We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Babsjuh, jij hebt het dan ook niet makkelijk (gehad) zeg. Eigenlijk is je leven dus zo veranderd dat je oude vrienden niet meer bij je nieuwe leven passen. Lijkt me toch pijnlijk.....

Ik vind het wel heel knap dat je het goed met jezelf kunt vinden. Ik ben bang dat ik zo´n muts ben die toch eenzaam word en zichzelf niet zo goed kan vermaken, alleen. Dus ik heb altijd veel bewondering voor mensen die dat wel kunnen.

Je weet in elk geval te waarderen wat je hebt. En gelukkig zijn dieren hondstrouw en interesseert het ze niet of je nou wel of geen dikke portemonnee hebt...
Jeetje Babsjuh, juist op het moment dat je je vriendinnen het meeste nodig hebt laten ze je zitten. Nou blijf gezellig hier schrijven, voor je het weet heb je hier genoeg leuke forummers om evt. leuke dingen mee te doen.

Anneke wat goed dat je weer bent gaan werken, voel je je weer wat beter? Als het niet gaat dan gaat het niet he, je moet het niet uit schuldgevoel doen. Ook een beetje op jezelf passen.

Ex van je partner bij jullie? Huh?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ratteke schreef op 21 maart 2010 @ 21:53:

[...]

Yes m'am...Hoor ik daar toch zachtjes een GGGTW?
een voordeel waar ik trouw zijn slaapzalen, dus jullie kunnen altijd overnachten .

Ben wel nieuwsgierig naar jullie nu, hahahaha

babsjuh, ik vind ik vind je nu misschien zelfs wel veel leuker als de andere babsjuh. Stiekem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Ratteke schreef op 21 maart 2010 @ 21:52:

[...]

De Stay Okay was een goed idee van je. MV wilde graag bij me logeren

blijft de vraag welk idee van mij van vandaag je niet zo geweldig vond...

Dat koekiemonsterpak in de kroeg?
Reageer n beetje traag maar ben net weer hondvrij. Tara wilde graag lekker bij me en half op me liggen. De zware schat.

Mac is vandaag voor het eerst weer naar buiten gegaan. En wil nu niet meer binnenkomen. Zal ook wel denken... flikker op mens, ik ben eindelijk buiten, laat me. Is ze nét binnen, gaat de telefoon van mn vriend... en wég is ze. Ik probeer het zo nog een keer, als mijn slaapkop de hond uit gaat laten zometeen. Moet ik m wel eerst weer wakker maken. In slaap vallen tijdens de Tudors.....
quote:Splinter02 schreef op 21 maart 2010 @ 21:55:

[...]

Hoor ik daar toch zachtjes een GGGTW?

Ssssst!

Hoi Babsjuh, ik ken je alleen maar van het hier en nu natuurlijk en daar vind ik je leuk en oprecht overkomen, iets dat in mijn ogen erg belangrijk is. Je schrijft ook in heldere woorden op hoe het zit en grote veranderingen zijn voor veel mensen lastig om mee om te gaan. Zelfs kleine veranderingen zijn dan soms al; deze week een lang gesprek over gevoerd met een goeie vriend.

Ik vind het knap hoe je schrijft dat je nu met andere dingen blij bent en dat je je (zo interpreteer ik het) heel gelukkig voelt met man, kind en huisdieren.
quote:Splinter02 schreef op 21 maart 2010 @ 21:54:

Jeetje Babsjuh, jij hebt het dan ook niet makkelijk (gehad) zeg. Eigenlijk is je leven dus zo veranderd dat je oude vrienden niet meer bij je nieuwe leven passen. Lijkt me toch pijnlijk.....

Ik vind het wel heel knap dat je het goed met jezelf kunt vinden. Ik ben bang dat ik zo´n muts ben die toch eenzaam word en zichzelf niet zo goed kan vermaken, alleen. Dus ik heb altijd veel bewondering voor mensen die dat wel kunnen.

Je weet in elk geval te waarderen wat je hebt. En gelukkig zijn dieren hondstrouw en interesseert het ze niet of je nou wel of geen dikke portemonnee hebt...Ik wilde net wat schrijven over je situatie Babs, maar dat heeft Splinter al mooi verwoord. Ik sluit me hier bij aan.
quote:Splinter02 schreef op 21 maart 2010 @ 21:55:

[...]

Hoor ik daar toch zachtjes een GGGTW?Aha, dat was waar de katten net van schrokken
quote:biebelie schreef op 21 maart 2010 @ 21:57:

[...]

blijft de vraag welk idee van mij van vandaag je niet zo geweldig vond...

Dat koekiemonsterpak in de kroeg?

Oh dat pak moet je zeker aan doen!!! Stoer man, helemaal met die staf!

Maar het ging om het logeren bij mij, maar jij nodigde jezelf niet uit vroeg dat niet. Weddingcrashen vond/vind ik wél een goed idee van je!
Ratteke, hadden we al verteld dat wij ook heel graag daar slapen waar Mylene ook slaapt?
quote:Splinter02 schreef op 21 maart 2010 @ 22:07:

Ratteke, hadden we al verteld dat wij ook heel graag daar slapen waar Mylene ook slaapt?

Och en ik dring me niet graag op...maar volg gewoon de rest

Jullie zijn lief!!

Wil jullie het liefst quoten en uitgebreid antwoorden maar dan kaap ik 't topic en dat doe ik nou eens een keertje lekker niet

Wel wil ik nog even zeggen dat het niet altijd makkelijk was, en soms nog moeilijk is. Wens af en toe wel eens dat m'n geheugenproblemen bestonden uit 't vergeten van 't verleden in plaats van 't heden, maar ja, uiteindelijk is dat ook doffe ellende natuurlijk dus dat doen we maar niet.

Maar (ik ben van de engelse spreekwoorden, tic van me):"When life throws you lemons, make lemonade!" is zo'n beetje m'n lijfspreuk. M'n hele leven al. Woest worden om een situatie heeft nog nooit iets veranderd, die energie gebruik ik liever om te kijken wat ik wèl met een bepaalde situatie kan. Meestal En misschien, ooit, ga ik die levensfilosofie combineren met m'n liefde voor schrijven en m'n kracht om te luisteren. Ha! Ik word gewoon de nieuwe Deepak Chopra! Oprah here I come!
Iets anders
Voor de gelegenheid heten we allemaal Bo en Kane
@Babsjuh: noem je je productiemaatschappij dan wel Hujsbab
quote:Talkinghead schreef op 21 maart 2010 @ 22:17:

@Babsjuh: noem je je productiemaatschappij dan wel Hujsbab
Iets anders

Ratteke, hadden we al verteld dat wij ook heel graag daar slapen waar Mylene ook slaapt? Als ik mn oordoppen in heb slaap ik overal. Ook bij MV haske leuk, partycrashen bij MV!!!
quote:Talkinghead schreef op 21 maart 2010 @ 22:14:

Voor de gelegenheid heten we allemaal Bo en Kane

-gheghe-

Mooie lijfspreuk Babs. Mooi dat je nog zo positief in het leven staat. En lucht gerust je hart hier als je daar behoefte aan hebt. Er zijn er hier zeker een paar die ook ervaring hebben met leven met pijn en beperkingen, en de rest is gewoon uberlief en begripvol.
quote:Talkinghead schreef op 21 maart 2010 @ 22:17:

@Babsjuh: noem je je productiemaatschappij dan wel Hujsbab Go girl!

Ben er nog: even aan het lezen op het Wreck this journal topic.
quote:mylenevalerie schreef op 21 maart 2010 @ 21:55:

Jeetje Babsjuh, juist op het moment dat je je vriendinnen het meeste nodig hebt laten ze je zitten. Nou blijf gezellig hier schrijven, voor je het weet heb je hier genoeg leuke forummers om evt. leuke dingen mee te doen.

Anneke wat goed dat je weer bent gaan werken, voel je je weer wat beter? Als het niet gaat dan gaat het niet he, je moet het niet uit schuldgevoel doen. Ook een beetje op jezelf passen.

Ex van je partner bij jullie? Huh?

Hoi MV, onze Rozijn is mijn 14 jarige dochter die iets meer dan een week geleden heulemaal verdrietig was omdat haar Chinees (vriendje) het had uitgemaakt. Het was een waar tranendal. Nu zijn ze dus vriendjes zonder kusjes, en blijft hij hier logeren omdat zijn moeder naar China is.

Ikzelf ben al 23 jaar bij dezelfde smurf en dus zoals mijn moeder het zei voorzien van gas en waterleiding. Wij waren het stel waarvan de hele omgeving 23 jaar geleden zei; "dat gaat niet goeoed", we kenden elkaar nl. nogmaar een half jaar toen we al in ondertrouw gingen, we waren gewoon hartstikke gek met elkaar (en nog steeds) en ik had altijd gedroomd van een witte jurk en een leuke prins (ofzoiets). Mijn ouders, gek genoeg, zagen het gelijk zitten en nadat we een maand aan het trekken waren met rugzak en tentje wisten wij genoeg. Ik ben nog altijd blij trouwens dat we dit gedaan hebben een paar maand na ons trouwen was mijn moeder overleden, nu hebben we nog in zalige onwetendheid een supergroot feest gevierd. Tjonge ik ben wel lekker afgeleid trouwens.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Hallo sssst it is I Biebelie....

lig in bed nog even via de feun te lezen maar daar mag ik van de Viva bug niet met de juiste nick inloggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven