We tetteren verder over onze dieren

zondag 21 maart 2010 om 00:25
Ik ben ook weer thuis, en jullie hadden gewoon mee moeten gaan! Is niks engs aan hoor. En Male was er ook nog. Je hebt mooi haar!
En Delphicat ziet er níet uit als op de plaatjes van Biebs... hahaha helemaal niet! Ik had haar op de vorige meet ook al gezien maar toen niet met haar gepraat.
Maar oh oh oh, ik ben wel blij dat ik thuis ben. Ik heb het helemaal volgehouden, nergens last van gehad. Gelukkig!
Wel ff een stressmoment op het station Rotterdam, IBI was echt nét op tijd!
Het was weer supergezellig! Jullie moeten gewoon de volgende keer meegaan. Dus.
De foto van Annetd is echt te mooi om waar te zijn. Wat een mooie foto.
Beterschap voor de zieken onder ons.
En nu ga ik zo mn bedje in. Er zitten alweer 2 katten te miauwen, word er helemaal gek van. Dit zijn van die dementie-miauwen. Mn meisjes zijn oud geworden....
En Delphicat ziet er níet uit als op de plaatjes van Biebs... hahaha helemaal niet! Ik had haar op de vorige meet ook al gezien maar toen niet met haar gepraat.
Maar oh oh oh, ik ben wel blij dat ik thuis ben. Ik heb het helemaal volgehouden, nergens last van gehad. Gelukkig!
Wel ff een stressmoment op het station Rotterdam, IBI was echt nét op tijd!
Het was weer supergezellig! Jullie moeten gewoon de volgende keer meegaan. Dus.
De foto van Annetd is echt te mooi om waar te zijn. Wat een mooie foto.
Beterschap voor de zieken onder ons.
En nu ga ik zo mn bedje in. Er zitten alweer 2 katten te miauwen, word er helemaal gek van. Dit zijn van die dementie-miauwen. Mn meisjes zijn oud geworden....
zondag 21 maart 2010 om 00:39
Olijfje, gaat het verder goed met je??
Ik dacht eerst dat je lekker aan de Baileys zat, maar dit was natuurlijk het resultaat van je cocktail party wurksjop. Ga je er ook over vertellen, als je weer een beetje helder bent??
Bieb was niet bij de meet, die is haar marktwaarde aan het peilen in de kroeg, met een vriendin. Of nee, gewoon lekker aan het stappen.
Ratteke, leuk dat het leuk was! Ik heb het een beetje gevolgd op het E=MC-topic, of hoe dat ook precies heet. Waar zaten jullie? Mag je dat nu zeggen, nu het klaar is?
En Etosha, hoe ist nu met de kleintjes? Heb je binnenkort tijd om weer wat foto´s te spammen?
Ik dacht eerst dat je lekker aan de Baileys zat, maar dit was natuurlijk het resultaat van je cocktail party wurksjop. Ga je er ook over vertellen, als je weer een beetje helder bent??
Bieb was niet bij de meet, die is haar marktwaarde aan het peilen in de kroeg, met een vriendin. Of nee, gewoon lekker aan het stappen.
Ratteke, leuk dat het leuk was! Ik heb het een beetje gevolgd op het E=MC-topic, of hoe dat ook precies heet. Waar zaten jullie? Mag je dat nu zeggen, nu het klaar is?
En Etosha, hoe ist nu met de kleintjes? Heb je binnenkort tijd om weer wat foto´s te spammen?
zondag 21 maart 2010 om 01:29
Truste Splinter!
Ik wist het ook niet meer precies,mijn lagere school tijd ligt ver ver ver achter me maar dat maakt voor de film helemaal niet uit.
Beetje jammer dat in Zwolle nog geen 3D draait...dan moet ik gewoon nog een keer.
Ga zo ook maar met een boekje naar bed...
Mariannanas,kom op met die foto's!!!
Ik wist het ook niet meer precies,mijn lagere school tijd ligt ver ver ver achter me maar dat maakt voor de film helemaal niet uit.
Beetje jammer dat in Zwolle nog geen 3D draait...dan moet ik gewoon nog een keer.
Ga zo ook maar met een boekje naar bed...
Mariannanas,kom op met die foto's!!!
zondag 21 maart 2010 om 01:38
zondag 21 maart 2010 om 01:47
Heeho daar Biebs! Ik heb niet lopen internetten op de meet, hoor. Heb alleen een trein voor c_estelle gezocht en opgezocht van wie het lied La Vie En Rose ook weer was.
Moest wel erg lachen om jouw voorstelling van mij in mijn jurrekie. Een van beide klopte best aardig en dan helaas niet die in de netpanty
Nou ja, Ratteke heeft al verklapt dat ik er niet zo uit zie
Het was heel gezellig, met Zoebie en Etosha, Ratteke, MissLoki en Male natuurlijk. Volgende keer met de tetters!
Moest wel erg lachen om jouw voorstelling van mij in mijn jurrekie. Een van beide klopte best aardig en dan helaas niet die in de netpanty
Nou ja, Ratteke heeft al verklapt dat ik er niet zo uit zie
Het was heel gezellig, met Zoebie en Etosha, Ratteke, MissLoki en Male natuurlijk. Volgende keer met de tetters!
zondag 21 maart 2010 om 01:55
Neeeeee.... jij bent ook al zo'n jeugdige nieuwlichter! Het nummer is veel ouder. Ik dacht zelf dat Josephine Baker het nog had gezongen, maar volgens wiki was Edith Piaf de eerste (jaren 50).
De hoeveelheid viel best mee ja, en Boogje doet geen pijn aan je ogen Ik vond het zelf ook heel leuk dat de locatie (die we dus pas gister wisten) een plek was waar ik zelf achter de bar heb gestaan in mijn studententijd. Memory lane dus, haha.
De hoeveelheid viel best mee ja, en Boogje doet geen pijn aan je ogen Ik vond het zelf ook heel leuk dat de locatie (die we dus pas gister wisten) een plek was waar ik zelf achter de bar heb gestaan in mijn studententijd. Memory lane dus, haha.
zondag 21 maart 2010 om 01:58
Ooh ja dat Edith Piaf het heeft gezongen wist ik ook eigenlijk wel..heb ik ooit gezien op tv.
Maar die zingt zong het zo traag dat ik het niet boeiend vond
(maar leuk dat je me jeugdige nieuwelichter noemt...ik heb gewoon zo'n enorme plaat voor mn kop dat ik dat als compliment opvat )
Leuk van de lokatie,jammer van Boog...
Maar die zingt zong het zo traag dat ik het niet boeiend vond
(maar leuk dat je me jeugdige nieuwelichter noemt...ik heb gewoon zo'n enorme plaat voor mn kop dat ik dat als compliment opvat )
Leuk van de lokatie,jammer van Boog...
zondag 21 maart 2010 om 02:04
Jammer van Boog? Ik bedoelde te zeggen dat hij er best prettig uit ziet, maar dat formuleerde ik een beetje raar misschien?
Ik zie mezelf ook graag als jeugdige nieuwlichter, hoor. En Male vond ook heus dat ik er nog niet als de 86 uit zie die ik me voel
Nu moet Poef nodig aandacht inhalen, dus ik sluit de lep en wens jou een fijne nacht. Ga morgen bijlezen over jouw avind.
Tot tetters!
Ik zie mezelf ook graag als jeugdige nieuwlichter, hoor. En Male vond ook heus dat ik er nog niet als de 86 uit zie die ik me voel
Nu moet Poef nodig aandacht inhalen, dus ik sluit de lep en wens jou een fijne nacht. Ga morgen bijlezen over jouw avind.
Tot tetters!

zondag 21 maart 2010 om 02:48
Liefies, het is niks persoonlijks met een van jullie maar ik heb mijzelf weer verwijderd van de tetteraars-hyves, vanwege privacy-gedoe. Kan er effe niet veel meer over zeggen, vond het superleuk dat ik erbij mocht, maar even niet handig! Heb mezelf op andere plekken ook verwijderd.
Maar hier blijf ik schrijven hoor!
Maar hier blijf ik schrijven hoor!
zondag 21 maart 2010 om 03:30
Effe gauw voordat ik weer mijn nestje induik: JULLIE ZIJN LIEF (hoef je niet zo te gillen, An, ze slapen nog).
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Bieb, mijn dochters zijn vorige week geweest, helemaal geweldig vonden ze het, zij zagen hem in 3D. Ikzelf vind 3D eng!
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Bieb, mijn dochters zijn vorige week geweest, helemaal geweldig vonden ze het, zij zagen hem in 3D. Ikzelf vind 3D eng!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

zondag 21 maart 2010 om 07:35
Ik ben helaas al weer een tijdje wakker.... Kwart voor 6 naar de wc en dan lig ik maar in bed, het vreselijk warm hebbend.... Maar dat was maar goed ook, stiefzoon moet vandaag stage lopen en moest er eigenlijk om half 6 uit. Ik vond het veels te stil, er klopt iets niet. En idd, hij lag nog heerlijk te slapen om tien voor zeven dus heb ik hem maar wakker gemaakt. Hij schrok zich een ongeluk, hij heeft waarschijnlijk vannacht zn mobieltje uitgezet en dan gaat de wekker niet af he.
Mn vriend maar gelijk wakker gemaakt en ze zijn nu met de auto naar stageplaats. Lekker begin van de zondag.
Ik ben benieuwd naar hoeveel poesjes er zijn geboren bij Mariannanas.
De lokatie was Ekko. Leuke tent, ik vond de tafels leuk gemaakt, met wat was het, platgeslagen blikken exotisch fruit ofzo?
Etosha, jammer dat je weer bij de hyves wegbent. Niet om mij hoop ik? Ik ga je niet opzoeken op mijn werk hoor, mocht je daar bang voor zijn.
Eli, wat een mooie poezen heb je. En hoe fijn dat ze zich al zo thuis voelen bij je.
Nu toch maar eens verzinnen wat ik nu ga doen zo op de vroege ochtend....
Mn vriend maar gelijk wakker gemaakt en ze zijn nu met de auto naar stageplaats. Lekker begin van de zondag.
Ik ben benieuwd naar hoeveel poesjes er zijn geboren bij Mariannanas.
De lokatie was Ekko. Leuke tent, ik vond de tafels leuk gemaakt, met wat was het, platgeslagen blikken exotisch fruit ofzo?
Etosha, jammer dat je weer bij de hyves wegbent. Niet om mij hoop ik? Ik ga je niet opzoeken op mijn werk hoor, mocht je daar bang voor zijn.
Eli, wat een mooie poezen heb je. En hoe fijn dat ze zich al zo thuis voelen bij je.
Nu toch maar eens verzinnen wat ik nu ga doen zo op de vroege ochtend....

zondag 21 maart 2010 om 08:50
Was het een leuke meet? Wie waren er allemaal van de tetters? Ik heb besloten geen grote meets te doen, alleen de kleine meets met een specifieke groep. Dat is meer iets voor mij.
Marie, furtelfurtelfurtel!!!!!!!! Wat en hoeveel en welke kleuren (en is er weer een witte bij?)
Hier van de week een lekker muizenavontuur achter de rug. Poes3 en Poes4 zaten in de huiskamer een muis achterna. Beestje piepen, niet normaal. Heb geprobeerd om hem naar buiten te bezemen maar kreeg het niet voor elkaar. Omdat ik pro-muizenvangen ben, heb ik de poezen daarom maar hun gang laten gaan. Met kromme tenen, dat wel. Op een gegeven moment waren ze de muis kwijt, dus ik dacht: die is hem toch ontsnapt, ergens in de bijkeuken. De slimmerd.
Nou, niet dus. Ik vond hem de volgende ochtend. De poezenmaffia had hem verzopen in hun waterbak..... ik denk dat hij niet wilde praten.
Ik kan je vertellen dat een muis in een waterbak al snel twee keer zo groot is.
Met excuus voor de mensen die nog moeten ontbijten
Marie, furtelfurtelfurtel!!!!!!!! Wat en hoeveel en welke kleuren (en is er weer een witte bij?)
Hier van de week een lekker muizenavontuur achter de rug. Poes3 en Poes4 zaten in de huiskamer een muis achterna. Beestje piepen, niet normaal. Heb geprobeerd om hem naar buiten te bezemen maar kreeg het niet voor elkaar. Omdat ik pro-muizenvangen ben, heb ik de poezen daarom maar hun gang laten gaan. Met kromme tenen, dat wel. Op een gegeven moment waren ze de muis kwijt, dus ik dacht: die is hem toch ontsnapt, ergens in de bijkeuken. De slimmerd.
Nou, niet dus. Ik vond hem de volgende ochtend. De poezenmaffia had hem verzopen in hun waterbak..... ik denk dat hij niet wilde praten.
Ik kan je vertellen dat een muis in een waterbak al snel twee keer zo groot is.
Met excuus voor de mensen die nog moeten ontbijten
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 21 maart 2010 om 10:27
He wat grappig Ratteke, werken jij en Etos toevallig bij hetzelfde bedrijf?
Poez ik hoor op de nuchtere maag liever kittenverhalen dan die zielige muizenverhalen . Hoewel een foto van de placenta ook niet zo smakelijk is.
Poez ik hoor op de nuchtere maag liever kittenverhalen dan die zielige muizenverhalen . Hoewel een foto van de placenta ook niet zo smakelijk is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.