E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor onze 4 meiden (ja, dus ook voor de baby) en voor man en mij zo'n boek. Gewoon ff kijken hoe verschillend dat gaat uitpakken. Ik zet nu in op 3 perfectionisten en 3 die de boel prima kunnen verrabbezakken (waaronder de baby).

Voor de baby is het extra leuk, want die is dol op boeken, maar mag er nooit aankomen, omdat ze ze verrabbezakt!

quote:Etosha schreef op 21 maart 2010 @ 15:10:

(owwww... nou ga ik natuurlijk wéér mensen overslaan..).Daar krijg je toestanden van hè?
Floor

als ik het zo lees, is het jammer dat ik niet rook, dat hele boekengedoe is mij echt ontgaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jullie waren wel snel weg Floor en BAM, jammer!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Etosha schreef op 21 maart 2010 @ 15:05:

Dush: je 'klopte' nu meer dan aan de telefoon, weet niet waarom. Of misschien klopte je IRL gewoon met de telefoon, dat kan ook. Hoop dat je ook gemerkt heb dat ik zowel snel als -iets minder snel- kan praten. *was even bang dat Etos mij een ADHD-er vond* Niets mis mee maar dat label klopt niet. Daar doe je me te veel eer mee....en de echte ADHD-er te kort mee.
Hallo!

Ik wil ook nog even kwijt dat ik met veel mensen niet heb gesproken maar vond het wel gezellig. Bleef toch wat bij de 3000-ers hangen. Maar van dat "groepje" had ik alleen BAM al eerder gezien.

Maar vele nicks ken ik wel en vind het leuk om er nu ook wat gezichten bij te hebben. Zal niet iedereen kunnen onthouden, maar daarin zal ik niet de enigste zijn.
quote:rosanna08 schreef op 21 maart 2010 @ 15:15:

Floor

als ik het zo lees, is het jammer dat ik niet rook, dat hele boekengedoe is mij echt ontgaan Ik rook ook niet en mijn boek heeft toch echt alle tafels wel gezien, de Se loerie
quote:Etosha schreef op 21 maart 2010 @ 15:10:

Vind ik een goed idee Vie! Ik heb jou helemaal niet gesproken en Maleficent niet en Nijn te weinig en ... en... (owwww... nou ga ik natuurlijk wéér mensen overslaan..).Wij hebben inderdaad niet echt gesproken maar we hebben ons tenminste wel voorgesteld. Zo raar dat ik bijvoorbeeld Rosanna helemaal niet gezien heb gewoon.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Friez, jammer he dat je niet iedereen hebt kunnen spreken (dat blijf ik ook altijd jammer vinden van meetings met groter aantal mensen) En dat terwijl ik niet eens een 3000 ben. Ik hoor gewoon niet echt in een groepje...

Ik heb geen leefun, geen groepje, geen irl vrienden ik ben niets...en -zoals ik vannacht als schreef- ik besta enkel bij de gratie van het forum
Wat ik dan wel weer een voordeel vind is dat ik nu bij de postings van bepaalde mensen hun stem er nu bij kan horen, terwijl dat feitelijk niet klopt want het is tekst wat hier op het forum staat. En toch...ik denk er nu de gezichtsuitdrukkingen bij, de intonatie die die persoon gebruikte echt ontzettend grappig/handig/leuk
Ik lees dat er een meeting is geweest? Leuk! Ik hoop dat ik er een volgende keer ook bij kan zijn.
quote:floor72 schreef op 21 maart 2010 @ 15:06:

Enne.... inderdaad in RL ben ik niet zo'n druktemaker!

Ik ben irl juist een ontzettende druktemaker.

Ik hoop niet dat het opgevallen is...
ik heb jou wel even gezien Lavieke

Doesj, gek mens
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik gek Rosanna? Nee toch...kan niet waar zijn!

Nijn jij bent haske rustig. Geen klachten van mijn kant in ieder geval
Vind het trouwens nog steeds erg dat Cour zo moest huilen om me. Moet dr toch maar een keertje aan het lachen maken. Vind ik veel beter bij haar passen.
.
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 15:18:

[...]

Wij hebben inderdaad niet echt gesproken maar we hebben ons tenminste wel voorgesteld. Zo raar dat ik bijvoorbeeld Rosanna helemaal niet gezien heb gewoon.

Jaaaawel, Rosanna zat aan de tafel recht tegenover ons tijdens het eten!

Ze zat achter Friezinnetje, met haar rug tegen de muur, rechts van Chocolover!
Ik wil toch wel even kwijt dat Roos en nu ook Sgaap toch wel mijn rots in de branding zijn bij dit soort happeningen. Het is echt één grote confrontatie met mijn laksheid, gemakzucht, luiheid vertrouwen.

De vorige keer en ook nu weer, wist ik alleen hoe laat ik opgehaald zou worden. Ik had geen avataro geknutseld, ik wist de naam van de locatie niet, was mijn wachtwoord vergeten, had geen eten besteld en werkelijk geen idee wie er wel of niet zouden komen.

Best ernstig.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik vind het zo gek om een mooie meid genoemd te worden.

Kan ik niet aan wennen...

Vroeger te vaak nageschreeuwd: wat ben JIJ lélijk zeg!

En met mijn niet-maatje-38 kan ik me er dan ook weinig anders bij voorstellen!

Maar jullie zijn lief!
Huh, Fniel? Jij bent gewoon mooi hoor!
En als ik dat niet zou vinden hield ik nu gewoon mijn mond!

Lief!
Vinyl als jij geen maatje 38 bent????? Gek mens......

En je bent idd een mooi wijffie inside and out......
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven