E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 17:41:

Maarre...in september pas?Of augustus, dat kan natuurlijk ook....( al is dat ivm vele vakanties misschien niet heel makkelijk!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 17:34:

Oh en ik heb een gloeiende hekel aan thema- en doefeesten...zeer ernstig allergisch voor.Ik ook.
Wie was die vrouw ook alweer waarbij ik haar mascara heb weggeveegd? Buiten was dat..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

Maarre...in september pas?

Ja, hoe leuk ook, als het zo snel na elkaar is is de lol er denk ik gauw van af. Wil je volgende week al weer?

En nog bedankt voor het fatsoeneren van mn make up!
Kleine suggestie voor locatie volgende meet: het wonderschone Amsterdam
.

[...]

Daar kunnen we wél rollebollen, want van dat strengelen van ons is niets meer terecht gekomen. Wel jammer, ik voelde me wel een beetje afgewezen hoor.

Ja hallo zeg....wat dacht je van mijn teleurstelling....

Kom ik daar binnen, zit jij helemaal klem achter een tafel...niet bij te komen!
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:42:

[...]

Ja da-hag! Er is net nog geroepen dat een live meet nog nooit in een rel was geëindigd en dat gaan we dus wel even mooi zo houden! Aaaaah toe! Feyenoorders zijn best lief. Gisteren nog héééél veel van meegemaakt en ze zeiden helemaal geen lelijke woorden. Ze gingen heel braafjes naar huis. Bij mij in de trein...
voor de locatie denk ik dat we gewoon weer iets gaan zoeken dat centraal gelegen is en goed bereikbaar is zowel met auto als met OV...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
.
Okay... vandaag had ik een drukke dag, dus ik heb vrijwel niet gereageerd in dit topic:

Je hebt wel gezien dat ik gisteravond om ongeveer 23:00 met Dushi en anderen wegging. We liepen richting het station. Ik pakte de trein van 23:19. Ik was behoorlijk moe, maar ik moest in Amersfoort overstappen. En daar kon ik blijven zitten tot aan Enschede. Ik zat half te slapen, zo moe was ik. Om 1:02, 's nachts dus, kwam ik in Enschede aan. Ik liep door het centrum en het was druk daar: uitgaande jongeren. Om 1:15 was ik thuis en ik viel snel in slaap.

De volgende dag, om 10:00 werd ik wakker maar ik voelde me niet goed. Even een aspirine, brood, koffie en dan het bed in. Om 12:30 naar mijn ouders, en met hen naar mijn zus. Het gevoel van hoofdpijn (migraine-achtig) verdween, en voor de rest van de dag voelde ik me weer prima. Daar zijn we even geweest, en toen we thuiskwamen legde mijn vader mij de interactieve TV uit. Dus dit forum had even niet mijn aandacht. Nu heb ik wel tijd om even wat te tikken.
World of Warcraft: Legion
Oh en wees vooral zo slim om niet de fout te maken een datum als halloween te kiezen. Dat maakt het vinden van een locatie een stuk moeilijker namelijk. Was een leuk leermomentje.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:44:

[...]

Dat was ik zeker van plan om met haar te overleggen!

En qua organisatie... ik heb wel eens voor hetere vuren gestaan, organisatie-gewijs, dus dit moet ook wel lukken. Mijn laatste feest was een feest voor 350 man.. dus moet lukken denk ik zo!
quote:hans66 schreef op 21 maart 2010 @ 17:45:

Okay... vandaag had ik een drukke dag, dus ik heb vrijwel niet gereageerd in dit topic:

Je hebt wel gezien dat ik gisteravond om ongeveer 23:00 met Dushi en anderen wegging. We liepen richting het station. Ik pakte de trein van 23:19. Ik was behoorlijk moe, maar ik moest in Amersfoort overstappen. En daar kon ik blijven zitten tot aan Enschede. Ik zat half te slapen, zo moe was ik. Om 1:02, 's nachts dus, kwam ik in Enschede aan. Ik liep door het centrum en het was druk daar: uitgaande jongeren. Om 1:15 was ik thuis en ik viel snel in slaap.

De volgende dag, om 10:00 werd ik wakker maar ik voelde me niet goed. Even een aspirine, brood, koffie en dan het bed in. Om 12:30 naar mijn ouders, en met hen naar mijn zus. Daar zijn we even geweest, en toen we thuiskwamen legde mijn vader mij de interactieve TV uit. Dus dit forum had even niet mijn aandacht. Nu heb ik wel tijd om even wat te tikken.Gister te veel gezopen Hans? Tssss, had ik nou niet van jou verwacht hoor... Zuipschuit
En ik maar denken dat ik braaf was geweest!
World of Warcraft: Legion
quote:Ratteke schreef op 21 maart 2010 @ 17:43:

[...]

Ja, hoe leuk ook, als het zo snel na elkaar is is de lol er denk ik gauw van af. Wil je volgende week al weer?

En nog bedankt voor het fatsoeneren van mn make up!

Oh, jij was dat dus! Geen dank hoor... Zie je hoe open en eerlijk ik ben, door dat meteen tegen je te zeggen en je zelfs liefdevol te helpen. De rest van die vrouwen lieten je gewoon zo lopen

Maar je hebt gelijk hoor, tuurlijk niet elke week. Alleen september, dat lijkt nog zo ver weg.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 17:45:

We maken wel een datum en locatie bekend als we er in goed overleg een geprikt hebben er eentje democratisch is doorgedrukt. hard drukken Q, doe maar bij jou in het dorp
.
Ja het was Zwieb die met mijn boekje aan de wandel ging. En Lys ook. En Zwieb heeft dr laten plassen bij de paal.
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 17:45:

[...]

Ja hallo zeg....wat dacht je van mijn teleurstelling....

Kom ik daar binnen, zit jij helemaal klem achter een tafel...niet bij te komen!Nou, op een gegeven moment zat jij óók achter die tafel hoor. Dus toen dacht ik: HA! Dit is mijn kans.. Kroop naast je, knipperde wat met mijn wimpers, maar nee hoor. Geen respons. *snik*
Ik vond het heel erg leuk iedereen weer te zien. Ik was vooral verbaasd dat ik bijna iedereen van de vorige keer nog gewoon herkende. Floor die natuurlijk het wachtwoord niet wist en er bijna uitgezet werd, Boogje die bijna door de beveiliging heen glipte, Brum, nu mét zichtbaar haar, Lys met amoebe (ik heb er goed voor gezorgd hoor, hij zit nu in de ondergoedlade), Lovestar die zo schattig op en neer stuiterde bij het woord oreoijstoren en zoveel anderen die ik nog herkende. En natuurlijk c'estelle die in haar inloopkast maar een kledingstuk heeft hangen zodat ze er ook daadwerkelijk in kan lopen. Leuk leuk leuk.

Maar de nieuwe mensen waren natuurlijk helemaal leuk om te zien want eindelijk het beeld bij de avatar. Mal met al dat haar, wat prachtig! Dushi met haar nieuwe huisdier (veel te weinig mee gesproken), Nijn die voorzeker gaat solliciteren om bij Mr. Zwieber te komen werken, MissLoki die samen met Brum zat te complotteren, Het waren er zoveel en inderdaad, allemaal leuk.
quote:Dushi74 schreef op 21 maart 2010 @ 17:50:

Ja het was Zwieb die met mijn boekje aan de wandel ging. En Lys ook. En Zwieb heeft dr laten plassen bij de paal.Dat arme boek had een beginnende blaasontsteking!
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 17:52:

[...]

Nou, op een gegeven moment zat jij óók achter die tafel hoor. Dus toen dacht ik: HA! Dit is mijn kans.. Kroop naast je, knipperde wat met mijn wimpers, maar nee hoor. Geen respons. *snik*

totaal afgeknapt, sorry.

Ik had een geweldige binnenkomst in gedachten....dat we elkaar in slow motion zouden verstrengelen...maar niets van dat alles!
Zwieb wat vervelend trouwens dat je een allergische reactie had en zo ziek werd. Dat is wel een domper op een fijne meeting. Hoop dat het nu wat beter met je gaat.
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 17:54:

[...]

totaal afgeknapt, sorry.

Ik had een geweldige binnenkomst in gedachten....dat we elkaar in slow motion zouden verstrengelen...maar niets van dat alles!

Nou, inderdaad. Dat had ik ook. Ik ga me aanmelden voor de cursus 'omgaan met teleurstellingen' van Nijn die niet doorgaat.

Volgende keer een herkansing en dan gaan we helemaal los ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven