Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Yes, ik heb m ook besteld bij BOL.

Tnx voor de tip Janna!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is.beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Haha, nee die pagina is helaas weggevallen in de meeste versies. Hij is zonder pardon ingewisseld voor de plak-je-lekkerste-bonbon-hier-en-schraap-hem-na-3-weken-eraf-als-je-durft.
Ik denk dat ik een beauty-avondje organiseer vanavond in de badkamer. Dat kan Wreckie wel gebruiken (en anders ik wel, zie er uit als de Postbankleeuw na dat fietstochtje van vanmiddag)
Heb nu al een geniaal idee voor de rondjespagina. Heeft iets te maken met paaseitjes en de papiertjes enzo..
Nou ik ben begonnen hoor. Heb gisteren het boek gekaft met kerst inpakpapier. Ik wilde ook een mooi brandgat in een bladzijde maken. De vlam werd zo groot, ik schrok ervan! Heb het toen in de gootsteen gegooid onder de kraan, dus zijn douche heeft het ook al gehad :-)

Iemand is zo lief geweest gisteren toch een beetje de brand in mijn journal te zetten. Dat terwijl ik die opdracht er niet in heb staan. Maar goed wrecken is wrecken. Ga de pagina nog meer bewerken...gaat wel top worden.
Goed bezig geweest Mulle...vooral die kerstinpakpapier hahahah
Goed bezig mulle
Zo mijn quote heb ik aan de zijkant van mijn boek geschreven en de al mijn fruit is sticker vrij

Morgen na werk langs de winkels...heel dozijn fröbelspullen kopen en dan ga ik helemaal los!!!

Mulle ziet er gezellig uit!

Olive in het echt zien je vleugels er leuker uit! Dan kunnen ze echt vliegen
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Whahaha Mulle, je bent goed bezig!

Courage... ik zit er ook al over te denken om mijn journal mee te nemen naar de AH en daar ongegeneerd stickers van fruit te pulken en dan allemaal op 1 appel te plakken.
quote:Courage schreef op 21 maart 2010 @ 21:23:

Haha Mulle!

Begin me nú al zorgen te maken. Mijn fruit heeft nooit stickers...

moet ik dan in één of ander ruiltopic om stickertjes gaan zeuren?

Of kunnen we iets anders creatiefs bedenken? Langs de verschillende supermarkten in de buurt, stickertjes jatten
Haha, en als je dan wat vreemd wordt aan gekeken op de stickertjes diefstal, dan wijs je wat verward op je WTJ, en loopt weg.

Collega's eten vast ook wel fruit, en het fruit van de AH heeft altijd stickertjes!

Een fruitdieet starten is misschien ook wel een idee...
quote:Olive01 schreef op 21 maart 2010 @ 21:25:

Whahaha Mulle, je bent goed bezig!

Courage... ik zit er ook al over te denken om mijn journal mee te nemen naar de AH en daar ongegeneerd stickers van fruit te pulken en dan allemaal op 1 appel te plakken.Same evil thoughts!!
Ja ik neem mijn WTJ ook gewoon mee naar werk!! Want anders duurt het eeuwen voordat mijn fruitstickertjespagina vol is!
Olive, ik vind je vleugels cool!

Ik heb gisteren wat geborduurd op de kaft. Een randje om de titel. Erg leuk, ik zoek nog een leuk voorbeeldje om een leuk figuur eronder te zetten, denk dat ik het libelle forum maar eens opzoek
Hihiihi Pop, zie het je nog doen ook (het libelle forum bezoeken voor een borduursel)
Zeg Poppie... het Libelle forum is niet écht creatief he... Zelluf verzinnuh

WM... wij hebben te lang samen in een bubbelbad gezeten
Gewist.

Hahaha Cour
Gewist.

Oh!!! Diefstal valt ook onder de disclamer!!!
quote:Courage schreef op 21 maart 2010 @ 22:48:

Dan ga ik toch voor de AH-optie. Daar kom ik nooit, maar misschien voor het goede doel wel. Als je binnenkort iemand bij de kassa ziet met 1 appel en 1 sinaasappel vol met stickertjes: that's me!
Die WTJ brengt je nog op het slechte pad Cour. En zelfs nu je hem nog niet hebt ben je er al mee bezig. Ik zeg: nieuwe verslaving....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven