het idee (denk ik hoor, nooit eerder zo bewust mee bezig geweest) dat de behoefte er niet zo was.
Ik vind t echt jammer dat je het zo voelt, Pilous, je lijkt me echt een leuk mens.
En de IKEA: Ik kan misschien wel! Onder voorbehoud want maandag naar New York, maar zondag heb ik nog niks staan.
Age, ik vind de camera eigenlijk wel grappig
Zo, nu een ontbijtje maken en daarna maar eens heldhaftig aan het huishouden.
Ik vind t echt jammer dat je het zo voelt, Pilous, je lijkt me echt een leuk mens.
En de IKEA: Ik kan misschien wel! Onder voorbehoud want maandag naar New York, maar zondag heb ik nog niks staan.
Age, ik vind de camera eigenlijk wel grappig
Zo, nu een ontbijtje maken en daarna maar eens heldhaftig aan het huishouden.