Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Oh wacht.... ik zie nu dat het groenig is geworden inderdaad.
Is het trouwens niet een beetje gek dat Tsjarlie met een verkeerde haarverfkleur meteen GROEN haar krijgt?!
Peas on earth!
Kan ze mooi in behandeling bij haar eigen moeder. Die heb ik al in geen tijden een client zien behandelen trouwens.

Blijkt dat ze al een tijdje in Meerdijk woont, dan stop je vanzelf met werken toch?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 maart 2010 @ 20:26:

Is het trouwens niet een beetje gek dat Tsjarlie met een verkeerde haarverfkleur meteen GROEN haar krijgt?!Dat is de PTSS van Ronja, dat verklaart natuurlijk anders. Dat je dat niet snapt
Nu wel het toch over Irene hebben... Waarom draagt dat mens altijd zulke hobbezakken van vesten?
Ja, charmant is anders... Martijn wilde Sirene kussen, maar dát ging mooi niet door!

Ohja, sorry... ik had in een van mijn Belangrijke Boeken beter moeten opletten dat PTSS ook groenig haar veroorzaakt
Peas on earth!
Jeeeezus Christus
Peas on earth!
Oh nee!!!!!!!!!!
Daar gaan we weer hoor!
Ohhhh hier had ik geen zin in hoor...

Oh, Rikkie is ook ineens heel oud zo te zien...

Ohhh waarommmmm moeten die mensen nou met elkaar zoenen?!
Peas on earth!
Misschien is het beter je af te vragen waarom je goede tijden moet kijken Erwt

Komt Loedo dan volgende week ook voor het eerst in maanden weer eens kijken hoe het met zijn onzichtbare kleinzoon gaat?
Heeft een van jullie nog een goede tips voor websites om een paar dagen weg te boeken? Wil met beste vriendin een paar dagen weg, naar Den Haag of Haarlem waarschijnlijk en zoek een goedkoop hotelletje of iets dergelijks...
Ik noemde Kees net erg 'Hugh Heffner' in zijn foute badjas, beweerd hij dat ik z'n bunny ben Zit trouwens bij te lezen bij de slimme meiden, zie ik dat de helft van de afvalmeiden daar al zit! Nog ff en ik stel een fusie voor, scheelt weer een topic en zij hebben al een in-house dieetist.
Wat doe je trouwens tegen een man die wel erg overtuigd raakt van zijn natuurlijke recht over de afstandsbediening?
quote:Drift schreef op 19 maart 2010 @ 21:50:

Heeft een van jullie nog een goede tips voor websites om een paar dagen weg te boeken? Wil met beste vriendin een paar dagen weg, naar Den Haag of Haarlem waarschijnlijk en zoek een goedkoop hotelletje of iets dergelijks...Ik heb laatst nog geboekt bij www.weekendjeweg.nl . Viersterrenhotelletje voor twee personen voor één nacht (inclusief ontbijt) voor 59 euro

www.hotelspecials.nl is ook goed
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 19 maart 2010 @ 22:08:

Wat doe je trouwens tegen een man die wel erg overtuigd raakt van zijn natuurlijke recht over de afstandsbediening?De batterijtjes verstoppen?
Peas on earth!
Ja, weekendjeweg had ik ook al bedacht. Zal haar later dit weekend eens bellen om te vragen hoeveel geld ze precies uit wil geven.

Hebben jullie nog leuke plannen?
Uhm... voor dit weekend bedoel ik dus.

Tijd om zo maar te gaan slapen geloof ik
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 maart 2010 @ 22:30:

[...]

De batterijtjes verstoppen? Ja maar ik wil leuke televisie!

Kees echt nu: Wees maar niet bang, er is nog een topgear.

vinnumniezoliefnu!!

/stemt ook weekendjeweg.
Ik zeg: afstandsbediening snel afpakken, naar juiste zender zappen en dán de batterijtjes eruit
Peas on earth!
*kijkt met schuine blik opzij* Kees zit links, afstandsbediening aan de linkerkant. Kees is 1.90. En bijna 100 kilo. Waarvan een substantieel gedeelte spier. En x-factor is vast al over.

Begint plan B: mijn telepatische gaven inzetten om Kees zelf te laten zappen.
X-factor is voorbij. Zappen is te laat
Peas on earth!
Veel zuchten en chagerijnig kijken leek tijdelijk te helpen, maar op een of andere manier zijn we in de reclame helaas weer bij Top Gear terecht gekomen.

Gelukkig ben ik halverwege mijn tweede wijntje en is het eea een stuk dragelijker.
Nog niemand hier? Inmiddels aan kopje koffie nummer twee van vandaag, zo maar eens douchen want er moet hier weer eens geklust worden vandaag. We gaan de kast in de slaapkamer (zelfbouwproject met 1000 hoekjes) proberen af te maken en het gerucht gaat dat ik aan het verven moet op deurkozijnen. Wel jammer, een vriend zou komen helpen vandaag, heeft hij zijn pols zo hard gekneusd dat ie niet meer goed kan autorijden. Geen hulptroep dus.

Jullie nog weekendplannen?
Kom je niet naar de meet, Kees?

Hier nog grieperig, maar ga wel even om het hoekje kijken bij de meet.

Succes met de kast, klinkt als een drama project

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven