Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 21 maart 2010 om 23:58
maandag 22 maart 2010 om 16:14
maandag 22 maart 2010 om 17:50
quote:Maleficent schreef op 22 maart 2010 @ 12:39:
Ik heb er ook 2 besteld (1 voor vriendin, 1 voor mij) door de meeting want ik werd helemaal enthousiast door Lys en Dushi.
Courage, bedankt voor de code, hij deed het, en het scheelde weer ¤ 1.95!
ik heb 'm ook gisteren besteld en toen hoefde ik geen code in te voeren, die 1,95 hadden ze er zelf al afgehaald.
*Zit ook vol ongeduld te wachten op het WTJ*
Ik heb er ook 2 besteld (1 voor vriendin, 1 voor mij) door de meeting want ik werd helemaal enthousiast door Lys en Dushi.
Courage, bedankt voor de code, hij deed het, en het scheelde weer ¤ 1.95!
ik heb 'm ook gisteren besteld en toen hoefde ik geen code in te voeren, die 1,95 hadden ze er zelf al afgehaald.
*Zit ook vol ongeduld te wachten op het WTJ*
maandag 22 maart 2010 om 19:08
maandag 22 maart 2010 om 19:21
haha DarkRosePrincess mijn familie snapt er ook niks van! ik liet hem trots zien (incl, mijn meesterwerkjes) en ze hadden zoiets van "uuhm jah leuk? en nu"?"
morgen ga ik hem laten bungeejumpen denk ik, maar nu eerst paasei-papiertjes plakken bij de glue random items hier, gezien ik nu overal paasei-papiertjes vind (in mijn zakken, in mijn tas
)
jah ik wordt er gewoon enorm blij van!
morgen ga ik hem laten bungeejumpen denk ik, maar nu eerst paasei-papiertjes plakken bij de glue random items hier, gezien ik nu overal paasei-papiertjes vind (in mijn zakken, in mijn tas
jah ik wordt er gewoon enorm blij van!
maandag 22 maart 2010 om 19:33
quote:chayuz schreef op 22 maart 2010 @ 18:54:
dit is een grapje zeker hebben jullie serieus in 1 weekend zoveel bijgeschreven, powww nou ik ga maar eens beginnen, kijken hoelang ik erover doe om weer bij te zijn haha!Ja, we hoorde dat jij niet online zou zijn dit weekend
dit is een grapje zeker hebben jullie serieus in 1 weekend zoveel bijgeschreven, powww nou ik ga maar eens beginnen, kijken hoelang ik erover doe om weer bij te zijn haha!Ja, we hoorde dat jij niet online zou zijn dit weekend
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 22 maart 2010 om 19:41