E=MeetC2 De Afterparty!
zondag 21 maart 2010 om 09:08
Beterschap Zwieb!
Wat ik in het vorige topic al zei; je krijgt door het schrijven een voorstelling van mensen, maar dat klopt vaak helemaal niet met hoe ze echt zijn, en dat is wel ontzettend grappig!
Ik ging wel een beetje met knikkende knietjes naar binnen, want ik ben best wel verlegen als ik niemand ken, maar, de tijd vloog voorbij. Het was al zo ineens 22 uur voor ik het doorhad. Was wel fijn dat ik Teddy en Lys al kende door het meerijden, dan kom je samen binnen. En ik had al de slappe lach door het boek wat uitgelaten moest worden door Lys
Wat ik in het vorige topic al zei; je krijgt door het schrijven een voorstelling van mensen, maar dat klopt vaak helemaal niet met hoe ze echt zijn, en dat is wel ontzettend grappig!
Ik ging wel een beetje met knikkende knietjes naar binnen, want ik ben best wel verlegen als ik niemand ken, maar, de tijd vloog voorbij. Het was al zo ineens 22 uur voor ik het doorhad. Was wel fijn dat ik Teddy en Lys al kende door het meerijden, dan kom je samen binnen. En ik had al de slappe lach door het boek wat uitgelaten moest worden door Lys
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 21 maart 2010 om 09:18
zondag 21 maart 2010 om 09:20
zondag 21 maart 2010 om 09:27
Meiden, het was super! Vooral gekletst met meiden die ik op het forum eigenlijk niet veel tegen het lijf ben gelopen (Schuddebuikje: we meet again!, Janna: ik vond het erg leuk om je te leren kennen . Vinyl en Etosha: heerlijk gekletst, wat een fantastische meiden zijn jullie! En ratteke, wat mooi dat je Etosha bijna aan het huilen kreeg van geluk En uiteraard Courage en Nijntje.. Maar die laatste kende ik al . Verder heel veel mensen vooral niét gesproken, maar dat is niet erg: komt wie weet een andere keer wel .
Zwieber, ik ben zo stom geweest om het naamplaatje mee te nemen . Volgens mij ga ik vandaag naar jouw woonplaats, ben daar tot morgen. Moet ik 'm langs komen brengen? Mail me dan even op roque@live.nl .
Zo, en nu de kinders naar opa en oma en vanavond weer de bloemetjes buiten zetten
Zwieber, ik ben zo stom geweest om het naamplaatje mee te nemen . Volgens mij ga ik vandaag naar jouw woonplaats, ben daar tot morgen. Moet ik 'm langs komen brengen? Mail me dan even op roque@live.nl .
Zo, en nu de kinders naar opa en oma en vanavond weer de bloemetjes buiten zetten
zondag 21 maart 2010 om 09:36
Goedemorgen alle lieverdjes!!! Wat een gezelligheid was het gisteren!! Alleen wat was het warm!!!!
Het boek van Lys en Dushi hebben we onder handen genomen.. hoogste tijd dat ik hem ook ga kopen.. maar wie gaat die van mij dan onderhanden nemen????
Het boek van Lys en Dushi hebben we onder handen genomen.. hoogste tijd dat ik hem ook ga kopen.. maar wie gaat die van mij dan onderhanden nemen????
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 21 maart 2010 om 09:41
Donkey is ook weer uit de veren. Het was erg, erg leuk gisteravond. Ik kwam veel te laat binnen (of iedereen ging veel te vroeg weg, dat zou ook kunnen ) .
Leuk om bekenden weer te zien en nieuwe forumsters te leren kennen. Ik zeg maar zo: "we'll meet again, don't know where, don't know when"
Leuk om bekenden weer te zien en nieuwe forumsters te leren kennen. Ik zeg maar zo: "we'll meet again, don't know where, don't know when"
Polygamie = intensieve vrouwhouderij