Afvallen met...
vrijdag 19 maart 2010 om 20:27
vrijdag 19 maart 2010 om 22:07
vrijdag 19 maart 2010 om 22:30
quote:Drift schreef op 19 maart 2010 @ 21:50:
Heeft een van jullie nog een goede tips voor websites om een paar dagen weg te boeken? Wil met beste vriendin een paar dagen weg, naar Den Haag of Haarlem waarschijnlijk en zoek een goedkoop hotelletje of iets dergelijks...Ik heb laatst nog geboekt bij www.weekendjeweg.nl . Viersterrenhotelletje voor twee personen voor één nacht (inclusief ontbijt) voor 59 euro
www.hotelspecials.nl is ook goed
Heeft een van jullie nog een goede tips voor websites om een paar dagen weg te boeken? Wil met beste vriendin een paar dagen weg, naar Den Haag of Haarlem waarschijnlijk en zoek een goedkoop hotelletje of iets dergelijks...Ik heb laatst nog geboekt bij www.weekendjeweg.nl . Viersterrenhotelletje voor twee personen voor één nacht (inclusief ontbijt) voor 59 euro
www.hotelspecials.nl is ook goed
Peas on earth!
vrijdag 19 maart 2010 om 22:42
zaterdag 20 maart 2010 om 11:13
Nog niemand hier? Inmiddels aan kopje koffie nummer twee van vandaag, zo maar eens douchen want er moet hier weer eens geklust worden vandaag. We gaan de kast in de slaapkamer (zelfbouwproject met 1000 hoekjes) proberen af te maken en het gerucht gaat dat ik aan het verven moet op deurkozijnen. Wel jammer, een vriend zou komen helpen vandaag, heeft hij zijn pols zo hard gekneusd dat ie niet meer goed kan autorijden. Geen hulptroep dus.
Jullie nog weekendplannen?
Jullie nog weekendplannen?