E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je zag er trouwens heel schattig uit vond ik.
quote:qwertu schreef op 21 maart 2010 @ 19:36:

Een B-cupje heb ik nooit gehad. Nou ja, misschien twee dagen ofzo. Ik nooit!!! ja.. toen ik 12 was... om de maand erna te ontdekken dat het al een C-cupje was!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Brummetje schreef op 21 maart 2010 @ 19:45:

Je zag er trouwens heel schattig uit vond ik.Dank je!!

Ohw.. je had t niet tegen mij..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Brummetje schreef op 21 maart 2010 @ 19:45:

Je zag er trouwens heel schattig uit vond ik.

oh wat lief

en dat vond ik nou ook van jou en ik vind je ook een stoer wijffie!
quote:biol schreef op 21 maart 2010 @ 19:47:

[...]

Dank je!!

Ohw.. je had t niet tegen mij..
Dank je Rosanna.
Ik weet niet meer hoe je eruit zag, biol. Ik ben best slecht in mensen herkennen.

Had jij niet een hemdje met een rode rand aan, onder je truitje?
quote:boogje schreef op 21 maart 2010 @ 18:21:

[...]

Kom je de volgende keer dan een beetje bij mij in de buurt zitten, kunnen we tenminste ook wat kletsen .. vond het leuk om je te zien in ieder geval!Ja, vond ik ook!
Stressed is just desserts spelled backwards
Boogje kon je het nog bijhouden met het kippenhok?
Male, ik moest gelijk aan je zoontje denken, wat lijkt ie op je!
quote:Brummetje schreef op 21 maart 2010 @ 19:52:

Ik weet niet meer hoe je eruit zag, biol. Ik ben best slecht in mensen herkennen.

Had jij niet een hemdje met e

en rode rand aan, onder je truitje?Ja dat klopt!!! ik zat naast Lys tijdens t eten!
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 19:31:

[...]

True!

Maarre...een b-cupje is saai hoor, niets aan! Kan best maar wel praktischer met sporten. Man wat doet het zeer zeg (met name in de pubertijd als ze nog groeien) Al helpt een goede sportbh wel bij bonbonella's
(alvast in word getjiept, wachtend op een window of opportunity. Het voelt alsof ik iedere keer wacht tot er een wormhole geopend wordt... wanneer? waar? hoelang?)

Paque: tranen met tuiten gebruld. Stond ik daar bij krultattenboer met mijn rode linnen tafelkleed, 2 zilveren kandelaars, damasten servetten, dinerkaarsen (niet om te eten, hoor, geen angst) Aanvankelijk enthousiast, opgewonden.... 'Komt ze er al aan'....'ze zal echt vast zó komen'....

En bedankt. Ik jat even Rattekes uitspraak: GGGTW. Ik had extra voor jou geen bh aangedaan...

Essie lieverd, dat ik zomaar kousen van je krijg! Super van je. (ik zal ze enkel dragen aan jarretelles met normale lipjes, en niet van die ***lipjes )

Gatver wilde nog op zoveel reageren, en ben alweer alles vergeten (sanoma-problemen: ik ben 3 tot 5 minuten online, dan doet de site het niet meer voor een paar uur. Ik moet iedere keer (ca 4 x per dag) kiezen: ga ik die minuten lezen of reageren. Maar ja, reageren op iets wat je niet gelezen hebt is nogal tricky...)

ZwieberT, fijn dat je goed voor de kleine zorgt. Ik heb iemand (wie?) nog gezegd dat je moesten vertellen dat je je BH (had je er één aan?) heel voorzichtig moet uitdoen, dat ie niet valt. Recht in je schoen bijvoorbeeld...

MissLoki, ik vond jou een superleuke meid. Je houdt gelukkig wel van een geintje. Volgende weer komen, hoor!

Maleficient, bedankt voor het plaatsen van de foto, hahaha.

Ik wilde schrijven, jij bent ook een lekkere kletskous. Maar de meesten waren dat eigenlijk wel. (getuige het kippenhok geluid).

Ha, ik las dat iemad Yath, Yathyblablabla noemde, geweldig! Je kunt gezellig kletsen, Yath, dus die benaming klopt eigenlijk wel.

Hoe is het mijn amoebes, dames? Hebben ze jullie nog verrast met trucjes die ik ze geleerd had?

(heb heel veel pagina's snel geopend toen ik op Viev kwam en zo heb ik iig kunnen bijlezen)
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:yathibiyya schreef op 21 maart 2010 @ 12:47:

Echt schandaaaaalig Rose! Zo erg gewoon dat ik gister zwart heb gereden met de trein..gewoon vergeten een kaartje te kopen

Schaam op jou!
Hé dat klinkt alsof het een gezellige meet was, jammer dakker niet bij was!
Ja, jammer, ik had je graag eens willen zien.
Doezel, bedankt voor het overbrengen van het bericht. (en daar was ik dan even, voor zolang het duurt)
Lys, lieverd, de volgende keer zal ik er zijn en dan zal ik ook geen BH aan doen. Gaan we samen zitten flashen bij de Krultatt'n boer.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik heb gehoord dat er niks aan was. Ze jokken!
Wat een stom probleem zeg, Lyzzard! Heb je er al contact over en gaan 'ze' (of wie dan ook) het oplossen?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Lys!!!! Daar ben je weer! Had ik je al verteld dat ik heimelijk een beetje verliefd op je ben???

Na gisteren... och darling! What an evening!
quote:floor72 schreef op 21 maart 2010 @ 20:09:

Ik heb gehoord dat er niks aan was. Ze jokken!Was je d'r bij dan? Je moet niet alles geloven wat ze zeggen.
quote:Paque_in_Pink schreef op 21 maart 2010 @ 20:09:

Lys, lieverd, de volgende keer zal ik er zijn en dan zal ik ook geen BH aan doen. Gaan we samen zitten flashen bij de Krultatt'n boer. Echt he PiP... als je de volgende keer maar zorgt dat je er bent! ttsssss Qwert en Ik gaan de volgende meet regelen, dus ik verwacht je zeker!
Nogmaals Lys die haar journal uitlaat

Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven