LLS KMT GD
zaterdag 20 maart 2010 om 09:44
maandag 22 maart 2010 om 20:31
Ik heb een tenenfobie, dus doe mij maar diverse soorten gympen .
En ik kan me dochter niet klagend voorstellen in de klas, want ze wil altijd alles goed doen, dus daarom ben ik des te meer verbaasd over deze actie. De aandacht vindt ze wel lekker hoor, dat weet ik wel, maar niet dat ze daarvoor zo haar best doet (wie verzint dat nou, een pleister?). En inderdaad, dochter als puber, o joy....
En ik kan me dochter niet klagend voorstellen in de klas, want ze wil altijd alles goed doen, dus daarom ben ik des te meer verbaasd over deze actie. De aandacht vindt ze wel lekker hoor, dat weet ik wel, maar niet dat ze daarvoor zo haar best doet (wie verzint dat nou, een pleister?). En inderdaad, dochter als puber, o joy....
maandag 22 maart 2010 om 20:34
maandag 22 maart 2010 om 20:43
Sokken in slippers, ook leuk .
Ik vind slippers wel lekker hoor, lekker luchtig. Of sandalen, voor naar het werk. Zit er wel over te denken naar een pedicure te gaan, ik vind mijn voeten ook niet mijn mooiste lichaamsdeel..... Maar heb toch een bepaalde schaamte voor de pedicure. Stom, want wat valt er nou te schamen aan voeten.
Ik vind slippers wel lekker hoor, lekker luchtig. Of sandalen, voor naar het werk. Zit er wel over te denken naar een pedicure te gaan, ik vind mijn voeten ook niet mijn mooiste lichaamsdeel..... Maar heb toch een bepaalde schaamte voor de pedicure. Stom, want wat valt er nou te schamen aan voeten.
maandag 22 maart 2010 om 20:47
Ik denk dat de gemiddelde pedicure veeeeel ergere voeten ziet. Zeker als je veel bejaarden tot je clientele mag rekenen.
Ik ga maar vast weer roepen dat ik mijn bed in ga, dan is het over een half uur tenminste zo ver. Ben echt kapot van eten met de kinderen en geruzie met Maxi en ik heb nog steeds koorts.
Ik ga maar vast weer roepen dat ik mijn bed in ga, dan is het over een half uur tenminste zo ver. Ben echt kapot van eten met de kinderen en geruzie met Maxi en ik heb nog steeds koorts.
maandag 22 maart 2010 om 20:50
Hup, wegwezen Mille, naar bed en hopelijk morgen weer beetje beter. Koorts is niet gewoon, dus naar bed met je donder. Ik ga ook afsluiten, wil nog een vriendinnetje bellen. Toedeloe (en beterschap dus!).
O en KP hopelijk ook morgen weer flink opgeknapt, vergeet ik steeds te zeggen. Nu echt toedeloe!
O en KP hopelijk ook morgen weer flink opgeknapt, vergeet ik steeds te zeggen. Nu echt toedeloe!
maandag 22 maart 2010 om 21:17
quote:nathje schreef op 22 maart 2010 @ 17:29:
Ik zweer bij Havaianas, met dunne bandjes. heb je die ook LLL
?
Ja . Maar ik heb neppers, al kwam ik daar pas na een halfjaar achter. Het zijn bahaianas ofzo, echte ripoffs dus, in Spanje gekocht. Ik vond ze al zo goedkoop
Mille ik had echt de tranen over mijn wangen rollen na jouw puberberichtjes. Jij vond het vast niet grappig, maar oh wat moest ik lachen.
En die dochter met haar pleister, ga je het er nog wel met de juf over hebben?
Fijn Wind dat het opgelost is met het belastinggeld!
Ik krijg net een smsje van een vriendinnetje die het vakantiehuis op hyves zag en er ook was geweest. Grappig zeg.
Mijn kinderen waren ook lief vandaag, behalve Dim, die luistert ineens voor geen meter meer en doet allemaal dingen stiekem, daar word ik zo boos van. Zal wel weer een fase zijn hoop ik, zo ken ik hem niet in ieder geval. Maar hij heeft donderdag een studiedag en dan ga ik iets leuks doen met hem, lekker met zijn tweetjes. Hoop dat dat de boel een beetje ten goede keert, want nu maken we alleen maar ruzie en word ik niet blij van.
Ik zweer bij Havaianas, met dunne bandjes. heb je die ook LLL
Ja . Maar ik heb neppers, al kwam ik daar pas na een halfjaar achter. Het zijn bahaianas ofzo, echte ripoffs dus, in Spanje gekocht. Ik vond ze al zo goedkoop
Mille ik had echt de tranen over mijn wangen rollen na jouw puberberichtjes. Jij vond het vast niet grappig, maar oh wat moest ik lachen.
Fijn Wind dat het opgelost is met het belastinggeld!
Ik krijg net een smsje van een vriendinnetje die het vakantiehuis op hyves zag en er ook was geweest. Grappig zeg.
Mijn kinderen waren ook lief vandaag, behalve Dim, die luistert ineens voor geen meter meer en doet allemaal dingen stiekem, daar word ik zo boos van. Zal wel weer een fase zijn hoop ik, zo ken ik hem niet in ieder geval. Maar hij heeft donderdag een studiedag en dan ga ik iets leuks doen met hem, lekker met zijn tweetjes. Hoop dat dat de boel een beetje ten goede keert, want nu maken we alleen maar ruzie en word ik niet blij van.
maandag 22 maart 2010 om 21:37
quote:lilalore schreef op 22 maart 2010 @ 21:17:
[...]
Haha, fashion queen .
Neen, ga het er niet meer met juf over hebben, heb dochter uitgelegd dat ik het niet fijn vind als ze dingen "handig regelt" en ze begreep me prima. Nu schaamt ze zich wel genoeg, als ik het ook nog met de juf ga bespreken is het in haar ogen helemaal een afgang.
En ik ben niet aan het bellen, er nam niemand op... Ook suf, plan ik een bel-avondje, is er niemand. Nu ga ik lekker naar boven. Ben in "haar naam was Sarah" bezig. Sjemig, na het eerste hoofdstuk vloog het me al naar de strot, maar wil het toch ook wel graag verder lezen.
[...]
Haha, fashion queen .
Neen, ga het er niet meer met juf over hebben, heb dochter uitgelegd dat ik het niet fijn vind als ze dingen "handig regelt" en ze begreep me prima. Nu schaamt ze zich wel genoeg, als ik het ook nog met de juf ga bespreken is het in haar ogen helemaal een afgang.
En ik ben niet aan het bellen, er nam niemand op... Ook suf, plan ik een bel-avondje, is er niemand. Nu ga ik lekker naar boven. Ben in "haar naam was Sarah" bezig. Sjemig, na het eerste hoofdstuk vloog het me al naar de strot, maar wil het toch ook wel graag verder lezen.
maandag 22 maart 2010 om 21:39
Haar naam was Sarah daar hoor ik veel mensen over. Eens kijken of onze bieb het op voorraad heeft, ik moet nodig weer gaan lezen. Had ik vanavond ook kunnen doen . Nou ja, heb nu mijn logo zo goed als afgerond. Had het even laten liggen maar kan niet eeuwig natuurlijk want moet binnenkort weer factureren .
maandag 22 maart 2010 om 21:43
maandag 22 maart 2010 om 22:17
Ik heb net deel I van de Millenium trilogie van Stieg Larsson uit. ik dacht dat ik de laatste op deze wereld was die dat boek nog niet gelezen had, maar dit weekend bleek dat niet zo te zijn. Dus ik meld 'm nog maar even, vond het wel aardig.
Ik ga nu beginnen in The Help. van mijn moeder gekregen, zijn vond 'm geweldig. Maar is in het Engels, en dan ook nog in 'zwart-plantage' Amerikaans. Dus het leest wel lastig denk ik.
En hiervoor heb ik geloof ik extreem luid ongelooflijk dichtbij gelezen, maar volgens mij vond jij dat niks.
Ik ga nu beginnen in The Help. van mijn moeder gekregen, zijn vond 'm geweldig. Maar is in het Engels, en dan ook nog in 'zwart-plantage' Amerikaans. Dus het leest wel lastig denk ik.
En hiervoor heb ik geloof ik extreem luid ongelooflijk dichtbij gelezen, maar volgens mij vond jij dat niks.
dinsdag 23 maart 2010 om 09:45
quote:Morrie schreef op 22 maart 2010 @ 21:25:
Pebb, ik snap je motto niet helemaal trouwens (zat er net nog even over na te denken ). Olie op het vuur komt op mij negatief over, maar je bedoelt misschien dat jullie vuurtje voor elkaar juist meer gaat branden van tegenslag?
Ja, dat bedoel ik.
Songtekst: Jan Rot - "Groot avontuur"
Nooit was de hemel zo dichtbij
Zo dichtbij als deze nacht
Ik zie de sterren in je ogen
Ik zie de hemel als je lacht
Waar je ook heen gaat, ik ga mee
Maar een ding dat ik van je vraag
Wees toch niet bang voor wat gaat komen
De toekomst begint voor ons vandaag
Wij staan aan het begin
En niets kan ons weerhouden
Elke tegenslag is olie op ons vuur
Kom, neem me bij de hand
En laat me van je houden
Dan is dit moment
Het begin van een groot avontuur
Wat kan er mooier zijn dan dit
Wat kan er waardevoller zijn
Een groter bewijs van onze liefde
Dan dit, al is het nog zo klein
Mijn lief, je maakt me zo gelukkig
Nooit vergeet ik deze nacht
Zie ik de sterren in je ogen
Altijd de hemel als je lacht
Wij staan aan het begin
Kom, neem me bij de hand
En laat me van je houden
Dan is dit het moment
Een groot avontuur
(Wij staan aan het begin
Elke tegenslag is olie op ons vuur)
Kom, neem me bij de hand
En laat me van je houden
Dan is dit moment
Het begin van een groot avontuur...
Pebb, ik snap je motto niet helemaal trouwens (zat er net nog even over na te denken ). Olie op het vuur komt op mij negatief over, maar je bedoelt misschien dat jullie vuurtje voor elkaar juist meer gaat branden van tegenslag?
Ja, dat bedoel ik.
Songtekst: Jan Rot - "Groot avontuur"
Nooit was de hemel zo dichtbij
Zo dichtbij als deze nacht
Ik zie de sterren in je ogen
Ik zie de hemel als je lacht
Waar je ook heen gaat, ik ga mee
Maar een ding dat ik van je vraag
Wees toch niet bang voor wat gaat komen
De toekomst begint voor ons vandaag
Wij staan aan het begin
Kom, neem me bij de hand
En laat me van je houden
Dan is dit moment
Wat kan er mooier zijn dan dit
Wat kan er waardevoller zijn
Een groter bewijs van onze liefde
Dan dit, al is het nog zo klein
Mijn lief, je maakt me zo gelukkig
Nooit vergeet ik deze nacht
Zie ik de sterren in je ogen
Altijd de hemel als je lacht
Wij staan aan het begin
Kom, neem me bij de hand
En laat me van je houden
Dan is dit het moment
Een groot avontuur
(Wij staan aan het begin
Elke tegenslag is olie op ons vuur)
Kom, neem me bij de hand
En laat me van je houden
Dan is dit moment
Het begin van een groot avontuur...
dinsdag 23 maart 2010 om 10:28
Mooie tekst Pebbles!
Hoe is het met KPtje? Alweer een beetje minder last hoop ik?
En Wind, kinderen uitgekotst? (die kun je trouwens letterlijk en figuurlijk opvatten bedenk ik me nu )
Maxi was vanmorgen weer prima te pruimen. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.
Die muts had dus weer een 3 voor een doodsimpel aardrijkskunde SO gehaald omdat het niet in haar agenda stond. En het was topo; 10 landen met hoofdsteden leren. Als ze er twintig minuten aan had besteed had ze makkelijk een 8 of 9 kunnen halen, want dan soort dingen krijgt ze er meestal snel in.
Simpele manier om je cijfer op te halen dus. En dat is heel hard nodig, want als ze zo doorgaat blijft ze zitten -op dit soort dingen, pas heeft ze ook al een natuurkunde proefwerk verprutst omdat het niet in haar agenda stond, en ze heeft een paar keer een 1 gehad voor niet ingeleverde boekverslagen en werkstukjes enz.
Maar als wij haar controleren via studiewijzers op de schoolsite(die steeds niet kloppen, heel irritant) of dwingen om een vriendinnetje te bellen om het huiswerk over te schrijven krijgen we scenes als die van gisteravond. Want ze kan het best zelf, ze is niet achterlijk
Hoe is het met KPtje? Alweer een beetje minder last hoop ik?
En Wind, kinderen uitgekotst? (die kun je trouwens letterlijk en figuurlijk opvatten bedenk ik me nu )
Maxi was vanmorgen weer prima te pruimen. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.
Die muts had dus weer een 3 voor een doodsimpel aardrijkskunde SO gehaald omdat het niet in haar agenda stond. En het was topo; 10 landen met hoofdsteden leren. Als ze er twintig minuten aan had besteed had ze makkelijk een 8 of 9 kunnen halen, want dan soort dingen krijgt ze er meestal snel in.
Simpele manier om je cijfer op te halen dus. En dat is heel hard nodig, want als ze zo doorgaat blijft ze zitten -op dit soort dingen, pas heeft ze ook al een natuurkunde proefwerk verprutst omdat het niet in haar agenda stond, en ze heeft een paar keer een 1 gehad voor niet ingeleverde boekverslagen en werkstukjes enz.
Maar als wij haar controleren via studiewijzers op de schoolsite(die steeds niet kloppen, heel irritant) of dwingen om een vriendinnetje te bellen om het huiswerk over te schrijven krijgen we scenes als die van gisteravond. Want ze kan het best zelf, ze is niet achterlijk
dinsdag 23 maart 2010 om 10:42
Oh Mille wat een gedoe zo'n puber. Ik zou er ook echt knettergek van worden. Ik was ook wel een heel irritante puber maar huiswerk vergeten deed ik dan weer niet. Ben alsnog blijven zitten in 3 Havo omdat ik geen klap had uitgevoerd, maar achteraf was dat eigenlijk wel heel goed. Ik heb daar echt een beetje het licht gezien. Ik begon aan de tweede keer Havo 3 met het idee dat ik (nog) een jaar niks kon doen omdat ik alles toch al een keer gehad had, maar al vrij snel werd duidelijk dat ik nu toch echt aan de slag moest omdat ik niet voor niets was blijven zitten.
Nog twee dagen werken en dan heb ik lekker een weekje vrij .
Nog twee dagen werken en dan heb ik lekker een weekje vrij .