Soort van date?

20-03-2010 22:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heee iedereen!

Ben nieuw hier, so hi! Vind het altijd erg leuk om de onderwerpen op Viva te lezen.

Heb een jaar of 2 geleden een jongen leren kennen via internet. Nu vind ik hem erg leuk, maar hij woont ver weg. Ik denk dat hij mij ook wel leuk vind, maar we hebben elkaar nog nooit in real gezien.

Nu gaan we samen met een aantal anderen (kon niet anders) een dagje uit. Het is een soort van date achtig iets maar dan met meer vrienden erbij.

Heb er echt zin in, maar het is dan wel lastig als je niet met z'n tweeen bent.

Maar hoe moet dat nou die dag./? Bijvoorbeeld hoe moet ik hem begroeten? En ik kan natuurlijk ook niet de hele dag met hem alleen op trekken en stel dat we elkaar echt leuk vinden dan kunnen we er niet echt iets mee die dag denk ik..

Hebben jullie iets van tips??
Het lijkt mij juist wel relaxed, met een groepje. Als het nou helemaal niets is, kun je die anderen een beetje als je bliksemafleider gebruiken. Is hij heel leuk, dan trek je binnen de groep gewoon meer naar hem toe. Je begroet hem gewoon zoals je die anderen ook begroet, en voor de rest merk je het wel gewoon. Niet te druk over maken!!
Nou je begroet hem door je hand uit te steken, "Hallo" (of iets van die strekking) te zeggen en afhankelijk van of je er zin in hebt en/of hij dat lijkt te hebben iets naar voren te leunen om hem drie kussen op zijn wang te geven.

Vervolgens ga je ervanuit dat je met een groepje vrienden bent en dat iedereen een stem heeft in wat er gedaan wordt en als er spanning tussen jullie hangt, voelt de rest dat ook wel aan tenzij ze blind en doofstom zijn, en zal er gerust wel een moment zijn waarop anderen opstaan en jij kunt zeggen dat je even blijft zitten, wat hem de kans geeft om dat ook te doen (of net andersom, dat hij al blijft zitten)

Of je biedt iedereen wat te drinken aan en vraagt hem: help je even? Ik heb wat extra handen nodig.
Ja het is idd ook wel handig stel dat het niks is..En voor de rest zal ik het wel over me heen laten komen die dag.. Het is over 3 weken pas Maar ben er wel al een beetje mee bezig, ook wat we allemaal gaan doen enzo, dus vandaar!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven