We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Aaaah Marie, wat een ukjes!! Zo lief! Goh, klein nestje zeg, 3 katjes. En wat een paniekgedoe idd tijdens de bevalling. Fijn dat je zo boelkloedig was!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
jawel, Mari, je moet er [ img ] voor en [ /img ] na zetten, zonder spaties. Dan gaat het goed.
Ik heb ze stiekem al bekeken, wat een poppedoppies
Wat een schatjes, zijn het, Mariannanas!

Zit hier helemaal te smelten....
Marie, je hebt een rooie poes! Mét kleintjes. Dat is héél zeldzaam!
M'rie, ik heb het even voor je gedaan (voel me schuldig om mijn hysterische gedoe van vanmiddag)

Zeg je het als ze er weer af moeten?
Jahaaaaa, Ratteke, dat is inderdaad zeer zeldzaam, I know. Moederpoes is ook serieus de allerleukste kat die ik ooit gezien heb, met welhaast menselijke karaktereigenschappen. Zo knuffelt ze je door haar voorpoten om je nek heen te doen, zooo schattig. T is een enorm bijzondere kat. Ik heb nog een witte kat met azuurblauwe ogen (een kleindochter van deze rode poes), en die is prachtig, maar zo lief als deze rooie zie je ze zelden.
.
Dankjewel, Leo!

En dat schuldig voelen slaat nergens op, dat weet je zelf ook wel he?
.
Leo: wat een enorme schrik! En niks hysterisch, dat zou bij mij precies hetzelfde gaan (oh, misschien ben ik dan ook hysterisch, dat kan ook natuurlijk ). Wat voel je jezelf dan stom he, als ie gewoon in je eigen huis zit opgesloten. Maar ja, weet jij veel! Getverdemme, kut dat er zo'n buur blijkt te zijn... Petfinder klinkt als een goed idee.

Eli, wat een supermooie poezen! Ik vind ze echt helemaal geweldig, zo mooi en zo gaaf! Leuk hoor, geniet maar driedubbel.

Marie, ik zag het al op je Hyves maar wat een verháál joh! Dan is het hier toch rustiger en makkelijker verlopen. Gaat het nou allemaal goed, drinken ze goed?

LadyPhoxy, ik heb nog helemaal niet gereageerd op je verhaal over Willem. Wat superkut, ander woord heb ik er niet voor. Zo jong en dan zoiets, dat verwacht je toch ook gewoon niet. Sterkte ermee hoor!

En voor alle zieken, in meer of minder tijdelijke mate: veel beterschap!

Oh en Boogje: wát een dotjes allemaal!
Oh Marie, wat lief... ligt ze nou in de wasmand? Die van ons ligt onderin een la van de kleerkast.
quote:Mariannanas schreef op 22 maart 2010 @ 17:27:

Dankjewel, Leo!

En dat schuldig voelen slaat nergens op, dat weet je zelf ook wel he?

M'rie....... Ja. Je hebt gelijk, maar weet je, de wereld staat in brand en zo, om me heen zijn mensen die het moeilijk hebben, we hebben hier thuis van alles te verhapstukken en ik doe hysterisch over de poes(zen).

Het is een soort van sociale wenselijke schaamte die ik voel, ook al slaat ook die schaamte nergens op.

Lief wat je zegt over mijn liefste Beer. Ik heb de hoop opgegeven maar praten over die beeldschone zachte man is op zich wel fijn hoor.
Dames, het getetter is bijna niet bij te houden en ik voel me af en toe schuldig dat ik niet verder kom dan een knuffel voor iedereen. Ik probeer zoveel mogelijk te lezen om op de hoogte te blijven maar tis wel moeilijk. Wat me nu is bijgebleven zijn de kittens van Marie *smelt* en even schrikken voor Lé maar dat is gelukkig weer deels goedgekomen.

Ik weet niet of ik deze foto ooit al had laten zien? Moet hier altijd smakelijk om lachen.

Lieve Lé, wat is er met Beer. Moet ik alle bladzijden terug gaan lezen??? Ik was maar wat blij dat ik eerst las dat Kootje terecht was en toen pas het hele drama dat ie weg was. Gelukkig dat ie niet ver was. En je hoeft je er helemaal niet voor te schamen.

Dit kon je er denk ik net even niet bij hebben.

Mariannanas wat een dottekes zeg. Krijg zo weer zin een een kitten. Neueueu doe ik toch maar niet.

En die leuke plaatjes van slapende poezen zijn echt te gek.

Ieuw teken. Die zijn echt ranzig. Zeker als je ze moet verwijderen. Vieze vettige klere dingen zijn het.

Ik ben nog eens in paniek geraakt omdat iedereen eens ooit zei dat je ze met alcohol moest verdoven voordat je ze eruit trok. Dat was dus niet zo. Ik heb de hond iedereen keer maar nagekeken of er niets was blijven zitten. Maar het is gelukkig goed afgelopen toen. En het rare is dat Siep een lelijke uithuizige zwerver is. Helemaal opgeknapt en weer muizen op mijn deurmat leggend. Die heeft nooit en te nimmer teken. Terwijl de hond regelmatig zo'n smerig ding in zijn vel heeft zitten.

Rare kat heb ik toch wel.
Ja, in de wasmand. Op de foto nog op een vies dekentje waarop ze bevallen is, nu ligt ze prinsheerlijk op schone dekentjes. Maar nog wel steeds in de wasmand, midden in de woonkamer want in haar uppie op de slaapkamer beviel mevroi maar niks.

Voor de rest is het helemaal prima gegaan, hoor. Deze poes heeft al eerder een nestje gehad en is een prima moeder, maar kennelijk raakte ze even in paniek.
.
Leo, ook sociaal correcte of wenselijke schaamte slaat nergens op, heur. Sterker nog: ik kan me het mechanisme van een in brand staande wereld en dan ineens zo'n klap die snoeihard aankomt, heel goed voorstellen. Dus zet die schaamtepruik maar snel van je hoofd, is nergens voor nodig.
.
quote:Mariannanas schreef op 22 maart 2010 @ 17:55:

Leo, ook sociaal correcte of wenselijke schaamte slaat nergens op, heur. Sterker nog: ik kan me het mechanisme van een in brand staande wereld en dan ineens zo'n klap die snoeihard aankomt, heel goed voorstellen. Dus zet die schaamtepruik maar snel van je hoofd, is nergens voor nodig.

Hear hear! Helemaal mee eens.

En ik heb net weer op dé site gekeken. Ik zag alleen je melding staan, verder niks.
quote:Zoebie schreef op 22 maart 2010 @ 17:51:

Lieve Lé, wat is er met Beer. Moet ik alle bladzijden terug gaan lezen??? Ik was maar wat blij dat ik eerst las dat Kootje terecht was en toen pas het hele drama dat ie weg was. Gelukkig dat ie niet ver was. En je hoeft je er helemaal niet voor te schamen.

Dit kon je er denk ik net even niet bij hebben.

Beer is nog steeds weg Zoeb, ik was vanmiddag ook nog Kootje kwijt, en dat was een beetje te veel van het goede voor het gemoed, ik werd helemaal fana (=gek).

Met Beer is dus niks nieuws, maar Kootje én Beertje kwijt, dat trok ik dus even niet......
quote:Mariannanas schreef op 22 maart 2010 @ 17:55:

Je hebt gelijk.

Hij is af.

De pruik.

Lé ik heb liever (en ik denk dat ik voor allen spreek)

Dat je 10 x een vals alarm geeft dat 1x zo'n echte

Ik zat met een dik brok in mn keel en 3 minuten later was ik één keer weer blij van opluchting.

Als ik met je mee moet naar die rotboer aan de overkant zeg je het hé!!

Ik ben in een dik half uur bij je en ik ken boeren!

Mariannanas, wat een sweeties!!

En die mooierds van Eli,wauw!!

Gaat helemaal goed komen met het geknuffel lees ik al wel
Wat een geweldig mooie kittens Mariannanas, moederpoes is trouwens ook een beauty zeg. Prachtig.

Lieve Lé, het is toch alleen maar logisch dat je even paniekerig bent, het is ook niet niks zomaar een paar katten kwijt. Gelukkig is Kootje dan weer terug, maar doet er niets aan af dat het heel verdrietig is van Beer. Hoe weten buren dat die honden 2 katten hebben doodgebeten? Is het zo'n lompe boer? Ik zou toch naar hem toe gaan of zijn honden niet per ongeluk Beer hebben ontmoet, ja dan een beetje subtiel brengen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ben weer even uit mijn bed. Aan bijlezen ben ik niet toegekomen, maar wel een paar pagina's.

Jeetje Eleonora, wat ben ik blij dat het vals alarm was van Kootje met de mooie onderkant. (ik lag zo in een deuk toen je in het eerste topic een foto plaatste "en dit is de onderkant")

En weer smelt ik bij de kittenfoto's.

Parasol, wat een ongemakkelijke houding neemt je kat aan op de foto, of denkt hij daar zelf anders over?

Eli, het zijn beauty's!

MV, bedankt voor de wc rol, maar je hebt wel gejokkebrokt!

Ik ben net even bij de Appie geweest, maar ik kreeg geen kat bij aankoop van toiletpapier.

Bedankt voor jullie beterschapjes en beterschap van mij voor de andere zieken. Hopelijk helpt een bordje soep.

Leo, wat was ik blij met mobiel internet vandaag!
Later meer, zit nu in bios en Alice gaat zo beginnen. X
Veel plezier bij Alice!
Ben benieuwd wat je van de film vind TH.

Zien julli 'm in 3D ?

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven